[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

Reactiescore
656
De infectie ipv lunch heeft t de wolven wel zwaar hard in het nadeel gewerkt. Nog steeds niet eens met de verdeling.

Royal goed gespeeld!

Goed gespeeld Royalist :D

Maar wat is er nou gebeurd met de Slechte Raaf? :p

Merci <3
Grappig genoeg heb ik t meeste aan Jens te danken XD.
Door hem was ik bewezen goedje en heb ik met mensen kunnen netwerken.

Ik wist op een gegeven moment niet wie ik irritanter vond.

Jannick of Arlena die me constant zaten te pushen om die beulactie te gebruiken. (Echt, als ik echt beul was geweest had ik 1 van jullie neergemaaid :p)
Of uiteindelijk Capri en Freaker toen het eenmaal bekend was dat ik lijk was.

Ik vraag me af of jullie kunnen verklaren hoe ik van wreker naar lijk ben gegaan en waarom ik hiervoor deels gekozen heb :p
(Royalist zat er tijdens het potje na mijn dood al akelig dichtbij, maar is inmiddels helemaal op de hoogte)

Hahaha, volgens mij wel dagelijks gevraagd wanneer je ging inzetten ^^.
En altijd Arlena neermaaien, want ik had mezelf al doodsdrankje gegeven. 2x doodgaan in 1 potje is niet eerlijk :p
 

DeletedUser69785

Guest
Ik zou wel eens willen weten wie wat nu uiteindelijk precies was. Maar als jullie klaar zijn met dit potje en geen zin mer hebben om dat allemaal te typen geen probleem, ik kan er zelf wel achter komen denk ik.

Royalist mvp ofzo?
 
Reactiescore
1.015
De infectie ipv lunch heeft t de wolven wel zwaar hard in het nadeel gewerkt. Nog steeds niet eens met de verdeling.

Royal goed gespeeld!

Potje was in elke vorm al verloren voor de slechtjes. Als je op dag 1 een netwerk hebt met klaagmuurtovenaar - wreker en op het eind van dag bm als dwaze heks + wethouder. Tsja. Dan wetende waar zienende rol zat van Capri en zowat alle speciale claims hebt, dan valt er weinig aan te beginnen.
 
Reactiescore
1.015
Ramoth

werd "gecheckt" via klaagmuur na infectiemoment (indien dit dag 3 zou zijn wat meestal zo is). Hierbij zei BI dat hij wolfmens was. Dit is dus een makkelijke indekking van een medewolf tegen de holle vrouw omdat die hem zou zien als slechtje.

Ik was hier trouwens nog niet geïnfecteerd. Deed gewoon wat twan vroeg :p.
 

DeletedUser66944

Guest
Royalist was wel een baasje dit potje... al wil ik het echt niet geloven dat hij wist dat ramoth de 2de infectiewolf was zonder dat iemand hem dat moet hebben gezegd. Hoe kom je er ook bij :eek:
 
Reactiescore
1.015
Dat wist ik ook voor ik geïnfecteerd werd. Evident als je kijkt naar rolverdeling en zoveel claims al had.
 

DeletedUser72524

Guest
@Lytho ik vond het een goed alternatief. Ik had meer iets gedacht van: PlanB realiseert zich eindelijk dat zijn karakter meer bij een vrouw in de overgang past en besluit een transgender operatie te ondergaan.
 
Reactiescore
2.190
Dat je een oogje op je hebt weten we al, dat je niet toe wil geven dat je homo bent en mij maar een operatie wil aansmeren is nieuw :eek:
 
Reactiescore
2.190
Voor diegene die te lomp zijn om het te helpen donderen: soms als je iets retarded ziet (op facebook ofzo) dan tag je anderen zodat die het ook kunnen aanschouwen.

Als er nog iets is waarmee ik je kan helpen?

Dus als mensen je zien beginnen ze meteen te taggen. Goed om te weten en kruip maar weer terug je hol in.
 

DeletedUser74005

Guest
Voor diegene die te lomp zijn om het te helpen donderen: soms als je iets retarded ziet (op facebook ofzo) dan tag je anderen zodat die het ook kunnen aanschouwen.

Als er nog iets is waarmee ik je kan helpen?

@lmnt12

Retard gespot!
 
Reactiescore
182
Voor diegene die te lomp zijn om het te helpen donderen: soms als je iets retarded ziet (op facebook ofzo) dan tag je anderen zodat die het ook kunnen aanschouwen.

Als er nog iets is waarmee ik je kan helpen?

bc7c2f0a140cd8184be491832776c426.jpg
 
Bovenaan