[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

Reactiescore
1.015
Dit is toch wel apart te noemen als ik eerlijk ben.
Er ligt een legitieme accusatie tegen blue en toch stem je, zonder van blue gehoord te hebben (vermoed ik, weet niet wat er op skype speelt natuurlijk), toch op hem als BM.
Staat genoteerd.

Niks aparts aan hoor. Blue is gewoon een sterke speler en als Saphira nog niet bijgelezen heeft (en zelf dan) is dat een uitstekende keuze. Verder vind ik je bewoording zeer weifelend. Ik denk niet dat je kan zeggen dat die accusatie legitiem is. Je kan het hoogstens vinden en om 1 of andere reden wou je hier de focus houden op Blue. Daar waar ik persoonlijk niks in zie dus dit staat ook genoteerd. Enkel wat sterker dan bij jou, Maroen1
 

DeletedUser69785

Guest
al die BM stemmen alweer op jens, ik weet het niet hoor, ik zie dit weer aankomen op allemaal kontelikkers.

aangezien ik niet op mezelf mag stemmen ga ik maar stemmen op Caprison
Capricorno? En er staan wel al
5 op BI,
2 op Blue,
2 Freaker,
2 Jenskeuh.
1 op TimeforPlanB
Dus 'al' is wel wat overdreven MonoBear...

PS. Add mij eens op skype.
 
Reactiescore
2.181
Wat me opvalt is dat na freaker zijn verdenking yankee en capri er makkelijk op meegaan. Dit hadden ze ook eerder kunnen aankaarten maar toch voelen ze de nood om te wachten.

Yankee vind ik nog het apartste van de 2

Yankee
 
Reactiescore
182
Niks aparts aan hoor. Blue is gewoon een sterke speler en als Saphira nog niet bijgelezen heeft (en zelf dan) is dat een uitstekende keuze. Verder vind ik je bewoording zeer weifelend. Ik denk niet dat je kan zeggen dat die accusatie legitiem is. Je kan het hoogstens vinden en om 1 of andere reden wou je hier de focus houden op Blue. Daar waar ik persoonlijk niks in zie dus dit staat ook genoteerd. Enkel wat sterker dan bij jou, Maroen1

Ik had meer van je verwacht Gilles, deze stem is toch weer uiterst matig te noemen.
Waarom zou je in het geval van saphira uberhaupt stemmen als je het potje nog niet bijgelezen hebt; erg twijfelachtig te noemen ook.

Jouw naam staat nu naast die van saphira. Omdat ik meer van je gewend ben en dit een erg goedkope stem is.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik had meer van je verwacht Gilles, deze stem is toch weer uiterst matig te noemen.
Waarom zou je in het geval van saphira uberhaupt stemmen als je het potje nog niet bijgelezen hebt; erg twijfelachtig te noemen ook.

Jouw naam staat nu naast die van saphira. Omdat ik meer van je gewend ben en dit een erg goedkope stem is.

Waarom doe ik nog moeite om uitleg te geven als men deze niet leest?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dit is toch wel apart te noemen als ik eerlijk ben.
Er ligt een legitieme accusatie tegen blue en toch stem je, zonder van blue gehoord te hebben (vermoed ik, weet niet wat er op skype speelt natuurlijk), toch op hem als BM.
Staat genoteerd.

Hoezo is dat raar? Saphira stemt eigenlijk altijd op Blue, als ik me niet vergis.
 

DeletedUser

Guest
Wat me opvalt is dat na freaker zijn verdenking yankee en capri er makkelijk op meegaan. Dit hadden ze ook eerder kunnen aankaarten maar toch voelen ze de nood om te wachten.

Yankee vind ik nog het apartste van de 2

Yankee

Dit komt omdat ik (gaat over gamebreaker neem ik aan) dacht dat hij aan t trollen was. Maar hij deed t bij meerdere mensen dus voelde ik me genoodzaakt ook mijn stukje tekst met hem te laten zien.
 
Reactiescore
25
Omdat mensen het anders als excuus konden zien dat ik "op de achtergrond speel". Mensen janken tegenwoordig om alles dus daarom ging ik eerst posten ;)

Nou ik vind het compleet onlogisch dat je eerst post en dan pas je rol leest. En dat ook nog aankondigt. Iedereen kijkt eerst naar zijn rol.

Dus je kunt dan niet even die ene tel wachten met posten tot je je rol hebt gezien? Ik vond het ook nogal een raar bericht. Als je kijkt naar alle mensen die nu nog niet gepost was jij echt niet de ergste geweest. Nu wel, omdat je expres niet op de achtergrond wil belanden, want dat zou verdacht zijn.

