[Inschrijftopic] #WvW 270 Weerwolven van Woerden

DeletedUser74597

Guest
Bm stemmen mogen ook naar mij .... ik ben er ook weer bij :)
 

DeletedUser17472

Guest
Inschrijftopic stond best lang nog open haha. Maar dan schrijf je je toch in als vervanger? Kans is best aanwezig dat er mensen inactief raken.
Noem jij dat lang? Drie dagen? Het andere potje was net afgelopen. Niemand die het ook even op discord heeft gegooid. Ik vind dit echt jammer. Niemand die mijn inschrijving mist. Maar het is goed. Ben alleen teleurgesteld.
 

DeletedUser72524

Guest
Noem jij dat lang? Drie dagen? Het andere potje was net afgelopen. Niemand die het ook even op discord heeft gegooid. Ik vind dit echt jammer. Niemand die mijn inschrijving mist. Maar het is goed. Ben alleen teleurgesteld.

Ach joh wat loop je nou te klagen, het is jouw verantwoordelijkheid dat jij je niet of wel inschrijft, niet die van anderen. En wtf is discord?
 

DeletedUser17472

Guest
Ach joh wat loop je nou te klagen, het is jouw verantwoordelijkheid dat jij je niet of wel inschrijft, niet die van anderen. En wtf is discord?
Sorry hoor, maar in de tijd dat ik dit spel speel, is om de twee weken een ronde gestart, en de start was altijd op zondagavond. Ik verwacht dan niet dat er ineens meteen een ronde start.

Jullie hebben een dip gehad, gevochten voor nieuwe spelers, schijnbaar willen jullie dat in een mum van tijd weer kapot maken. Succes. Al het werk voor niets.


En wtf is discord?
Onder wat voor steen leef jij? Link staat in mijn handtekening.

Het blijft spijtig dat hier enkel die wvwchat hoog staat en dat mensen die daar zitten alleen op de hoogte gehouden worden. Gemiste kans dus.
 

DeletedUser74005

Guest
Noem jij dat lang? Drie dagen? Het andere potje was net afgelopen. Niemand die het ook even op discord heeft gegooid. Ik vind dit echt jammer. Niemand die mijn inschrijving mist. Maar het is goed. Ben alleen teleurgesteld.

Dirk gaat eind volgende week op vkaantie, daarom begint de ronde eerder. En bijna altijd sta jij als een vd eerste ingeschreven, had idd niet opgemerkt dat je er niet bij stond, maar dat kun je ook niet van iedereen bijhouden.
 

DeletedUser72524

Guest
Sorry hoor, maar in de tijd dat ik dit spel speel, is om de twee weken een ronde gestart, en de start was altijd op zondagavond. Ik verwacht dan niet dat er ineens meteen een ronde start.

Jullie hebben een dip gehad, gevochten voor nieuwe spelers, schijnbaar willen jullie dat in een mum van tijd weer kapot maken. Succes. Al het werk voor niets.



Onder wat voor steen leef jij? Link staat in mijn handtekening.

Het blijft spijtig dat hier enkel die wvwchat hoog staat en dat mensen die daar zitten alleen op de hoogte gehouden worden. Gemiste kans dus.

Wat loop je nou te Marinaen?! Excuses,maar dit kan gebeuren. Ik tag je volgende keer wel altijd omdat de wereld om jou draait en niet om haar as.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik kan het weekend niet dus je gaat heel weinig aan me hebben. Die onmogelijkheid was ook de reden voor het voorbehoud. Helaas pindakaas en jammer de bammer.
 
Bovenaan