[Speeltopic] WvW #248: 'Those we don't speak of'

DeletedUser38451

Guest
Eenvoudige stemmen op sander. Wat maakt op de man spelen verdacht?
 
Reactiescore
264
Lyonn sinds wanneer maakt een opmerking maken over iemand iemand direct verdacht? Ik probeer tenminste actief mee te spelen en te denken en kaart aan wat ik vreemd gedrag vind. Evenals jouw gedrag. Is dat direct een reden voor een stem? Be my guest. Er zijn wel betere redenen om te stemmen. Daarbij lees je de instellingen niet, voorkennis?
Wat is er vreemd aan mijn gedrag als ik vragen mag?

Ik denk ook dat Sander een wolfje is. Hij probeert weer vol op de man te spelen net als vorige ronde.

Meeloop stem deed je vorig potje ook veel en toen bleek je wolf

Tot nu toe zijn jullie mijn hoofdverdachten.

Voor nu zet ik mijn stem op Mylove, maar als iedereen besluit om op conabonita te stemmen ga ik mee!
 

DeletedUser72524

Guest
Hij countert altijd, ongeacht of hij goed of slecht is, dus waar baseer je dit nu weer allemaal op? Heel eerlijk lijkt dit meer op een toneelstukje dan wat jij aanhaalde om te stemmen.

Klopt, BI denkt dat WvW een potje counterstrike is. Maar wat mij opvalt is dat BI als wolf veel bedachtzamer countert (überhaupt bedachtzamer speelt). Deze counter is slecht net als mijn stem op hem, dat maakt voor mij van BI een goedje. Natuurlijk is dit een overhaaste conclusie en zal ik hier niet op teren, maar klein beetje indelen in goed of slecht kan nu ook al helpen.

Ik denk ook dat Sander een wolfje is. Hij probeert weer vol op de man te spelen net als vorige ronde.

En hoezo is dat verschillend van mijn gedrag als goedje? Ik mis dat gedeelte van jouw theorie. Ik kan ook zeggen dat jij wolf bent omdat jij vorig potje als wolf makkelijk probeerde mee te lopen en vooral de meest obvious punten herhaalde, maar ik weet niet of dit afwijkend is van jouw speelstijl als goedje of dit jouw standaard wolvenspeelstijl is.
 

DeletedUser38451

Guest
Wat is er vreemd aan mijn gedrag als ik vragen mag?



Meeloop stem deed je vorig potje ook veel en toen bleek je wolf

Tot nu toe zijn jullie mijn hoofdverdachten.

Voor nu zet ik mijn stem op Mylove, maar als iedereen besluit om op conabonita te stemmen ga ik mee!

Hmm, je verdenkt Mylove om welke redenen?
 

DeletedUser72524

Guest
Om haar 1e post wie verdenk jij frisbee???
En 14 ben jij al wat wolven op het spoor?

Ik heb wel wat vermoedens, maar ik wil eerst nog wat bewegingen zien voordat ik het ga verwoorden. Vragen wie dit zijn heeft niet zin, als ik iemand genoeg verdenk dan zal ik dit meteen verwoorden in het topic.
 
Reactiescore
1.015
BM nog naar DK trouwens. Lijkt me prima actief (dan doel ik niet perse op WvW, maar over het algemeen nu op het AF) en ben ervan overtuigd dat hij, eens het spel echt begonnen is, een goeie BM zal zijn.
 

DeletedUser74597

Guest
Ik weet nog niet op wie ik stem, maar eerste lynch was morgen pas dacht ik .Dan hebben we dus nog even.
 

DeletedUser74005

Guest
Dag 0 - Een Nieuwe Leider

dark-church-village-wallpapers-114500.jpg


Al eeuwen gaan er verhalen rond over het leven buiten ons dorp. Het zijn legendes over monsters, magiërs en andere duistere figuren die zich in de wouden verborgen houden. Ze leven ’s nachts en voeden zich met dwaze dorpelingen, die midden in de nacht hun woningen verlaten.

Van kleins af aan worden wij bang gemaakt met deze legendes en wordt ons verteld dat we ’s nachts binnen moeten blijven. Wij gehoorzamen hen, vrezend voor wat er zich ’s nachts ronddwaalt in en rondom ons dorp. Bang voor wat zich in het donker buiten afspeelt, blijven wij ’s nachts binnen.

Tot op een dag de huidige burgemeester aftrad en plaats maakte voor een nieuwe. Deze nieuwe burgemeester stond voor hervormingen: hij streefde ernaar om van ons kleine dorpje Wakkerdam een welvarende stad te maken. Hij had allerlei wilde plannen om dit te bereiken.

Daarnaast wilde hij ook de angst onder het volk, dat zij had voor de duisternis, ontnemen. Hij stelde voor om ’s nachts op onderzoek uit te gaan en zo wilde hij bewijzen dat de verhalen over de gruwelijke wezens, die ’s nachts zouden ronddwalen in het dorp, niets meer dan legendes waren.

