[Speeltopic] WvW #263

Reactiescore
2.188
Wauw, echt man. Wat ben jij een rare kerel geworden na je potje waar je arrogante speelstijl probeerde te spelen.

Volgens mij zijn er geen regels betreft alles? Dan daarbij kan ik idd op joker etc. maar zoals ik al vermelde had ik nooit verwacht dat iemand zo mee ging op Thranduil. Dus had verwacht dat die nog langer zou leven. Ik kan niet ruiken dat iemand Thranduil ineens met doodsdrankje vermoord..

Raar? Ik ben altijd al een moraalridder geweest
 

DeletedUser17472

Guest
Maar ja, we kunnen wel allemaal op Big Bear zeuren.
Ik ben degene die het potje had vernaaid voor de goedjes.
Dat is niet waar. Op pagina 78 stond het idd. Maar het was te laat. Ik had mijn schot nog aangepast naar MvD. Maar de lynch was met een dubbele stem van de BM bij gelijke stand helaas al beslist. Jammer, het zei zo.
Was overigens voor het eerst in die twee rondjes dat ik het wel zag wat iemand bedoelde :p Thnx Royalist.
 
Reactiescore
2.188
Ik ook en ik zie niet in wat er nou noemenswaardig is aan wat ik fout deed met op een medewolf te zitten eerste dagen. Ook al was het een nieuweling..

Je zegt net dat het flauw zou zijn om een beginner te lunchen maar je stemt wel op een beginner medewolf. Dat bedoel ik ermee, Dat is met 2 maten meten.
 

DeletedUser66944

Guest
Sorry voor mijn gedrag de laatste paar uurtjes btw, vanaf dat ik door had dat big bear een echte jager was met schot op mij wist ik dat dit verloren was :p
 

DeletedUser66129

Guest
Je zegt net dat het flauw zou zijn om een beginner te lunchen maar je stemt wel op een beginner medewolf. Dat bedoel ik ermee, Dat is met 2 maten meten.

Ja ik stem op hem, ja het is een beginneling. Maar de aanleiding dat je een blame naar mij gooit begon over onsportief lunchen. Dus waarom ineens hier naar toe koppelen. Dan daarbij vind ik een nieuweling lynchen anders dan lunchen. Bij een Lynch kan je je nog tegen verzetten. Bij een lunch is het gewoon klaar.

Ik weet niet vanwaar ineens die haat richting mij...
 

DeletedUser66944

Guest
sure
het ding is, hij is een persoon die dat ook meent als hij jager is
goed of slecht maakt hem niet uit
gwn trollen en wie er het meest op reageert gaat ie op
 

DeletedUser74966

Guest
Omg dit einde :0

Ten eerste gewoon jammer dat BB zijn schot op freaker zette. Echt onlogisch naar mijn idee.

Daarnaast snapte ik de eerste redenering van freaker en Royal dus niet helemaal. Ze wilden 2x jagerclaim weghalen door schot op elkaar te laten zetten. Tsss. Ze waren in dit geval beide goedje, en met het stem- en verdedigingsgedrag was dat wel duidelijk leek me. Dan naaide je jezelf gewoon. Nu gebeurde dat dus alsnog alleen dan anders.

Hadden jullie een mogelijke wolf proberen te lynchen (joker bijv.) dan hadden was er een lunch geweest op een van de broeders. De jagers hadden hun schot dan beide op de andere mogelijke wolf moeten zetten (MvD dus) zodat die er ook uit zou gaan dan.

Als er een gebroeder lunch was geweest was de andere confirmed en was de tweede wolf ook duidelijk. Met nog twee levende jagers dan was het bijna onmogelijk voor de laatste wolf om te winnen vs gebroeder + 2 jagers zonder een eigen goede claim. Nouja, voor de volgende keer ;)

Was wel leuk potje om nog te lezen iig :)
 

DeletedUser66944

Guest
nee dat was mijn gesprek privé met spelleiding waarin ik zei dat jij als jager op mij zou schieten gewoon om te trollen.

en @GaMeBr3AKeR ik heb nooit gezegd dat de 2 jagers elkaar moesten schieten, ik heb dit juist direct aangehaald als de 2 jagers echt waren we nooit konden winnen als ze elkaar beschoten

1ste post daarover na deadline :
ok we zijn dus nog met 6 over. 2 bewezen goedjes dood die eigenlijk niet dood konden vallen tenzij inactief, dus dan heb je nog mij & royalist over die elkaar bevestigen als goedjes. Verder zitten we ineens met 2 jager claims, fam & big bear en dan nog joker en minister.

Als de jager checks kloppen dan kunnen wij dit niet winnen als goedjes. Want dan gaan er 2 goedjes + wolf uit (er dan van uitgaande dat minister & joker wolf moeten zijn als fam & big bear goedjes zijn). 1 van hun sterft en de overgebleven wolf luncht dan mij of royalist en de dag erna winnen de wolven omdat het 1 goedje & 1 slechtje is.

Nou... de lunch was een BENGEL. De wolven waren dus er van op de hoogte dat SM ging doodvallen aan inactiviteit en daarom verwacht ik zeker dat Minister één van de 2 overgebleven wolven moet zijn aangezien ik de andere spelers niet direct zo ver zie denken (big bear niet zo met potje bezig, fam lijkt mij niet zo speltechnisch te kunnen denken in haar 2de potje & dan joker die hier misschien wel nog zal op komen maar van minister verwacht ik dit zeker als wolf zijnde).
Ik ga alleszinds morgen na mijn werk alles eens rustig bekijken, op zich zijn 2 jager claims niet veel voorkomend en kan daar ook nog een wolf tussen zitten.
Daarna heb ik ook gezegd dat jagers altijd moesten schieten op minister/joker maar bon :p
 

DeletedUser74966

Guest
Uhu, jij zat ook goed, maar de jagers zelf, de wolven en royal in eerste instantie zaten daarmee. Jij begon daar ook ergens mee, maar switchte toen uiteindelijk. Je had gewoon gelijk hiermee moeten komen ;P

Wel zeer goed ingevallen trouwens :)
 
Bovenaan