[Speeltopic] WvW 262: The 100

Reactiescore
3.540
Maar jij haalde aan dat je niet op Game zou gaan zonder goede argumentatie, die goede argumentatie is er nooit geweest. Dus je bent gewoon meegelopen op Game? Iets wat wolven altijd graag doen om toch maar goed gestemd te hebben. De Lynch was toch al zo goed als beslist. In mijn ogen speel je gewoon een matig potje en val je te hard door de mand.
 
Reactiescore
3.540
Als wbjimo toch wolf blijkt zal deze post waarschijnlijk mijn kop kosten maar ik blijf denken dat hij het niet is, meer bepaald door deze post.

Ik ken Jordy als een eervolle speler, als hij wolf zou zijn dan zie ik hem niet iets dergelijk zeggen maar dan zou hij zich verdedigen en eervol sterven. Niet zoals hij nu doet rekenen op wat goodwill, daarom de lynch vermijden en eventueel oneervol winnen als wolf door zich overal van te onttrekken, dat zie ik hem persoonlijk niet doen. Speelt hij het toch zo dan is hij een zwakke wolf en daalt hij in mijn achting. :D Ik zie er dus eerder een goedje in die weet dat hij de argumenten tegen zich heeft en die zich al bij de mislynch neerlegt. Het is ook zoals hij zelf aangeeft, zelfs al had hij op arrighi gestemd gingen jullie hem ook verdenken omdat hij Game wou redden.

Ik besef best dat hij argumenten tegen heeft, veel argumenten zelfs, maar op basis van zijn algemene gedrag zie ik hem niet als wolf. Als wolf sterft hij ook amper zo vroeg, als goedje vaker vroeg dacht ik me te herinneren, dat wil misschien ook iets zeggen.

Ik zou zeggen, zet er een vos actie op maar Yankee moest zo onnodig gaan claimen (blijf dat zuur vinden). Ik denk eerder dat WBJIMO dacht dat het niemand zou opvallen tussen de enorme spam. Zijn uitspraken niet op Game te gaan en uiteindelijk wel op Game te gaan zitten enorm veel pagina's tussen, het is dat ik alles in 1x gelezen heb dat het mij zo opviel. Mogelijk dacht hij er dus goed vanaf te komen maar Westkip vond het ook verdacht.

Ik ken hem vooral als een sluwe wolf. Je bent eervol als je uw best doet om te winnen, zijn uitleg is dat hij zich niet echt zal gaan verdedigen als jij beweerd dat hij eervol is zou hij zijn best doen ons (goedjes) te helpen hem erin te houden en een wolf te zoeken. Maar hij kiest voor low profile om in de achtergrond verzeilt te raken, als vnd zo hectisch word als gisteren zijn we rap over hem heen gepraat. Hij probeerde het dus slim te spelen zijn kansen als wolf zo hoog mogelijk te houden wat dus eervol is dat hij zo de wolfjes het beste nog kan helpen. Dus als jij zegt dat hij eervol is, dan zie ik nog altijd eerder een slechtje in hem dan een goedje. Verder vreemd dat je hem komt verdedigen vind ik zo zelf terwijl jezelf zegt dat hij alles tegen hem heeft.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76681

Guest
dat wringt mij dus Jannes,

Jordy is idd een sluwe wolf, en die gaat zich dan niet zo makkelijk laten vangen door dit. Dan zou hij anders gespeeld hebben.
 

DeletedUser8414

Guest
Ik verdedig hem inderdaad omdat hij volgens mij als wolf anders speelt, een patroon dat ik hier niet herken. Zoals ik zei, mogelijk keert zich dat helemaal tegen mij als hij wel wolf blijkt, maar ik denk dat hij het niet is dus ik wil het op zijn minst proberen hem van de lynch te behoeden in dat geval.
 
Reactiescore
3.540
dat wringt mij dus Jannes,

Jordy is idd een sluwe wolf, en die gaat zich dan niet zo makkelijk laten vangen door dit. Dan zou hij anders gespeeld hebben.

