[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

Reactiescore
182
Dan ben ik er niet.

Ik ga nu mijn stem plaatsen, moet zo weg en kan dan niks meer aanpassen

Maroen01

Voel ik me echt vanaf dag 1 al heel slecht bij. Ik heb besloten om dit naar actie om te zetten. Ik ga niet zeggen hoe. Maar mijn gevoel blijft door de actie heel slecht bij Mono.

Kortzichtige niet geredeneerde stemmen, zonder beargumentatie, daarbij de actie. Nope nope noperdenope.

Ik ga even reageren hierop

Leuke stem enzo, maar ik ontving dit van tijgah:
[10:52:12] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: als ik wel dood ben
[10:52:17] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: zorg dat maroen eruit gaa.
10:52:19] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: gaat*
[10:52:22] Arlena | Tigor: hoezo dat
[10:52:32] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: nou
[10:52:37] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: ik kan je niet het hele verhaal vertellen
[10:52:43] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: maar komt erop neer dat ik bij hem taai taai geclaimed heb
[10:52:48] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: gezorgd heb dat ik die nacht niet was beschermd
[10:52:51] Yankee // Freaky_Slimez // Sophie: en niet gelunched ben

En ik wil je erop wijzen dat je liegt.
Want je hebt niet met mij genetwerkt; laat staan geclaimd.

Yankee
 

DeletedUser56017

Guest
Gisteren hebben meerdere spelers niet gestemd, terwijl het overgrote deel wel actief was. Deze spelers dienen vandaag WEL hun stem uit te brengen, aangezien wij ze anders als nog laten vervangen.

Dit zijn de volgende spelers:

@jessicavd
@Ramoth
@freaker play
@IamFamous.

Sorry voor mijn inactiviteit jongens! Gisteren een heel drukke dag gehad en vandaar niet kunnen stemmen :$ Ik moet wel eerlijk toegeven dat het heel wat energie vergt dit spel. Sorry :$

Wel heel wat gebeurd tijdens mijn afwezigheid. Mijn BM die er plots vandoor is maar leuk nieuws is dat er een wolfje gesneuveld is. Voor mijn stem voor BM, wie zich geroepen voelt shoot?
 

DeletedUser74005

Guest
Misinterpretatie Regels:

Ook Yankee zal doodvallen. Zij was Sander14 (Cupido).

* Het is niet toegestaan om uitspraken van de spelleiding te vervalsen.

Of zij zich gekoppeld heeft of niet, laat ik in het midden. De mogelijke wederhelft van het koppel zal in ieder geval in leven blijven, aangezien deze niks te maken heeft met de situatie.

Wij hopen dat er vanaf nu weer even wat beter nagedacht wordt, aangezien deze acties ten kosten gaan van de kwaliteit van het spel. Denk dus goed aan het volgende:

2.Spelbederf
Het is misschien niet altijd duidelijk wat spelbederf juist inhoudt en we kunnen niet voor alle mogelijke scenario's en achterpoortjes regels opstellen. Dus het is aan jou om je gezond verstand te gebruiken en het spel zo leuk mogelijk te houden. De beste manier is je de gevolgen van je acties in te beelden. Als de rollen omgekeerd zouden zijn en jij zou het slachtoffer zijn van wat je wilt doen, zou jij dan vinden dat het spel voor jou verpest is?

Wij hebben hopen dat vanaf heden het spel weer op een normale wijze gespeeld kan worden. Natuurlijk gaat het allemaal niet expres, maar met logisch nadenken had dit voorkomen kunnen worden.

Met Vriendelijke Groet,
De Spelleiding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Misinterpretatie Regels:

Ook Yankee zal doodvallen. Zij was Sander14 (Cupido).

* Het is niet toegestaan om uitspraken van de spelleiding te vervalsen.

Of zij zich gekoppeld heeft of niet, laat ik in het midden. De mogelijke wederhelft van het koppel zal in ieder geval in leven blijven, aangezien deze niks te maken heeft met de situatie.

