[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser74966

Guest
Ohja. Klassieker:rolleyes:

Ook nog een reden waarvoor je wel wat 'met hem zou doen'?
 

DeletedUser74966

Guest
Thranduill

Alledrie de dagen meegelopen met iedereen in de lynchsstemmen. Daarbij heb ik nog nergens gehoord dat hij een claim heeft gedaan, mensen die ik als goedje schat geven ook aan geen hoogte van hem te kriigen. Daarom vraag ik me af of je wel wat aan het netwerken bent met de intentie om wolven te vangen.

Verder heb je zelf aangegeven dat je liever op de achtergrond blijft. Waarom zou je dat in een netwerkpotje willen waar de enige manier om info te krijgen is door juist naar mensen toe te stappen?

Berichtjes:
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:33
> Maar ik denk niet dat veel mensen gaan praten tegen me zoals tegen Twan of Gilles...
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:33
> Hoezo?
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:33
> Hun wel dan?
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:34
> Omdat iedereen graag hun theorieën hoort en niet die van de groenere spelers
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:35
> En ik ben ook niet echt iemand die graag/snel een gesprek aangaat
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:35
> Maar Twan en Gilles hebben met je gepraat dus?
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:36
> Nee (cwl) dat is mijn hele punt net
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:36
> Oh zo
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:36
> van hun verwacht ik niet dat ze zomaar naar mij komen
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:36
> Ik las je zin anders
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:36
> Sorry :p
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:36
> Nee dat denk ik ook niet
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:37
> Achja, dan verdenken ze me tenminste niet... En ik voel me toch meer op mijn gemak op de achtergrond

Beetje raar dat je aangeeft op de achtergrond te willen staan...

Is altijd handig voor wolven.

En met het meestemmen op Saphira kan altijd gezegd worden dat het een welp was en je dus een slechtje eruit hebt gestemd. Maargoed, de wolven weten ook niet dat dat de welp was omdat die dat sowieso niet claimt. Daarbij zit de welp ook niet in hun chat.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik ben zo naar toneel. Voor tien uur ben ik er ook niet weer dus deze stem is definitief voor vanavond. Ik zal in mijn pauze nog even kunnen reageren, maar daar houd het mee op.
 

DeletedUser77861

Guest
Ik snap dat je veel bij moet lezen en het lastig is om halverwege het spel binnen te vallen, maar zou je op z'n minst willen vertellen waarom je op me stemt?

Ik wou eigenlijk gewoon een stem hebben staan voor het geval dat. De kans is groot dat ik hem nog aan pas. Niet te veel zorgen maken :p
 

DeletedUser69785

Guest
Thranduill

Alledrie de dagen meegelopen met iedereen in de lynchsstemmen. Daarbij heb ik nog nergens gehoord dat hij een claim heeft gedaan, mensen die ik als goedje schat geven ook aan geen hoogte van hem te kriigen. Daarom vraag ik me af of je wel wat aan het netwerken bent met de intentie om wolven te vangen.

Verder heb je zelf aangegeven dat je liever op de achtergrond blijft. Waarom zou je dat in een netwerkpotje willen waar de enige manier om info te krijgen is door juist naar mensen toe te stappen?

Berichtjes:
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:33
> Maar ik denk niet dat veel mensen gaan praten tegen me zoals tegen Twan of Gilles...
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:33
> Hoezo?
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:33
> Hun wel dan?
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:34
> Omdat iedereen graag hun theorieën hoort en niet die van de groenere spelers
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:35
> En ik ben ook niet echt iemand die graag/snel een gesprek aangaat
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:35
> Maar Twan en Gilles hebben met je gepraat dus?
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:36
> Nee (cwl) dat is mijn hele punt net
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:36
> Oh zo
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:36
> van hun verwacht ik niet dat ze zomaar naar mij komen
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:36
> Ik las je zin anders
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:36
> Sorry :p
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:36
> Nee dat denk ik ook niet
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:37
> Achja, dan verdenken ze me tenminste niet... En ik voel me toch meer op mijn gemak op de achtergrond

Beetje raar dat je aangeeft op de achtergrond te willen staan...

Is altijd handig voor wolven.

En met het meestemmen op Saphira kan altijd gezegd worden dat het een welp was en je dus een slechtje eruit hebt gestemd. Maargoed, de wolven weten ook niet dat dat de welp was omdat die dat sowieso niet claimt. Daarbij zit de welp ook niet in hun chat.
Jesus, doe u ogen open ik ben goedje.
En dit is mijn eerste netwerk potje, volgens mij was dat zelf de eerste woorden dat ik netwerkte (het was dinsdag). Hoe in hemelsnaam wist ik hoe ik moest praten met mogelijke wolven...
 

