[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

Reactiescore
746
Ik post hier even mijn voorlopige analyse, ik hoop dat de bewezen goedjes op willen reageren en hun mening geven.

Bewezen Goedjes:
The Minion, was één van de vroegere stemmers op lord, zou hih niet doen als wolf. Was ook online om een mogelijke reddingsactie uit te voeren -> bewezen

Poo. , tja, mezelf, ik claim heks, heb het verhaal uit de doeken gedaan dus denk dat ikzelf ook bewezen ben. Feel free to disagree of course, maar denk dat er maar weinig woorden aan vuil te maken zijn.

Laila, net zoals Minion één van de vroegere stemmers. Had mogelijkheid een reddingsactie uit te voeren.

Blue, hier is zeker geen twijfel over. Was degene die de theorie rond Lord op heeft gebouwd en mensen heeft overtuigd

Beast, net zoals Minion en laila.



Hierna wil ik het dus even hebben over de personen die ik goedjes acht, en waarom:

Mogelijke goedjes:
Tigor, nog steeds een voorgevoel dat ik bij haar heb. Ze had mijn heks rol door voordat ik de claim plaatste en reageerde hier op. Denk niet dat je als wolf het zo obvious zou maken, je wilt namelijk twijfel over mij laten bestaan. Dus haar reken ik bij de goedjes.

Yankee, zie mijn post gisteren. Ik vind haar te aggressief spelen voor een wolfje. Als wolf wil je onder de radar blijven, niet mensen op stang jagen.

En dan de personen waarvan ik denk dat ze slechtjes zijn:

Mogelijke slechtjes
Donkergat. Heeft gisteren vlak na mijn post op captain ook geswitched naar Captain. Mogelijk een reddingspoging (verkeerd stemmen geteld? Er was maar 1 stem te kort om een gelijkstand. )

Captain Grom n blaze
Simpelweg vanwege de stem van Tigor, heeft daarnaast ook 2 x deelgenomen aan een lynchpartij. Ik ben het obviously niet 100% zeker, maar ik reken hem atm als mogelijk slechtje.





En personen die ik momenteel niet echt kan plaatsen:
Single Malt
Heeft de meeste theorieën gebouwd ronde de foutieve lynches. Al is het natuurlijk vrij normaal, en ben je nooit alleen om een lynch te plaatsen. Deze kan ik helemaal niet plaatsen.

Lyonn
Stemde 2x op lynch, 1x op wolfje (toen die nog niet in de spotlights stond). Daarom denk ik ook eerder goedje.

Gamebreaker
Er zijn geen sluitende 'bewijzen' tegen hem. Maar heeft nog nooit gestemd op een lunch, 1x op een lynch. Heeft ook nooit gestemd op Lord. Ik reken hem (voorlopig) als mogelijk goedje, maar kan alle kanten op.

famdecibel
Ze heeft het vrij druk door haar 50ste verjaardag komende zondag, dus haar 'rare' speelstijl kan ook door tijdsgebrek komen. Dus ik kan haar moelijk plaatsen. Natuurlijk hebben we hier ook weer de stem van Tigor...


@TheManWithItzBlueKnife @Tigor
Ik hoor graag jullie meningen over dit lijstje :)
 

DeletedUser74966

Guest
Waarom alleen de mening van Tigor en Blue. Je schat Tigor niet als helemaal goedje, maar vraagt dan wel om haar mening terwijl je van de 'bewezen' goedjes vraagt of ze willen reageren.
 

DeletedUser17472

Guest
Waarom alleen de mening van Tigor en Blue. Je schat Tigor niet als helemaal goedje, maar vraagt dan wel om haar mening terwijl je van de 'bewezen' goedjes vraagt of ze willen reageren.
Ik wil gewoon de mening van iedereen hebben.. is dat mogelijk?
 
Reactiescore
746
Waarom alleen de mening van Tigor en Blue. Je schat Tigor niet als helemaal goedje, maar vraagt dan wel om haar mening terwijl je van de 'bewezen' goedjes vraagt of ze willen reageren.
goede opmerking. Ik wil iedereen zijn mening horen m. Waarom specifiek ook Tigor? Omdat ik een goed gevoel bij haar heb en aan de hand van haar antwoord haar verder wil inschatten voor meer zekerheid te krijgen.

jouw mening is ook welkom overigens.
 

DeletedUser74966

Guest
goede opmerking. Ik wil iedereen zijn mening horen m. Waarom specifiek ook Tigor? Omdat ik een goed gevoel bij haar heb en aan de hand van haar antwoord haar verder wil inschatten voor meer zekerheid te krijgen.

jouw mening is ook welkom overigens.
Ik ga zo weer in de tuin bezig. Daarna zal ik eens wat posten over de lijst.
 