Wij hopen dat er vanaf nu weer even wat beter nagedacht wordt, aangezien deze acties ten kosten gaan van de kwaliteit van het spel. Denk dus goed aan het volgende:

2.Spelbederf
Het is misschien niet altijd duidelijk wat spelbederf juist inhoudt en we kunnen niet voor alle mogelijke scenario's en achterpoortjes regels opstellen. Dus het is aan jou om je gezond verstand te gebruiken en het spel zo leuk mogelijk te houden. De beste manier is je de gevolgen van je acties in te beelden. Als de rollen omgekeerd zouden zijn en jij zou het slachtoffer zijn van wat je wilt doen, zou jij dan vinden dat het spel voor jou verpest is?

Ook het kopiëren van volledige msn-gesprekken of pm-berichten wordt op neer gekeken. Dit soort gesprekken zijn privé, als je een publiekelijke discussie wilt gebruik dan het discussieboard. Het is uiteraard toegestaan samen te vatten wat je met iemand besproken hebt of wat hij gezegd heeft, maar doe dat met je eigen woorden in plaats van een rechtstreekse kopie als 'bewijs' te gebruiken.

Wij hebben hopen dat vanaf heden het spel weer op een normale wijze gespeeld kan worden. Natuurlijk gaat het allemaal niet expres, maar met logisch nadenken had dit voorkomen kunnen worden.

Met Vriendelijke Groet,
De Spelleiding.

Wat een onzin. Heb toch geen chatlogs van jou gestuurd dus heb niks vervalsd?
 
Reactiescore
25
Zeg dat wel. Gaan netwerk potjes altijd zo?
 
Reactiescore
1.015
Ik ga trouwens voor MonoBear

Die stem van dag 1 en de posts blijven me bij. Ging toen eigenlijk vooral op joker, omdat ik verwacht had dat er nog wolven op zouden gaan. Mono sprong eruit voor mij. Dat was feitelijk mijn dag 1 stem en mijn gevoel laat me zelden of nooit in de steek dus ga ik opnieuw voor mijn gevoel nu.
 
Reactiescore
656
Ik stem op MonoBear
Lijftwacht is al geclaimed door iemand die een confirmed goedje is, dus bubaaaiiiii Monobear!

[18:43:13] Jason "TG Shrunky": Zou zonde zijn, aangezien ik er zeker niet als lynch zal uitgaan
[18:43:22] Jannick | .Royalist.: oh, en waarom dat?
[18:43:46] Jason "TG Shrunky": Ik heb genoeg mensen die weten wat ik ben en dus ook gechecked ben
[18:44:01] Jason "TG Shrunky": En een goedjesnetwerk heb
[18:44:08] Jannick | .Royalist.: wie dan?
[18:44:17] Jason "TG Shrunky": Dat maakt niet uit
[18:44:48] Jason "TG Shrunky": Dus wat voor voordeel heb ik
[18:44:52] Jason "TG Shrunky": Als ik bij je claim
[18:45:09] Jannick | .Royalist.: Omdat je voor je voorbestaan speelt
[18:45:10] Jannick | .Royalist.: ;)
[18:45:26] Jason "TG Shrunky": Zijn geen goede voordelen
[18:45:30] Jannick | .Royalist.: Okay
[18:45:47] Jason "TG Shrunky": Mij lynchen zou zonde van mijn kracht zijn
[18:45:54] Jannick | .Royalist.: En wat is jou kracht?
[18:46:02] Jason "TG Shrunky": Aangezien ik met een goede actie een wolfje meeneem in mijn dood
[18:46:15] Jannick | .Royalist.: jij bent Jager?
[18:46:18] Jason "TG Shrunky": En de echte lunch dus levend laat
[18:46:20] Jason "TG Shrunky": Nee
[18:47:07] Jannick | .Royalist.: Vertel maar is wat je dan wel bent ^^
[18:47:59] Jason "TG Shrunky": Je hebt een meer dan voldoende hint gekregen
[18:48:18] Jason "TG Shrunky": Nja er zit toch geen welp meer in
[18:48:22] Jason "TG Shrunky": Dus maakt niet uit
[18:48:26] Jason "TG Shrunky": Ik ben lijfwacht
 

DeletedUser66944

Guest
Heb geen positief gevoel bij blue/bi dus maar mijn broertje als bm Loyalist
 
Bovenaan