DeletedUser78393

Guest
Ik vertrouw WBJIMO, IamFamous
Ik ga direct na tschool weg, dus zet ik al nu mijn lynch
WBJIMO
Die lynch op iamfamous slaat nergens op en overal waar je goedje bent, schrijf jij bergen theoriën. Ook al iets raars, nu doe je dit amper tot niet.

Ik heb echt een halfuur in verwarring zitten zoeken naar enige logica in je posts, en toen kwam ik erachter dat jij en IamFamous dezelfde foto hebben... :|

Goed, nu ik dat ook weer weet is het een stuk makkelijker: eerst lift je makkelijk mee met de stem van Watblaasjeinm'noor, die op een goedje stond (voor een wolf lekker makkelijk om op mee te gaan natuurlijk), nadat hij als goedje gestorven is zeg je pas dat de lynch op iamfamous nergens op slaat en geef je WBJIMO de schuld. Dat is behoorlijk hypocriet, en de reden die je geeft om op WBJIMO te stemmen vind ik ook niet erg sterk, aangezien je het vorige dagen ook wel had kunnen zien als hij minder "bergen theorieën" schreef en het best vreemd is dat dat je na 1 dag INEENS opvalt.

Sir Thrones
 

DeletedUser64575

Guest
Sir Thrones

Het lijkt erop dat hij mijn mislynch van gisteren tegen me wil gebruiken door me nu weg te stemmen, terwijl hij gisteren gewoon keihard meestemde. Denk je oprecht dat ik zo'n reddingsactie ga pogen als ik wolf ben?

Thranduill

Alledrie de dagen meegelopen met iedereen in de lynchsstemmen. Daarbij heb ik nog nergens gehoord dat hij een claim heeft gedaan, mensen die ik als goedje schat geven ook aan geen hoogte van hem te kriigen. Daarom vraag ik me af of je wel wat aan het netwerken bent met de intentie om wolven te vangen.

Verder heb je zelf aangegeven dat je liever op de achtergrond blijft. Waarom zou je dat in een netwerkpotje willen waar de enige manier om info te krijgen is door juist naar mensen toe te stappen?

Berichtjes:
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:33
> Maar ik denk niet dat veel mensen gaan praten tegen me zoals tegen Twan of Gilles...
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:33
> Hoezo?
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:33
> Hun wel dan?
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:34
> Omdat iedereen graag hun theorieën hoort en niet die van de groenere spelers
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:35
> En ik ben ook niet echt iemand die graag/snel een gesprek aangaat
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:35
> Maar Twan en Gilles hebben met je gepraat dus?
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:36
> Nee (cwl) dat is mijn hele punt net
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:36
> Oh zo
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:36
> van hun verwacht ik niet dat ze zomaar naar mij komen
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:36
> Ik las je zin anders
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:36
> Sorry :p
Chris - GaMeBr3AKeR - dinsdag 14:36
> Nee dat denk ik ook niet
Lucas (Thranduil) - dinsdag 14:37
> Achja, dan verdenken ze me tenminste niet... En ik voel me toch meer op mijn gemak op de achtergrond

Beetje raar dat je aangeeft op de achtergrond te willen staan...

Is altijd handig voor wolven.

En met het meestemmen op Saphira kan altijd gezegd worden dat het een welp was en je dus een slechtje eruit hebt gestemd. Maargoed, de wolven weten ook niet dat dat de welp was omdat die dat sowieso niet claimt. Daarbij zit de welp ook niet in hun chat.

Thranduill is gewoon goedje
 

DeletedUser77639

Guest
Ik heb echt een halfuur in verwarring zitten zoeken naar enige logica in je posts, en toen kwam ik erachter dat jij en IamFamous dezelfde foto hebben... :|

Goed, nu ik dat ook weer weet is het een stuk makkelijker: eerst lift je makkelijk mee met de stem van Watblaasjeinm'noor, die op een goedje stond (voor een wolf lekker makkelijk om op mee te gaan natuurlijk), nadat hij als goedje gestorven is zeg je pas dat de lynch op iamfamous nergens op slaat en geef je WBJIMO de schuld. Dat is behoorlijk hypocriet, en de reden die je geeft om op WBJIMO te stemmen vind ik ook niet erg sterk, aangezien je het vorige dagen ook wel had kunnen zien als hij minder "bergen theorieën" schreef en het best vreemd is dat dat je na 1 dag INEENS opvalt.