DeletedUser78303

Guest
Ik moet zeggen dat ik mijzelf ook bij de mogelijke slechtjes zou plaatsen als ik mijn stemgedrag bekijk vanuit het oogpunt van een ander. Vooral die laatste stem is vrij verdacht omdat het op een reddingsactie leek. Geen manier om te bewijzen dat het niet zo was, maar ik hoop dat jullie me geloven als ik zeg dat het geen reddingsactie of iets dergelijks was om een wolf in het spel te houden. Ik zag opeens dat het 21:58 was terwijl ik nog geen stem had uitgebracht. Lord leek mij een goedje, vond de theorieën niet sterk genoeg + dat ene bericht van hem dat iedereen deed twijfelen. Zat gelukkig fout. De volgende die in mijn hoofd op popte was captain. Aangezien ik daar geen mening over had ging ik op deze persoon, sinds ik nog maar een paar seconden had om de beslissing te maken. Het was meer toeval dat captain de eerste was die me te binnen schoot waarvan ik niet de mening had dat het een goedje is.
 

DeletedUser76681

Guest
Poo. Je krijgt mijn mening zodra ik van een watergevecht feestje terug ben ;)

Dan heb ik ook gelijk de laptop ter beschikking typt beter dan de gsm.
 
Reactiescore
264
En personen die ik momenteel niet echt kan plaatsen:
Single Malt
Heeft de meeste theorieën gebouwd ronde de foutieve lynches. Al is het natuurlijk vrij normaal, en ben je nooit alleen om een lynch te plaatsen. Deze kan ik helemaal niet plaatsen.

Lyonn
Stemde 2x op lynch, 1x op wolfje (toen die nog niet in de spotlights stond). Daarom denk ik ook eerder goedje.

Gamebreaker
Er zijn geen sluitende 'bewijzen' tegen hem. Maar heeft nog nooit gestemd op een lunch, 1x op een lynch. Heeft ook nooit gestemd op Lord. Ik reken hem (voorlopig) als mogelijk goedje, maar kan alle kanten op.

famdecibel
Ze heeft het vrij druk door haar 50ste verjaardag komende zondag, dus haar 'rare' speelstijl kan ook door tijdsgebrek komen. Dus ik kan haar moelijk plaatsen. Natuurlijk hebben we hier ook weer de stem van Tigor...


@TheManWithItzBlueKnife @Tigor
Ik hoor graag jullie meningen over dit lijstje :)

@Poo. ik denk eerder dat SM en famdecibel goed zijn, omdat zij op de dag toen het tussen Jo han en Lord ging zij op cruciale momenten op Lord stemden. Toen zij op lord stemden was het namelijk nog erg gelijk. Ik denk dat gamebreaker de wolf hier is, want ik zie de stem van gamebreaker als redelijk cruciaal toen het tussen Jo han en Lord ging(qua lynch).
 

DeletedUser74966

Guest
@Poo. ik denk eerder dat SM en famdecibel goed zijn, omdat zij op de dag toen het tussen Jo han en Lord ging zij op cruciale momenten op Lord stemden. Toen zij op lord stemden was het namelijk nog erg gelijk. Ik denk dat gamebreaker de wolf hier is, want ik zie de stem van gamebreaker als redelijk cruciaal toen het tussen Jo han en Lord ging(qua lynch).
Volgens mij stemde ik als eerste op Jo Han? Ik mocht net bezig en heb 3 posts daarna ofzo gelijk m'n stem gezet. Waarom was het dan cruciaal van mijn kant?
 
Reactiescore
2.506
Naamloos.png

2x Single Malt
1x famdecibel
4x Lord of the Strings
3x Captain grom n blaze
1x Lyonn
1x SC Beast
2x Poo.

Wat mij hier opvalt is dat er door Lord alles behalve tactisch heeft gespeeld, als hij zijn stem op Captain had gezet was het 4 VS 4( geen idee of ze beide of geen van beide dood zouden gaan)
Nu is mijn vraag waarom hij zijn stem zo dom heeft ingezet? Komt dat doordat hij niet op een mede-wolf wil stemmen? Of kunnen we hieruit opmaken dat de wolven niet samenwerken?(ik las ergens dat het aannemelijk was dat er ongeveer 4 wolven in het spel zaten?)

Graag hoor ik jullie mening hierover? Of sla ik nog steeds de plank mis als het gaat om verbanden zoeken?
 
Reactiescore
603
Wat mij hier opvalt is dat er door Lord alles behalve tactisch heeft gespeeld, als hij zijn stem op Captain had gezet was het 4 VS 4( geen idee of ze beide of geen van beide dood zouden gaan)
Nu is mijn vraag waarom hij zijn stem zo dom heeft ingezet? Komt dat doordat hij niet op een mede-wolf wil stemmen? Of kunnen we hieruit opmaken dat de wolven niet samenwerken?(ik las ergens dat het aannemelijk was dat er ongeveer 4 wolven in het spel zaten?)