Jordy is in het algemeen een slimme wvw speler toch? Hij zou zich als goedje ook niet in deze positie werken, dus hij speelt zoals hij zelf zegt gewoon ongeacht welke rol hij speelt een slecht potje.
 

DeletedUser76681

Guest
ja dat wel, maar hij toont ook weinig interesse, hij speelt heel anders dan we hem kennen, dat maakt het moeilijk om hem in te schatten.
Maar daarbij denk ik neit dat hij dan slecht is of speciaal omdat hij dan wel naar zijn rol speelt en niet gaat zeggen van lynch me maar
 

DeletedUser64575

Guest
Maar jij haalde aan dat je niet op Game zou gaan zonder goede argumentatie, die goede argumentatie is er nooit geweest. Dus je bent gewoon meegelopen op Game? Iets wat wolven altijd graag doen om toch maar goed gestemd te hebben. De Lynch was toch al zo goed als beslist. In mijn ogen speel je gewoon een matig potje en val je te hard door de mand.

Ik blijf mezelf maar herhalen :p Ik had m'n stem gebaseerd op de vraag die Westkip mij eerder stelde: als ik moest kiezen, wie? Daar kwam Game dus uit en dan denk ik dat de argumentatie die ik daarbij had nog klopt ook. En tsja, meelopen? Als je het zo wilt bekijken dan heeft een heel groot deel meegelopen, gezien niemand verder keek dan Game en Arrighi terwijl ik dat nog wel probeerde te doen. Daarnaast heb ik nog m'n eigen conclusie kunnen trekken omtrent Game, dus meelopen zou ik het zeker niet willen noemen.

Ik zou zeggen, zet er een vos actie op maar Yankee moest zo onnodig gaan claimen (blijf dat zuur vinden). Ik denk eerder dat WBJIMO dacht dat het niemand zou opvallen tussen de enorme spam. Zijn uitspraken niet op Game te gaan en uiteindelijk wel op Game te gaan zitten enorm veel pagina's terug, het is dat ik alles in 1x gelezen heb dat het mij zo opviel. Mogelijk dacht hij er dus goed vanaf te komen maar Westkip vond het ook verdacht.

Ik ken hem vooral als een sluwe wolf. Je bent eervol als je uw best doet om te winnen, zijn uitleg is dat hij zich niet echt zal gaan verdedigen als jij beweerd dat hij eervol is zou hij zijn best doen ons (goedjes) te helpen hem erin te houden en een wolf te zoeken. Maar hij kiest voor low profile om in de achtergrond verzeilt te raken, als vnd zo hectisch word als gisteren zijn we rap over hem heen gepraat. Hij probeerde het dus slim te spelen zijn kansen als wolf zo hoog mogelijk te houden wat dus eervol is dat hij zo de wolfjes het beste nog kan helpen. Dus als jij zegt dat hij eervol is, dan zie ik nog altijd eerder een slechtje in hem dan een goedje. Verder vreemd dat je hem komt verdedigen vind ik zo zelf terwijl jezelf zegt dat hij alles tegen hem heeft.

Ik heb toch aangegeven dat ik bereid ben mezelf op te offeren zodat de goedjes zich meer kunnen focussen op eventueel andere opvallende dingen. Dat was oprecht. Ten eerste zou ik heeeeel anders gespeeld hebben als wolf. Ik besef me nu dat ik als goedje gewoon te chaotisch heb gespeeld en daardoor teveel risico heb genomen. Mijn bedoeling is dus juist om het minder chaotisch te maken, maar dat mislukt dus :p
 
Reactiescore
3.540
ja dat wel, maar hij toont ook weinig interesse, hij speelt heel anders dan we hem kennen, dat maakt het moeilijk om hem in te schatten.
Maar daarbij denk ik neit dat hij dan slecht is of speciaal omdat hij dan wel naar zijn rol speelt en niet gaat zeggen van lynch me maar

Voor iemand die al zoveel potjes meespeelt verwacht ik wel dat als hij een goedje is hij ook zijn best zal doen om erin te blijven. Zeggen 'lynch mij maar' is eerder een uitspraak voor nieuwe spelers of wolven die zo proberen er toch nog in te blijven (sluwe actie dus).
 
