[Inschrijftopic] WvW #258 Werewolves Unknown?

DeletedUser72524

Guest
Jij schrijft je ook altijd weer uit niet? Waarom dan niet gewoon van tevoren kijken of je kunt XD

2 keer dat ik dit doe, toevallig. Wellicht in het verleden ook 2 a 3 keer gedaan. Maar als je kijkt naar het aantal potjes van mij, is dit slechts een percentage. Altijd is dus compleet misplaatst ;). Verder kan ik mijn eigen planning niet inschatten, zodra ik merk dat ik te veel werk erbij krijg schrijf ik mij uit. Nu was dat twee keer het geval, als ik ingeschreven blijf kan je twee effecten krijgen:
1. Ik word inactief en je mag vervangen
2. Ik word wel actief, maar privé druk wordt weggeschoven.

Beiden situaties niet prettig ;). Dus vermijd ik ze liever.
 

DeletedUser66129

Guest
1. Jenskuch
2. Meloen1
3. Harley Quinn, maar dan anders
4. Caprisun
5. Stefhaantje
6. Dayum?
7. Ah, dat kriebelt
8. Zulu80
9. Spelverderver
10. MonoBear
11. .timeforplanb
12. Mien man
13.
14. Ja hoy
15.
16
17.
18.
19.
20.
21. Ja koe reincarnate
 

DeletedUser74966

Guest
2 keer dat ik dit doe, toevallig. Wellicht in het verleden ook 2 a 3 keer gedaan. Maar als je kijkt naar het aantal potjes van mij, is dit slechts een percentage. Altijd is dus compleet misplaatst ;). Verder kan ik mijn eigen planning niet inschatten, zodra ik merk dat ik te veel werk erbij krijg schrijf ik mij uit. Nu was dat twee keer het geval, als ik ingeschreven blijf kan je twee effecten krijgen:
1. Ik word inactief en je mag vervangen
2. Ik word wel actief, maar privé druk wordt weggeschoven.

Beiden situaties niet prettig ;). Dus vermijd ik ze liever.
Begrijpelijk dan. Ik heb je tot nu toe ook maar 2x echt zien reageren in de topics die ik volgde dus dan lijkt het voor mij 'altijd'. Natuurlijk overdreef ik gewoon lekker. Jammer iig dat je niet mee kan doen. Ik heb het idee dat je wel een leuke medespeler bent :)
 

DeletedUser76681

Guest
1. Jenskuch
2. Meloen1
3. Harley Quinn, maar dan anders
4. Caprisun
5. Stefhaantje
6. Dayum?
7. Ah, dat kriebelt
8. Zulu80
9. Spelverderver
10. MonoBear
11. .timeforplanb
12. Mien man
13.
14. Ja hoy
15.
16
17.
18.
19.
20.
21. Ja koe reincarnate


Super dat je weer mee doet :D
 

DeletedUser72524

Guest
Begrijpelijk dan. Ik heb je tot nu toe ook maar 2x echt zien reageren in de topics die ik volgde dus dan lijkt het voor mij 'altijd'. Natuurlijk overdreef ik gewoon lekker. Jammer iig dat je niet mee kan doen. Ik heb het idee dat je wel een leuke medespeler bent :)

Dat heb je dan mis. :)
 

DeletedUser1435

Guest
kan iemand de spelerslijst weer normaal maken zo snap ik er geen kanker van
 
Reactiescore
3.576
1. Jenskeuh
2. Maroen1
3. Jokersbrain
4. Capricorno
5. Stefaantje
6. damn?
7. WatBlaasJeInMijnOor?
8. Yankee60
9. Spelverderver
10. MonoBear
11. .timeforplanb
12. Mien man
13
14. Ju Boy
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21. Ju Beast Incarnate.
 

DeletedUser73803

Guest
Ik dacht ik doe weer eens mee, maar ik krijg ongekend veel autisme van die mensen die die deelnemerslijst zo verminken en ga weer lekker weg.

p.s.: stiekem doe ik niet mee omdat het potje al is begonnen
p.SS.: Skype me even als er een nieuw potje gaat starten
 
Bovenaan