[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser77639

Guest
Ik haat het om mee te moeten lopen, maar ik kreeg al van jonas op m'n flikker dat ik uberhaupt bezig ben met WvW op mn verjaardag :rolleyes:

Ik wil in ieder geval niet Thrones lynchen omdat ik het niet fair vind aangezien hij waarschijnlijk ook druk is met zn vernaardag en zich niet kan verdedigen.

Dan twijfel ik tussen Mono en Action, maar voor nu Back in action
is dit nou al een kleine indekker voor als action toch goedje blijkt?
 

Deleted User - 487871837

Guest
is dit nou al een kleine indekker voor als action toch goedje blijkt?

Nee gewoon een reden waarom ik niet zo actief ben vandaag. Je hoeft echt niet achter ieder klein ding wat te zoeken, want het zorgt er alleen maar voor dat ik je meer ga verdenken.
 
Reactiescore
1.015
Slecht nieuws gekregen vandaag dus niet ge wvw't. Pak het morgen weer op. Zou dus meegaan met de mensen die ik vertrouw maar zit op Sir T en iemand lynchen die zich niet kan verdedigen door tijd is ook niet plezant. Ga dus mee dan op back in action
 

DeletedUser63354

Guest
Mijn excuses voor de inactiviteit. Omdat het merendeel op skype plaatsvindt wat betreft de inmiddels toch wel grote groep bewezen goedjes. Ik ben er van overtuigd dat er sowieso 1 wolf in die groep zit, maar ik kan toch wél een paar van die mensen wegstrepen. Omdat ik niet bekend wil maken wie ik in die groep verdenk houden we deze lijst mensen over.


5. AngelinoLoveYa -> Hopeful
7. MonoBear
10. Gamebreaker
19. Sir Thrones
21. Maroen1
23. Freakerplay
24. Rick
25. Eucalyptus Sunrise/Back in Action
26. Yoery -> Skeilah

Ik ben dus best wel bereid om 1 op 1 van deze mee te gaan onder het mom van afstrepen. Morgen wil ik wel een wat betere analyse neerleggen wat betreft deze spelers. Ik ga nu even kijken wat er het meest gestemd is, dan ben ik tenminste nog op tijd etc.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Mijn excuses voor de inactiviteit. Omdat het merendeel op skype plaatsvindt wat betreft de inmiddels toch wel grote groep bewezen goedjes. Ik ben er van overtuigd dat er sowieso 1 wolf in die groep zit, maar ik kan toch wél een paar van die mensen wegstrepen. Omdat ik niet bekend wil maken wie ik in die groep verdenk houden we deze lijst mensen over.


5. AngelinoLoveYa -> Hopeful
7. MonoBear
10. Gamebreaker
19. Sir Thrones
21. Maroen1
23. Freakerplay
24. Rick
25. Eucalyptus Sunrise/Back in Action
26. Yoery -> Skeilah

Ik ben dus best wel bereid om 1 op 1 van deze mee te gaan onder het mom van afstrepen. Morgen wil ik wel een wat betere analyse neerleggen wat betreft deze spelers. Ik ga nu even kijken wat er het meest gestemd is, dan ben ik tenminste nog op tijd etc.

Stuur me morgen of straks eens een skypeje dan kunnen we eens babbelen
 
Bovenaan