[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser66944

Guest
Hij kan het niet vertellen maar morgen wel? Toevallig infectie nacht 3?
 
Reactiescore
25
Na de beul actie gaat mijn BM stem naar Wizzy
Voor de lynch Monobear omdat ik de hierboven genoemde redenen wel begrijp en geen beter doelwit heb.
 

DeletedUser77639

Guest
Monobear v2 bewijs:

[18:59:12] Jannick | .Royalist.: Okay
[18:59:16] Jannick | .Royalist.: wie is er de echte lijfwacht?
[18:59:18] Jason | MonoBear: Zodat ik mezelf opgeef als lunch
[18:59:27] Jason | MonoBear: Ja dat ga ik je niet zeggen uiteraard
[18:59:35] Jason | MonoBear: Ik kan je niet vertrouwen
[19:00:03] Jason | MonoBear: Morgen kan ik het je misschien wel vertellen
[19:00:12] Jason | MonoBear: Hangt af van het resultaat :)
[19:04:03] Jason | MonoBear: Het lijkt me verstandig voor jou dus dat je me er vandaag nog inhoud :)
[20:11:37] Jason | MonoBear: hoe weet jij trouwens zeker dat er geen rollen 2x inzitten?
[20:14:27] Jason | MonoBear: je weet trouwens toch ook dat als ik de lynch ben jij de lunch bent
[20:14:35] Jason | MonoBear: en er dan niet zal achtergekomen zijn
hier is idd het bewijs dat ik de echte lijfwacht natuurlijk niet zomaar prijs geef.

het is ondertussen al duidelijk dat ik niet de echte lijfwacht ben.
maar dus gewisseld heb van rol, zodat de echte lijfwacht niet zomaar de lunch zou worden. ik als lunch zou niet veel uitmaken.

er zit een valse lijfwacht bij royalist of royalist is zelf een wolfje.

[18:50:45] Jannick | .Royalist.: Lijfwacht is al geclaimed door confirmed goedje
[18:50:51] Jannick | .Royalist.: das wel heel slecht geclaimed (cwl)
[18:50:53] Jason "TG Shrunky": En wie mag dat zijn?
[18:51:00] Jannick | .Royalist.: Vertel ik niet hahahaha
[18:51:06] Jason "TG Shrunky": Dus je weet niets
[18:53:01] Jason "TG Shrunky": Ook dubbele lijfwacht is mogelijk
[18:53:16] Jannick | .Royalist.: Uhu
[18:53:22] Jannick | .Royalist.: Er zit er van niks dubbels in
[18:53:27] Jannick | .Royalist.: Jammer jammeeeerrr
[18:53:30] Jannick | .Royalist.: behalve burger

doe ermee wat je wil, maar bij royalist zit een valse lijfwacht. of royalist is zelf een wolfje, die hier heel makkelijk een lynch target wil maken.

Royalist
 

DeletedUser76181

Guest
hier is idd het bewijs dat ik de echte lijfwacht natuurlijk niet zomaar prijs geef.

het is ondertussen al duidelijk dat ik niet de echte lijfwacht ben.
maar dus gewisseld heb van rol, zodat de echte lijfwacht niet zomaar de lunch zou worden. ik als lunch zou niet veel uitmaken.

er zit een valse lijfwacht bij royalist of royalist is zelf een wolfje.

[18:50:45] Jannick | .Royalist.: Lijfwacht is al geclaimed door confirmed goedje
[18:50:51] Jannick | .Royalist.: das wel heel slecht geclaimed (cwl)
[18:50:53] Jason "TG Shrunky": En wie mag dat zijn?
[18:51:00] Jannick | .Royalist.: Vertel ik niet hahahaha
[18:51:06] Jason "TG Shrunky": Dus je weet niets
[18:53:01] Jason "TG Shrunky": Ook dubbele lijfwacht is mogelijk
[18:53:16] Jannick | .Royalist.: Uhu
[18:53:22] Jannick | .Royalist.: Er zit er van niks dubbels in
[18:53:27] Jannick | .Royalist.: Jammer jammeeeerrr
[18:53:30] Jannick | .Royalist.: behalve burger

doe ermee wat je wil, maar bij royalist zit een valse lijfwacht. of royalist is zelf een wolfje, die hier heel makkelijk een lynch target wil maken.