Graag hoor ik jullie mening hierover? Of sla ik nog steeds de plank mis als het gaat om verbanden zoeken?
Goede opmerking, en mooie theorie. Ben ik wel benieuwd naar. Als Lord zichzelf wil beschermen stemt hij toch gewoon op captain?
 
Reactiescore
746
Goede opmerking, en mooie theorie. Ben ik wel benieuwd naar. Als Lord zichzelf wil beschermen stemt hij toch gewoon op captain?
vergeet niet dat de stemmen op captain pas laat binnen kwamen. Mogelijk was hij niet online om.zijn.stem te plaatsen. Anders had hij dat wrs wel gedaan, tenzij capt ook wolf is.
 

DeletedUser63354

Guest
We hebben Beast ook nog Poo. Ik denk dat we in dezelfde categorie moeten blijven zoeken.

Tigor heb ik ook wel mijn twijfels over nu, omdat ze richting Captain switchte die ik ook als goedje zie en omdat ze op hem stemde terwijl wolfje Lord of the Strings eruit bleek te gaan. Dat had wel een poging tot redding kunnen zijn achteraf en daarom ben ik ook benieuwd of ze nu wel een theorie tegenover Famdecibel in elkaar kan zetten.

Even wat wolfse posts onder elkaar, uitleg + argumenten etc. Ik heb dat nu al 3 dagen gevraagd onder het mom van dat ik haar als goedje zag maar echt goede uitleg blijft uit.
 

DeletedUser

Guest
SM en Tigor gok ik als wolven, o.a hier bovenstaande en over SM heb ik al eens eerder uitgelegd.
 
Reactiescore
559
SM en Tigor gok ik als wolven, o.a hier bovenstaande en over SM heb ik al eens eerder uitgelegd.
en welke uitleg was dat dan?
want ik zie je alleen maar mensen aanvallen en stemmen zonder argument .
misschien dat ik ze gemist heb, dan sorry daarvoor.ik probeer het zoveel mogelijk bij te houden maar is nogal veel :D
 

DeletedUser

Guest
en welke uitleg was dat dan?
want ik zie je alleen maar mensen aanvallen en stemmen zonder argument .
misschien dat ik ze gemist heb, dan sorry daarvoor.ik probeer het zoveel mogelijk bij te houden maar is nogal veel :D


Kheb deze game alleen maar gestemd met argumenten (althans bijna alleen maar) Misschien geen gegronde argumenten maar toch,

Voor jou even op een rijtje dan;

Lijkt alsof hij theorieën maakt om zichzelf zo minder verdacht te maken, maar toch zijn de theorieën wel tot nu toe nog op goedjes.
Werkt té extreem theorieën uit, naar mijn mening "goodwill" kweken.
Vind hem apart spelen, mensen die aangehaald zijn, al is het maar 1x heeft hij wel een theorie over, daar val ik atm heel erg over.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik ben vandaag en morgen trouwens echt extreem druk en heb ik geen tijd om wvw te spelen echt.

Ik zou Single Malt niet lynchen btw.
Captain lijkt mij ook wel goedje, Poo.

Ik ben benieuwd naar de geavanceerde theorie van Tigor op Fam. Voor nu neig ik qua gevoel naar Arlena.
 

DeletedUser76681

Guest
We hebben Beast ook nog Poo. Ik denk dat we in dezelfde categorie moeten blijven zoeken.

Tigor heb ik ook wel mijn twijfels over nu, omdat ze richting Captain switchte die ik ook als goedje zie en omdat ze op hem stemde terwijl wolfje Lord of the Strings eruit bleek te gaan. Dat had wel een poging tot redding kunnen zijn achteraf en daarom ben ik ook benieuwd of ze nu wel een theorie tegenover Famdecibel in elkaar kan zetten.

Even wat wolfse posts onder elkaar, uitleg + argumenten etc. Ik heb dat nu al 3 dagen gevraagd onder het mom van dat ik haar als goedje zag maar echt goede uitleg blijft uit.

Je vraagt mijn mening over fam en die heb ik gegeven. Ik loop al 3 dagen te zeggen dat ik haar er het liefst uit zie gaan. Dus dat zal dan denk ik wel zijn dat ik vastberaden ben. Anders had ik wel verder gekeken dan hun 2.

Ik vind jou ook verdacht omdat ik weet tot wat jij in staat bent als je slecht bent. Dat heb ik zelf meegemaakt en ondervonden. (Die keer dat we samen wolf waren of iig dat ik een g/s koppel was en de keer dat jij jezelf lunchte om lijk te worden.) En dan ook de enige zijn die ik in staat zie om een medewolf te lynchen om zo als goedje te worden beschouwd.

Jij bent een van de sluwste wvw spelers. En dat is dan ook de enige reden waarom de meeste jou niet durven verdenken. En je dus alsgoedje aan zien.

Ik hou je in de gaten. En dat deed ik al door de ene post waarbij je mijn naam in gebruikte.

Ik zal straks een lijstje maken met ovirge spelers en wie ik goed/slecht acht.
 
Bovenaan