[Inschrijftopic] WvW #272: Sleepy Hollow

DeletedUser66129

Guest
Ik weet niet of ik mee kan doen, ben weekje stage in Friesland. Dus wel avonden vrij nu, overdag wel druk. Maar wil ook zoveel mogelijk met school bezig.
 

DeletedUser74005

Guest
Dat vraag ik me toch ook af. Het zijn er nu 3, maar ik heb Sander nog niks zien doen dan anders. Trollen dus. Ben wel benieuwd naar de motivatie van de rode sanderstemmers.


Nog een vraagje aan @Castiel. en @DemocratischeZwijmelaars
Wat als iemand vanavond een gesprek aanvraagt uit groep twee, en die persoon sterft om wat voor redenen vannacht? Is dat dan domme pech en heb je dan geen mogelijkheid meer voor een gesprek of krijg je wel een gesprek met iemand die je dan wilt spreken?

Dat is domme pech dan :p Zelfde dat als je iemand wil 'zieneren' en die persoon vervolgens dezelfde dag sterft.
 

DeletedUser74005

Guest
Gijs dit klopt niet he..

Nu heb je gewoon de lunch gestuurd door dit zo te doen, geef item aan de 2de.

Dit event heb ik al eerder gebruikt he. Die persoon krijgt niet zelf het jagersschot, maar moet het weggeven. Voor de slechtjes is het dus behoorlijk interessant om die persoon niet te lunchen.

Maar dat zijn zaken voor na de ronde.
 
Reactiescore
2.181
Net niet inactief genoeg zijn om dood te vallen maar ook niet durven posten of enige inbreng durven te hebben: op zijn maroens
 
Reactiescore
2.181
Dit event heb ik al eerder gebruikt he. Die persoon krijgt niet zelf het jagersschot, maar moet het weggeven. Voor de slechtjes is het dus behoorlijk interessant om die persoon niet te lunchen.

Maar dat zijn zaken voor na de ronde.

Nee dit is zaak voor nu. Dat jouw instellingen niet kloppen is niet onze schuld. Valt event item zo weg, dan had jr de lijstjes via pm moeten laten sturen, nu geef je de winnaar iets heel leuks: gelunched worden. Ik eis hierbij ook dat blaasje (nr2) het item krijgt.
 

DeletedUser74005

Guest
Nee dit is zaak voor nu. Dat jouw instellingen niet kloppen is niet onze schuld. Valt event item zo weg, dan had jr de lijstjes via pm moeten laten sturen, nu geef je de winnaar iets heel leuks: gelunched worden. Ik eis hierbij ook dat blaasje (nr2) het item krijgt.

Dit is geen onzin en WEL zaak voor na het potje. Ik zal het dan uitleggen, aangezien het nu gewoonweg niet kan. Lees het vorige potje door met dit event en je zult begrijpen dat het onzin is dat die persoon altijd geluncht zou moeten worden.

Castiel en ik hebben hier goed over nagedacht hoor.
 
Bovenaan