Royalist
Hoe groot acht jij de kans dat er een dubbele lijfwacht is? En vind dit ook eerder een slechte counter op royal
 

DeletedUser77639

Guest
Hoe groot acht jij de kans dat er een dubbele lijfwacht is? En vind dit ook eerder een slechte counter op royal
geen idee, ik heb al meer met gijs een potje gespeeld en samen gelijd, en hij gooit er wel eens meer gekke rollen in, en wel meer dan 1.
 

Deleted User - 487871837

Guest
geen idee, ik heb al meer met gijs een potje gespeeld en samen gelijd, en hij gooit er wel eens meer gekke rollen in, en wel meer dan 1.

Lijkt me alleen zo'n sterke rol om er twee keer in te doen
 

DeletedUser66944

Guest
bedankt voor de bm stem maar ik ga jou toch mijn lynch stem moeten geven monobear

Geloof de andere lijfwacht wel & het feit dat jij zijn naam nu nog niet wou delen en een dag wachten maakt mij paranoïde dat je infectiewolf bent en je dat zegt om nog een dag langer te kunnen leven & zo infecteren als het de normale infectie wolf is met infectie nacht 3.
 

DeletedUser77639

Guest
bedankt voor de bm stem maar ik ga jou toch mijn lynch stem moeten geven monobear

Geloof de andere lijfwacht wel & het feit dat jij zijn naam nu nog niet wou delen en een dag wachten maakt mij paranoïde dat je infectiewolf bent en je dat zegt om nog een dag langer te kunnen leven & zo infecteren als het de normale infectie wolf is met infectie nacht 3.
ik wil de lijfwacht die ik heb niet aan de wolven geven, lijkt me niet meer dan normaal.
 

DeletedUser77639

Guest
ik wacht nu al tot na de DL, dat mensen gaan zeggen gvd monotje had toch gelijk. mij best.

Royalist zegt dat er geen enkele rol 2x inzit, toevallig zitten we blijkbaar met 2 confirmde lijfwachten. onmogelijk dus.

of we zijn hier allemaal heel dom bezig en we hebben het zonder te weten over dezelfde persoon. of royalist zit hier enorm hard te liegen en wat te bluffen. of de lijfwacht bij royalist is fout :)
 

DeletedUser64575

Guest
Oke ik stem toch maar op m'n lynch van gisteren: Iamfamous

Na wat rondneuzen ben ik tot de conclusie gekomen dat er waarschijnlijk maar één lijfwacht is en dat het hier gewoon om dezelfde lijfwacht gaat.
 
Reactiescore
656
ik wacht nu al tot na de DL, dat mensen gaan zeggen gvd monotje had toch gelijk. mij best.

Royalist zegt dat er geen enkele rol 2x inzit, toevallig zitten we blijkbaar met 2 confirmde lijfwachten. onmogelijk dus.

of we zijn hier allemaal heel dom bezig en we hebben het zonder te weten over dezelfde persoon. of royalist zit hier enorm hard te liegen en wat te bluffen. of de lijfwacht bij royalist is fout :)

Je vertelt nu al 2x het verkeerde verhaal.
Eerst zeg je dat je lijfwacht wil beschermen
En nu zitten er 2 lijfwachten in?
Ga toch weg joh...
 

DeletedUser69785

Guest
Ik laat mijn stem staan het is toch al beslist en weet niet op wie ik moet stemmen.
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - Vervanging

Yoery wordt vervangen door Skeilah! Heel veel succes!
 
Bovenaan