Als je overigens een statement probeert te maken met deze post, dan doe je dat ook wel op een vreemde manier naar mijn mening. 'Mensen janken tegenwoordig om alles'. Dat hoort er juist bij toch, letten op de kleine dingen?

Eens. Het zijn de kleine dingen die het doen. Hoewel dit niet eens klein is. Erg raar gedrag.

Ik ken de meeste mensen niet die meespelen. Er te lang tussenuit geweest. Ik wil alles nog een keer op mijn gemak doorlezen vanavond na mijn werk (ik zit nu op mijn werk) zodat ik een beetje weer gevoel kan krijgen voor dit spel.

Oh en kunnen we stoppen met posten over andere potjes? Erg verwarrend voor mensen die niet mee hebben gedaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou ik vind het compleet onlogisch dat je eerst post en dan pas je rol leest. En dat ook nog aankondigt. Iedereen kijkt eerst naar zijn rol.



Eens. Het zijn de kleine dingen die het doen. Hoewel dit niet eens klein is. Erg raar gedrag.

Ik ken de meeste mensen niet die meespelen. Er te lang tussenuit geweest. Ik wil alles nog een keer op mijn gemak doorlezen vanavond na mijn werk (ik zit nu op mijn werk) zodat ik een beetje weer gevoel kan krijgen voor dit spel.

Oh en kunnen we stoppen met posten over andere potjes? Erg verwarrend voor mensen die niet mee hebben gedaan ;)

Slap excuus, had je maar mee moeten doen :p
 
Reactiescore
25
Sorry, ik heb niet altijd tijd voor veel spammen ;)
 
Reactiescore
2.181
Sinds wanneer is een bm stem op blue verdacht?

@yankee60 maar je hebt schijnbaar ook dingen verandert in die tekst, ik zit nu op werk dus wanneer ik thuis ben zet ik het hier meer.
 
Reactiescore
182

DeletedUser69459

Guest
Niet per defenitie de stem op blue, maar wel de stem op blue zonder het topic te lezen terwijl daar informatie staat om een eventuele stem te herzien.

Ik snap niet waarom je mijn logische uitleg niet wilt accepteren.
 
Reactiescore
25
Uiteindelijk boeit de BM stem niet. Enkel bij gelijkspel maakt dit een verschil. Dus moeten we gewoon zorgen dat gelijk spel voorkomen wordt, mocht blue een wolf zijn. De invloed is verder beperkt.
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer is een bm stem op blue verdacht?

@yankee60 maar je hebt schijnbaar ook dingen verandert in die tekst, ik zit nu op werk dus wanneer ik thuis ben zet ik het hier meer.

Heb ik niet.. Ik snap wat je bedoelt, had hij ook aangegeven maar t was helemaal niet verandert ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Niet per defenitie de stem op blue, maar wel de stem op blue zonder het topic te lezen terwijl daar informatie staat om een eventuele stem te herzien.

Er mogen inderdaad wat meer blauwe stemmen herzien worden naar mij :)
 
Reactiescore
182
Waarom hang je het slachtoffer uit hier? Omdat ik gisteren tijdens speed op jou ging, als wolf nota bene, tunnel ik altijd op jou? Dit is wel heel makkelijk. Daarnaast verdenk ik je nergens. Ik zeg enkel dat het jammer was dat je reageerde voor gamebreaker, zodat er niks uit te halen viel.



Als je nog niet weet dat ik op maandagavond pas nipt voor de deadline er ben, dan scheelt er toch iets. Ik las trouwens dat deadline morgen pas is. Ik zal dus sws mijn stem nog eens belijken.

Ik snap niet waarom je mijn logische uitleg niet wilt accepteren.

Bedoel je bovenstaande uitleg? Want nee dat weet ik inderdaad niet.
Misschien had je dan beter kunnen wachten tot vandaag mer het plaatsen van je stem?
 
Reactiescore
1.015
Niet per defenitie de stem op blue, maar wel de stem op blue zonder het topic te lezen terwijl daar informatie staat om een eventuele stem te herzien.

Daar is niks raars aan. Een BM kies je op basis van kwaliteit. Dan is Blue ALTIJD een goede keuze. Dat jij die 'verdenking' als legitiem wil laten zien, betekent niet dat hij dat is. Ongeacht je rol, maak je hier een grote fout en verdien je die stem.

Dat je het weglacht als 'makkelijk' is frappant, aangezien de manier waarop jij de focus op Blue wou houden dat evenzeer was.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan