[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser63354

Guest
Kwam ze met een goede reden om Yankee verdacht te vinden, of gewoon 'zomaar?' Als ze geen goede reden had kan GreenGangs bovenstaande theorie goed kloppen als TimeforplanB inderdaad vaker medewolfjes aanviel.

Ik vroeg hem naar zijn verdachten en toen hij vroeg op argumentatie of op gevoel, zei ik 'gevoel'. Ik zei gister al tegen Jens dat ik Time oprecht verdacht vond dus in het hoofd houdende dat Time vaker medewolven aanvalt antwoordde ik 'gevoel', daar argumenten sterker zijn. Bij gevoel is het dus gemakkelijker om een medewolf te noemen.

Ben er echter niet zeker van of hij ook echt een medewolf genoemd heeft maar het blijkt wel dat Time wolf was en daarom is het interessant om dit in het achterhoofd te houden.

Verder vind ik die logjes van Yankee ook verdacht. Ik weet dat ze dit bij iemand anders al geflikt heeft maar dit is gewoon een cheatende manier om aan claims te komen. Jens deed dit om wolven te zoeken -> goedje. Yankee doet dit om claims te krijgen -> slechtje.

Ik weet echter dat er een hoop genetwerkt is rondom Yankee, maar ze komt maar beter met een goede verklaring, want zoals het er nu voor staat ga ik op haar stemmen.
 
Reactiescore
1.015
Dan hebben we het nog niet over het vervalsen en editen van logjes tov Gamebreaker. In combi met haar gedrag, is dit wel een stem waard.

Yankee
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - Pek-en-Veren!!!

Vrouw Holle gooit...
Pek over Iamfamous heen en...
Veren over Tigor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Hey boys en girls ik ga jullie lekker vervelen en doe vanaf nu ook mee met de wolvenjacht
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - Vervanging:

AngelinoLoveYa is helaas inactief en wordt vervangen door Hopeful. Veel succes! @AngelinoLoveYa

Yoery wordt ook vervangen, maar heb nog geen bevestiging gekregen van de vervanger. Wanneer ik die bevestiging heb, dan zal hij ook aangekondigd worden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - Inactiviteitswaarschuwingen:

Gisteren hebben meerdere spelers niet gestemd, terwijl het overgrote deel wel actief was. Deze spelers dienen vandaag WEL hun stem uit te brengen, aangezien wij ze anders als nog laten vervangen.

Dit zijn de volgende spelers:

@Ramoth
@freaker play
@IamFamous.

EDIT: Jessicavd had wel gestemd. Excusi.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vroeg hem naar zijn verdachten en toen hij vroeg op argumentatie of op gevoel, zei ik 'gevoel'. Ik zei gister al tegen Jens dat ik Time oprecht verdacht vond dus in het hoofd houdende dat Time vaker medewolven aanvalt antwoordde ik 'gevoel', daar argumenten sterker zijn. Bij gevoel is het dus gemakkelijker om een medewolf te noemen.

Ben er echter niet zeker van of hij ook echt een medewolf genoemd heeft maar het blijkt wel dat Time wolf was en daarom is het interessant om dit in het achterhoofd te houden.

Verder vind ik die logjes van Yankee ook verdacht. Ik weet dat ze dit bij iemand anders al geflikt heeft maar dit is gewoon een cheatende manier om aan claims te komen. Jens deed dit om wolven te zoeken -> goedje. Yankee doet dit om claims te krijgen -> slechtje.

Ik weet echter dat er een hoop genetwerkt is rondom Yankee, maar ze komt maar beter met een goede verklaring, want zoals het er nu voor staat ga ik op haar stemmen.

Ik deed dit anders ook gewoon om wolven te zoeken, waar de f heb jij het over? Ik heb toch niemand erbij gelapt die geclaimed heeft?

Dan hebben we het nog niet over het vervalsen en editen van logjes tov Gamebreaker. In combi met haar gedrag, is dit wel een stem waard.

Yankee

Als je hier meer info over wilt, kom op skype.. kan het niet tegen iedereen doorlullen.
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 3 - En nog even een Rectificatie..

Jenskeuh en TimeForPlanB hebben niet opzettelijk de regels overtreden. Ze hebben niet naar hun rol gespeeld, maar ze hebben niet bewust de regels overtreden. Om de eerlijkheid van het spel gedurende de rest van de ronde te kunnen waarborgen, was het noodzakelijk om ze dood te laten vallen. Het is dus niet opzettelijk geweest en het blijven dus nog steeds 2 toffe gozers :cool2:

(nu zijn jullie weer ff van mn gespam af..)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik contacteer je zodra ik thuis ben. Je mag dat verwachten rond 5u45-5u50 en dan ben ik er tot iets voor 7.

Dan ben ik er niet.

Ik ga nu mijn stem plaatsen, moet zo weg en kan dan niks meer aanpassen

Maroen01

Voel ik me echt vanaf dag 1 al heel slecht bij. Ik heb besloten om dit naar actie om te zetten. Ik ga niet zeggen hoe. Maar mijn gevoel blijft door de actie heel slecht bij Mono.

Kortzichtige niet geredeneerde stemmen, zonder beargumentatie, daarbij de actie. Nope nope noperdenope.
 
Reactiescore
1.015
Wanneer ben je er wel voor de DL? Ik ga mini kijken van 10 voor 8 tot 10 voor 9 dus laatste uur van DL tijdens voetbal op cafe kan ik ook op skype.
 

DeletedUser69785

Guest
Niet bijdehand gaan doen anders laat ik je doodvallen, stomkop!
Sorry papa

Dan ben ik er niet.

Ik ga nu mijn stem plaatsen, moet zo weg en kan dan niks meer aanpassen

Maroen01

Voel ik me echt vanaf dag 1 al heel slecht bij. Ik heb besloten om dit naar actie om te zetten. Ik ga niet zeggen hoe. Maar mijn gevoel blijft door de actie heel slecht bij Mono.

Kortzichtige niet geredeneerde stemmen, zonder beargumentatie, daarbij de actie. Nope nope noperdenope.

Mono?
 

DeletedUser63354

Guest
Ik deed dit anders ook gewoon om wolven te zoeken, waar de f heb jij het over? Ik heb toch niemand erbij gelapt die geclaimed heeft?



Als je hier meer info over wilt, kom op skype.. kan het niet tegen iedereen doorlullen.


In wvw gaat het niet 'om mensen erbij te lappen', dus die vraag is echt op zoveel manieren irrelevant.

Wolven zoeken, vast ja.. Je hebt echter veel goedjes claims ontvangen omdat je cupido claimt en dat lijkt me niet echt de bedoeling van de cupido-rol. Waar the f heb ik t over? Over jou.
 
Bovenaan