Reactiescore
2.178
Zeggen van lynch me maar hoeft niet echt wolfs te zijn. Als sommige nog herinneren heb ik dit ook een paar keer gedaan en elke keer was ik goedje
 
Reactiescore
3.540
Ik blijf mezelf maar herhalen :p Ik had m'n stem gebaseerd op de vraag die Westkip mij eerder stelde: als ik moest kiezen, wie? Daar kwam Game dus uit en dan denk ik dat de argumentatie die ik daarbij had nog klopt ook. En tsja, meelopen? Als je het zo wilt bekijken dan heeft een heel groot deel meegelopen, gezien niemand verder keek dan Game en Arrighi terwijl ik dat nog wel probeerde te doen. Daarnaast heb ik nog m'n eigen conclusie kunnen trekken omtrent Game, dus meelopen zou ik het zeker niet willen noemen.



Ik heb toch aangegeven dat ik bereid ben mezelf op te offeren zodat de goedjes zich meer kunnen focussen op eventueel andere opvallende dingen. Dat was oprecht. Ten eerste zou ik heeeeel anders gespeeld hebben als wolf. Ik besef me nu dat ik als goedje gewoon te chaotisch heb gespeeld en daardoor teveel risico heb genomen. Mijn bedoeling is dus juist om het minder chaotisch te maken, maar dat mislukt dus :p

In mijn ogen gebruikte je o.a Westkip zijn post om je stem te camoufleren. Je 'moest' niet kiezen tussen die namen maar zoals jezelf zei je eigen gedachtengang volgen die je volledig hebt genegeerd. Jij vond Game niet verdacht en een typische eerste lynch en gaat dan zonder argumentatie (ja je praat het wat mooi maar komt op niets neer) toch op game. Je stem is daarbovenop nog eens geplaatst toen de lynch al vast lag dat maakt het nog eens x zoveel verdacht :D

Ik vind je uitleg niet overtuigend genoeg dus mijn stem gaat blijven staan voor nu, zal zien wat de avond brengt omdat sommige je toch blijken te geloven.
 

DeletedUser70435

Guest
Voor iemand die al zoveel potjes meespeelt verwacht ik wel dat als hij een goedje is hij ook zijn best zal doen om erin te blijven. Zeggen 'lynch mij maar' is eerder een uitspraak voor nieuwe spelers of wolven die zo proberen er toch nog in te blijven (sluwe actie dus).

Ik denk dat je nu toch teveel gaat zitten tunnelen. Zo'n uitspraak hoeft zeker niet wolfs te zijn hoor :tongue:
 

DeletedUser64575

Guest
Ik moet gewoon de afweging maken tussen 'kan ik in mijn huidige persoonlijke situatie nog veel toevoegen' en 'zal de mislynch op mij de goedjes kunnen helpen'. Ik heb gekozen voor het tweede. Of dat de juiste keuze is moet nog blijken :p
 
Reactiescore
3.540
@jokersbrain

Hoe staat jou standpunt nu tov monobear?

Hij is een beetje low profile gegaan wat niet in zijn voordeel spreekt. Ik zie hem dus graag wat meer posten, ik acht hem alsnog eerder slechtje als goedje maar kan er weinig over kwijt. Dag 1 is hij heel fel hopeful gaan verdedigen, dat vond ik erg wolfs omdat hopeful mij een goedje leek en dreigde slachtoffer te worden die dag. Dan kon mono zeggen 'ik was wel een goedje aan het verdedigen'. Daarom kreeg hij gisteren mijn lynch kort gezegd. Meer kan ik er niet over kwijt atm.
 
Bovenaan