[Inschrijftopic] #WvW 270 Weerwolven van Woerden

DeletedUser7072

Guest
De 270ste versie van WvW.is aanstaande, en ik ben dankbaar voor de eer om dit potje te mogen hosten.

Ik was van plan een heel verhaal te schrijven maar dat wordt me toch te gek. Het komt erop neer dat er in Woerden sinds kort mensen worden vermist, bij elke volle maan verdwijnen er weer een paar mensen spoorloos. De burgermeester Victor Molkenboer deed er alles aan om na te gaan wie hier achter zat, maar een paar dagen geleden is hij zelf het slachtoffer geworden van deze verdwijningen. Nu is het aan jullie om uit te zoeken wat hier gaande is, en deze boef op te sporen. Eerst moet er daarbij natuurlijk een nieuwe burgervader worden gekozen ;)


instellingen zei:
Aantal spelers: 20 ofzo
Klaagmuur: nee
Hints: nee
Jager: ja
Heks: ja
Dorpsoudste: ja
Beschermengel: ja
Ziener: ja
Beul: nee
Priester: nee
Slet: ja

Cupido: ja
Geliefden kennen elkaar: ja
Geliefden samen winnen: ja

Wolven: stuk of 4 a 5
Welp: nee
Infectiewolf: ja, altijd leuk
Sjamaan: ja
Ketter: nee

Eindtijd stemmen: 23:00
Speciale Rollen naar: mij en evntl medeleider
Weerwolven Moord naar: mij en evntl medeleider
Lynch: dikgedrukt in rood.

Burgemeester: ja
Extra rollen:

Netwerken/Claimen: nee
Extra instellingen: nee

We gaan ongeveer tot de 20 mensen, uitloop naar 22 of 23 is mogelijk en liefst ook wat vervangers ertussen. Dan gaan we ervoor ;)

Verder zoek ik nog een eventuele medeleider, als je daar interesse voor hebt laat jezelf dan ook horen :)
 

DeletedUser7072

Guest
Als genoeg mensen zich ingeschreven hebben, dus ongeveer 20 man en wat reserve. Als we op dat punt zijn zal ik zo snel mogelijk proberen te beginnen.

Edit: Yasmine(@yasminiii ) gaat ook meedoen maar ze is lang niet op het AF geweest dus ze moet haar ww nog terughalen of een nieuw acc maken, op haar verzoek schrijf ik haar nu ook in en dan heeft ze hopelijk een AF acc tegen de tijd dat we starten:

1. Jenskeuh
2. Yasminii
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
1. Jenskeuh
2. Yasminii
3. DemocratischeZwijmelaars
 

DeletedUser72524

Guest
Als genoeg mensen zich ingeschreven hebben, dus ongeveer 20 man en wat reserve. Als we op dat punt zijn zal ik zo snel mogelijk proberen te beginnen.

Edit: Yasmine(@yasminiii ) gaat ook meedoen maar ze is lang niet op het AF geweest dus ze moet haar ww nog terughalen of een nieuw acc maken, op haar verzoek schrijf ik haar nu ook in en dan heeft ze hopelijk een AF acc tegen de tijd dat we starten:

1. Jenskeuh
2. Yasminii

4. Sander, er doet een chick mee dus DJIV is gemotiveerd:D
 

DeletedUser74966

Guest
5. GaMe

Ook echt XD

Meid erbij en ineens heel veel zin :eek:

Maar waarom dan niet toen Duncan al meedeed?!
 

DeletedUser77103

Guest
1. Jenskeuh
2. Yasminii
3. DemocratischeZwijmelaars
4. Sander
5. Game
6. Westkip
7. NITS
8. Mylove
 

Deleted User - 2075062

Guest
9. Castiel.

Wel mooi om te zien dat Jens zich vasthoudt aan zijn statement om zich vanaf nu elk potje in te schrijven :D

Laten we er een mooi en vooral respectvol potje van maken dan :)
 
Bovenaan