Sir Thrones

Sir Thrones

Het lijkt erop dat hij mijn mislynch van gisteren tegen me wil gebruiken door me nu weg te stemmen, terwijl hij gisteren gewoon keihard meestemde. Denk je oprecht dat ik zo'n reddingsactie ga pogen als ik wolf ben?



Thranduill is gewoon goedje

ik kan me hier volledig in vinden, al was zijn stem volledig in mijn voordeel, vind ik het ook gek dat hij heel makkelijk op wbjimo wil gaan vandaag.

Sir Thrones
 

DeletedUser66944

Guest
Sir T

Heb vertrouwen in de mensen die op hem gaan (minus mono fuck you als je infectie bent en overleefd hebt dag 3 :eek:) en sir T is ook dezelfde fout aan het maken toen hij medewolf was met mij en op dag 3 lynch werd als infectiewolf omdat hij de lynches zo in vraag stelde. Verder nog niet genetwerkd met hem en zijn nog maar paar mensen waar ik geen zekerheid over heb dus prima keuze voor vandaag.
 

DeletedUser77639

Guest
Sir T

Heb vertrouwen in de mensen die op hem gaan (minus mono fuck you als je infectie bent en overleefd hebt dag 3 :eek:) en sir T is ook dezelfde fout aan het maken toen hij medewolf was met mij en op dag 3 lynch werd als infectiewolf omdat hij de lynches zo in vraag stelde. Verder nog niet genetwerkd met hem en zijn nog maar paar mensen waar ik geen zekerheid over heb dus prima keuze voor vandaag.
fuck you 2 dan :(
 

DeletedUser76681

Guest
Aller eerst ik weet het Tigor gaat weer tegendraads doen en ik hoor jullie al denken he een reddingspoging, ja klopt ik heb zowel met Hopeful als Sir Thrones genetwerkt.

En ik heb bij beide een goed gevoel gekregen. Geloof me of niet ik ga het over een andere boeg gooien.

Wie ben jij?

ik snap je niet helemaal, je bent niet echt zeker van je stemmen maar toch plaats je ze met weinig onderbouwing? wat heeft jou gegeven om er van uit te gaan dat jens goedje is? Zoals je ziet zat jens er met jannes wel naast.

Eerst vind je maroen verdacht, maar dan ga je toch naar IamFamous en met welke reden?

Deze post staat op pagina 21, en heb daarnog steeds geen antwoord op. Verder als ik ga na vragen zijn er een heleboel mensen die jou niet kennen.

Ik ga je na voetbaltrainen even skype'en Twan!

Hoezo ken je Twan? En waarom Skype je niet met andere?

Sorry voor mijn afwezigheid, maar enorm druk op werk geweest (Horeca). Zal in de rust van Ajax nog even snel lezen en stemmen. Vanavond alles even goed bekijken.

Gisteren al op Iamfamous gezeten, vandaag ook mee. Eerlijk gezegd te weinig tijd gehad om echt alles goed te bekijken.Vanavond van 11 tot 1 de tijd om alles aandachtig te lezen en actief te skyp'en.

Bij deze mijn redenen:
- je reageert niet op posts en echt zoeken doe je ook niet
- je houd je op de achtergrond door weinig te posten, en door niet te netwerken.
- je geeft steeds excuses en bij mijn weten zijn dat dingen die een wolf doen.

Ik vind jou mijn verdachtste tot nu toe.

Back in Action
 

DeletedUser74966

Guest
Oke, kennelijk blijkt Thran goedje te zijn. Zal dan wel. Ik heb al niet bepaald veel zin meer zelf moeite te doen.

Sir thrones
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik heb niks tegen sir thrones en ik blijf bij jessica
 

DeletedUser76181

Guest
Bij deze mijn redenen:
- je reageert niet op posts en echt zoeken doe je ook niet
- je houd je op de achtergrond door weinig te posten, en door niet te netwerken.
- je geeft steeds excuses en bij mijn weten zijn dat dingen die een wolf doen.

Ik vind jou mijn verdachtste tot nu toe.

Back in Action

Ik kan me hier wel in vinden Back in Action
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik haat het om mee te moeten lopen, maar ik kreeg al van jonas op m'n flikker dat ik uberhaupt bezig ben met WvW op mn verjaardag :rolleyes:

Ik wil in ieder geval niet Thrones lynchen omdat ik het niet fair vind aangezien hij waarschijnlijk ook druk is met zn vernaardag en zich niet kan verdedigen.

Dan twijfel ik tussen Mono en Action, maar voor nu Back in action
 
Bovenaan