In eerste instantie juichte het hele volk hem toe, maar als ze hadden geweten wat hen te wachten stond, zouden ze zeker niet hebben ingestemd met het idee…

BM-stemming:


Dark-knight -> DemocratischeZwijmelaars
Conabonita -> Reversistence.
Capricorno -> DemocratischeZwijmelaars
Reversistence. -> Dark-Knight
.Timeforplanb -> Dark-Knight
Beast Incarnate. -> Dark-Knight

3x Dark-Knight
2x DemocratischeZwijmelaars
1x Reversistence.

Dark-Knight
wordt jullie nieuwe Burgemeester!

Flikkers van de dag:


ImAlbatroaz/Frisbee & smetzak, lees de instellingen eens dames.

De flikkerstem van Sander14 is overigens ongeldig verklaard.

PS. @Frisbee: mss zitten er ook wel hints in, wie zal het zeggen :D Maar ga er maar niet van uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Morgen is overigens de eerste Lynch. Ik verwacht van iedereen een Lynchstem, moet wel lukken na 2 dagen. Stem je niet, dan laat ik je vervangen, helaas pindakaas!
 
Reactiescore
1.015
Nee, maar als ik counter is het wel om die reden. Er werd gezegd dat ik ALTIJD counter, vandaar. Soms lukt het, soms niet. Je kan er inderdaad wel mee bezig blijven soms.
 

DeletedUser

Guest
Hallo mensjes, ik doe ook weer mee, moest gisteren de hele dag werken dus had hier even geen tijd voor maar nu gelukkig wel.
Tot nu toe zijn er niet heel veel dingen gezegd maar ik vind er wel een aantal aparte dingen tussen zitten.

Conabonita zet wel een erg makkelijke stem neer, ik weet niet wat er vorig potje is gebeurd natuurlijk maar als iemand nu hetzelfde speelt hoeft die niet meteen wolf te zijn.
Lyonn, je plaatst wel erg makkelijk een stem op mylove, dit maakt je niet meteen wolf ofzo maar het viel me wel op
Frisbee jouw post vind ik nou heel verdacht, iemand vraagt je wie je verdacht vind, en dan zeg jij dat er te weinig posts zijn en dat je maar op jezelf stemt, ja zo kan je later zeggen dat je niet op een bepaald persoon hebt gestemt, natuurlijk heb je gelijk dat er niet zoveel is gezegd maar er zijn toch wel verschillende mensen die al meerdere dingen hebben gepost, vind je daarvan helemaal niets opvallens?
Hopelijk word het vanaf vandaag wat actiever, zou wel wat leuker zijn ja.
 

DeletedUser72524

Guest
Hallo mensjes, ik doe ook weer mee, moest gisteren de hele dag werken dus had hier even geen tijd voor maar nu gelukkig wel.
Tot nu toe zijn er niet heel veel dingen gezegd maar ik vind er wel een aantal aparte dingen tussen zitten.

Conabonita zet wel een erg makkelijke stem neer, ik weet niet wat er vorig potje is gebeurd natuurlijk maar als iemand nu hetzelfde speelt hoeft die niet meteen wolf te zijn.
Lyonn, je plaatst wel erg makkelijk een stem op mylove, dit maakt je niet meteen wolf ofzo maar het viel me wel op
Frisbee jouw post vind ik nou heel verdacht, iemand vraagt je wie je verdacht vind, en dan zeg jij dat er te weinig posts zijn en dat je maar op jezelf stemt, ja zo kan je later zeggen dat je niet op een bepaald persoon hebt gestemt, natuurlijk heb je gelijk dat er niet zoveel is gezegd maar er zijn toch wel verschillende mensen die al meerdere dingen hebben gepost, vind je daarvan helemaal niets opvallens?
Hopelijk word het vanaf vandaag wat actiever, zou wel wat leuker zijn ja.

Wat ik opmerkelijk vind, je maakt een samenvatting van dit topic. Maar ontwijkt het hoofdstuk bi en mij, vond je dit niet belangrijk/verdacht genoeg?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dank je wel.

We zijn dus gestart.

Tegen wie zeg je 'dank je wel'?

Burger claimen op de eerste pagina? Die discussie is een paar potjes geleden al geweest en is niks voor sander om te doen.
Dk praat zich wel heel makkelijk eruit nadat hij tegengas krijgt op zijn oh-zo-goede-idee van slechts 1 persoon..

Verder succes iedereen!

Waarom is het verdacht dat DK zich terugkrabbelen van zijn idee? Freaker haalde een zwak punt aan, waar DK even niet aan had gedacht. Het is eerder dat hij nu minder verdacht wordt, dan verdachter. Wolven hebben vaker wat problemen met het terugkomen can hun eerder geuitte mening.

Hij countert altijd, ongeacht of hij goed of slecht is, dus waar baseer je dit nu weer allemaal op? Heel eerlijk lijkt dit meer op een toneelstukje dan wat jij aanhaalde om te stemmen.

Het woordgebruik, gelijk een beetje op de man aanvallen (hersenkronkels, en weet ik veel wat hij nog meer zei).

Ik had zelf als inwoner op DK of Time gestemd.
 
Bovenaan