WvW #256 Gamers van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

Deleted User - 2265087

Guest
We starten wss vanaaf rond half elf! (Daar ging mijn nachtrust :p )

En Ice, leuk dat je weer eens meedoet!
 

DeletedUser72524

Guest
Heb je toestemming van mama capri om zo laat op te blijven?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik denk ook niet dat het nog komt, Yankee is er niet meer glf ik en ik ga dit dus niet op mijn mobiel doen.
 

DeletedUser

Guest
sorry peops, was slapen. Moest half 5 op en capri was lekker laat. :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
De hele planning liep door de war doordat mijn broer 33 min deed over het omkleden. Het is dus de schuld van een man, Sander! :p
 

DeletedUser72524

Guest
Het is jouw verantwoordelijkheid, typisch weer een vrouwenstreek om hun tekortkomingen op een man af te schuiven.
 

DeletedUser

Guest
Ho ho, geen ruzie damens. Ik ben naar bed gegaan en heb die keuze gemaakt. Technisch gezien is het dus mij fout voor het pakken van mijn rust, kijk. Zo zie je maar weer, een man durft zijn verantwoordelijkheden te nemen. :p
 

DeletedUser48278

Guest
Ik schrijf me uit mensen. Heb er geen tijd voor deze week.
 

DeletedUser77857

Guest
Dit is slechte timing over het algemeen in België is het examenweek en dit telt bij sommigen tot 16% mee van het eindresultaat dus misschien dit weekend of tijdens de vakantie?
Als dit mogelijk is kan ik trouwens waarschijnlijk nog iemand zo ver krijgen om toch eens zijn eerste potje mee te doen en nog een ander die al wat ervaring heeft.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik vrees gelijk wat er gebeurd dat het wel slecht gaat uitkomen voor iemand. Hoe langer er wordt gewacht om te starten hoe meer mensen geen zin meer hebben en zich gaan uitschrijven, ook al komen er misschien nieuwe inschrijvingen bij :p
 

DeletedUser

Guest
Dit is slechte timing over het algemeen in België is het examenweek en dit telt bij sommigen tot 16% mee van het eindresultaat dus misschien dit weekend of tijdens de vakantie?
Als dit mogelijk is kan ik trouwens waarschijnlijk nog iemand zo ver krijgen om toch eens zijn eerste potje mee te doen en nog een ander die al wat ervaring heeft.

Wat Freaker ook al zegt,

dit gaat niet. Simpelweg niet omdat wij eigenlijk al later zijn. Sorry, maar er komen meer potjes dus geen zorgen ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Ju Boy schrijft zich in, omdat Freerk Jan zich uit schrijft!
 

Deleted User - 2265087

Guest
1. Calamus Incendium
2. Freaker Play
3. Jenskeuh
4. Dragonfriend723
5. Tigor / anthraxxis
6. DemocratischeZwijmelaars
7. Jokersbrain
8. GaMeBr3AKeR
9. MonoBear
10. .TimeforplanB
11. UnleashedPiraat
12. tim1234
13. WatBlaasJeInMijnSpecialeGoedjesOor?
14. Lucaskrol
15. JessicaVD
16. Status Quo
17. Maroen1
18.
19.
20.

@sander14, wie Juboy?
 
Bovenaan