[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser74966

Guest
Ik stem maar weer mee. Ik ben zo naar de film, dus moet even zo.

BI
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik volg het allemaal niet en zit nu stiekem op werk op de wc even snel te stemmen maar goed

BI
 
Reactiescore
656
En niet vergeten.
Als ik straks lunch ben.

Volgende target is Ramoth
 

DeletedUser4045

Guest
Zoekt en gij zult vinden..
De rust keerde weer langzaam terug op de meeting. Verderop op het grasveld kwamen de vliegen op het lichaam van Kahvi af. Iedereen was weer samen gekomen, want het aantal moderatoren nam zienderogen af. De groep was klaar om Duckje af te maken. Men zocht en zocht en zocht, maar van Duckje was geen spoor te bekennen evenals van Democratische Zwijmelaars. Zouden ze onverwacht op vakantie zijn? De spelers konden niet anders dan rustig bij elkaar te gaan zitten en nogmaals na te gaan welke spelers er nog leefden:




Al snel werd duidelijk dat de groep erg was uitgedund, maar Marwolaeth was van mening: het doel eindigt de middelen. Van buiten deed zij zich voor als een onverschrokken sterke onafhankelijke vrouw, maar diep van binnen was ook bij haar de twijfel.. Konden ze iedereen vertrouwen? Tigor vond van wel. Zij zag altijd op het naïeve af het goede in de mensheid. Yankee was zoals altijd weer in de war.. Na een tijdje werd de sfeer toch wat gemoedelijk en kwamen de verhalen los:



De sfeer was gezellig, maar Lytho wist als geen ander hoe hij de sfeer weer om kon laten slaan. Hij gaf aan dat ondanks dat Duckje spoorloos was de stemming toch gewoon door moest gaan. Time4planB voelde zich meteen aangevallen en had meteen het idee dat Lytho hem weer wilde lynchen. Stalov begon daarna uit het niets te roepen dat hij toch echt voor Ajax was. Niemand nam hem serieus.


De stemming werd in alle bombarie uitgevoerd. Laten we Lytho lynchen hij is altijd verdacht! Of we lynchen big bear die is weer enorm aan het trollen.. Op het moment dat de spelers dachten dat ze alles gehad hadden werd Marwolaeth ook nog hysterisch. De dood van Kahvi & Mylove had er dus niet voor gezorgd dat dit hiermee was uitgestorven.. Iedereen stemde voor zich, maar uiteindelijk was het compleet unaniem. Svennieboys moest het zijn. Zonder zich nog verder te verweren gaf hij zich over. Hij had op het verkeerde paard gewed..


Beast Incarnate speelde Svennieboys, hij was geïnfecteerde wolf.

Terwijl iedereen zag dat Gilles het uitgilde van de pijn zag je de twinkeling in de ogen van een van de aanwezigen. Zou hij nog iets in petto hebben..?


Let op: Morgen is Gijs afwezig en ik ben mogelijk er nog niet om 22:00 uur. Ik zal z.s.m. de lynch posten.
 

DeletedUser66944

Guest
Ramoth

werd "gecheckt" via klaagmuur na infectiemoment (indien dit dag 3 zou zijn wat meestal zo is). Hierbij zei BI dat hij wolfmens was. Dit is dus een makkelijke indekking van een medewolf tegen de holle vrouw omdat die hem zou zien als slechtje.
 
Reactiescore
656
Ramoth, zie voorgaande posts voor waarom
 

DeletedUser69785

Guest
Nog niet eens een melding dat er geen lunch is geweest, wrs al te lang geleden haha! :p
 
Reactiescore
656
Maar ja wat ik ook wel grappig vind is dat Ramoth niet doodvalt, dus ik gok laatste wolf.
We gaan het zien ;)
 
Bovenaan