[Speeltopic] WvW #248: 'Those we don't speak of'

DeletedUser72524

Guest
Democratische Zwijmelaar, vandaag is maar een spel voor 5 spelers en de rest kan pas morgen beginnen. Beetje saai dit.
 

DeletedUser72524

Guest
Als je het discussietopic volgde na vorige pot, weet je dat wel. Iemand die een lynchpost uitbrengt zonder argumenten en dan de tegenpartij ervan 'beschuldigd' er zogezegd niet goed op te reageren? Vervolgens het ook op een ja-nee argument gooien en zwakzinnig verder praten om vervolgens niet meer te reageren. Nee, dat hoef ik niet als BM.

BI, dit komt bij mij echt enorm fake over. Plus het feit dat Lytho opeens zichzelf wil uitschrijven op het moment dat hij zijn rol zag kan wijzen op het feit dat hij zich schuldig voelde naar zijn medewolven voor zijn activiteit. Waarom ik dit fake vind, vorig potje fakete bi ook iets soortelijks met DZ.
 

DeletedUser73098

Guest
Mijn BM gaat naar Freaker play, meestal wel actief en vaak goed spelend!
 

DeletedUser38451

Guest
BI, dit komt bij mij echt enorm fake over. Plus het feit dat Lytho opeens zichzelf wil uitschrijven op het moment dat hij zijn rol zag kan wijzen op het feit dat hij zich schuldig voelde naar zijn medewolven voor zijn activiteit. Waarom ik dit fake vind, vorig potje fakete bi ook iets soortelijks met DZ.

Dus jij zegt dat lytho wolf is, maar door activiteit zich schuldig voelt?
 

DeletedUser77103

Guest
Lyonn sinds wanneer maakt een opmerking maken over iemand iemand direct verdacht? Ik probeer tenminste actief mee te spelen en te denken en kaart aan wat ik vreemd gedrag vind. Evenals jouw gedrag. Is dat direct een reden voor een stem? Be my guest. Er zijn wel betere redenen om te stemmen. Daarbij lees je de instellingen niet, voorkennis?
 

DeletedUser67517

Guest
Reversistence. voor BM, komt over als iemand die goed nadenkt voor hij iets doet/zegt.
 

DeletedUser72524

Guest
Lyonn sinds wanneer maakt een opmerking maken over iemand iemand direct verdacht? Ik probeer tenminste actief mee te spelen en te denken en kaart aan wat ik vreemd gedrag vind. Evenals jouw gedrag. Is dat direct een reden voor een stem? Be my guest. Er zijn wel betere redenen om te stemmen. Daarbij lees je de instellingen niet, voorkennis?

Oow zelfs voor Mylove als wolfje is dit een te slechte post. Man man man man!
 
Reactiescore
1.015
BI, dit komt bij mij echt enorm fake over. Plus het feit dat Lytho opeens zichzelf wil uitschrijven op het moment dat hij zijn rol zag kan wijzen op het feit dat hij zich schuldig voelde naar zijn medewolven voor zijn activiteit. Waarom ik dit fake vind, vorig potje fakete bi ook iets soortelijks met DZ.

Enorm fake? LOL. Dit is gewoon een chronologische opsomming van wat er gebeurde. Welke rare hersenkronkel heb je hier niet nodig om te denken dat ik zoiets zou faken? Als het overigens 'fake' was, had je hier gisteren wel mee gekomen. Dit is al even dom toen je als zombie op me wou stemmen. Nu maak je weer dezelfde misstap. Sander is wolfje 1
 

DeletedUser66944

Guest
Precies veel mensen die niet de moeite doen om de instellingen te lezen.

Alleen de inwoners mogen stemmen en dat moet op een andere inwoner zijn. Toch bedankt dat je mij als bm wou smetzak.
 

DeletedUser72524

Guest
Aah Nice, bi is goedje. Jongens stem beter voor bi, omdat we verzekerd zijn dat hij goedje is. Bedank deze zwerver maar.
 

DeletedUser73803

Guest
Aah Nice, bi is goedje. Jongens stem beter voor bi, omdat we verzekerd zijn dat hij goedje is. Bedank deze zwerver maar.

Hij countert altijd, ongeacht of hij goed of slecht is, dus waar baseer je dit nu weer allemaal op? Heel eerlijk lijkt dit meer op een toneelstukje dan wat jij aanhaalde om te stemmen.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik denk ook dat Sander een wolfje is. Hij probeert weer vol op de man te spelen net als vorige ronde.
 
Reactiescore
1.015
Hij countert altijd, ongeacht of hij goed of slecht is, dus waar baseer je dit nu weer allemaal op? Heel eerlijk lijkt dit meer op een toneelstukje dan wat jij aanhaalde om te stemmen.

Ik counter bijlange na niet altijd. Ik counter als ik een stem op me krijg die zichtbaar op niets trekt. Je hebt wel gelijk dat ik dat doe ongeacht mijn rol.
 
Bovenaan