[Speeltopic] WvW #242 House of Horrors

DeletedUser72524

Guest
Goed gespeeld hoor Sander ;)

sws wel lachen weer is een potje meedoen :)

Bedankt voor leiden

Ik ben blij dat ik nog eeen potje met je heb gespeeld Timon, als je potje 250 ook meedoet dan zie ik je weer :D.

Sander hield het nog lang uit. Kudo's Sander :).

Thx, ik zag het ook als ultieme test omdat het eigk bijna onmogelijk was. Als ik geen voetbaltraining had dan had ik het gewoon overleefd.

ookal was de spelleiding niet altijd even akkoord met onze valse vosclaims, het was fun :p

Iedereen weet hier dat ik tegen gs koppels ben. De reden waarom ik dat ben is voornamelijk omdat men niet meer weet hoe je met een gs koppel om moet gaan. Mijn verdacht maken op het laatst toen Capri verdacht verloren was, was sneu. Wel complimenten voor Capri vanwege de lunch die dag..

Al bij al een leuk spel en het heeft nog lang b :) props to sander.

Thanks freaker, ik vond het wel jammer hoe jouw koppel nog probeerde te zorgen dat alle wolven aan te wijzen terwijl jullie al verdoemd waren. Dat heeft voor mij het potje redelijk verpest om eerlijk te zijn. Maar goed het is dat de rest van de speelers niet verder keken.

Hela, dat mag niet. Sander is love, Sander
Je bent nog niet van me af hoor haha, ik zal je regelmatig via de Skype aanspreken om te babbelen.

Sander netjes gespeeld, maar waarom moest je mij nou net weer lunchen :(. Ik wou winnen potjandorie >:mad:

Sorry, maar ik moest jou of plan lunchen. Aangezien jullie bewezen waren en planb was enorm actief dus dat zou voor het potje meer een gemis zijn.

Haha alleen jammer van mm, die heeft winst ook verdient.[/QUOTE;]

idd,dat was wel een riskante zet. Maar goed ik moest nog een beewezen goedje lynchen wanter waren maar 2 mogelijke lynchkandidaten naast mij en nog 3 lynches.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77103

Guest
Ik ben blij dat ik nog wen potje met je heb o spelen Timon, als je potje 250 ook meedoet dan zie ik je weer :D.



Th.x, ik zag het ook als ultieme test omdat het eigk bijna onmogelijk was. Als ik geen voetbaltraining had dan had ik het gewoon overleefd.



Iedereen weet hier dat ik tegen gs koppels ben. De reden waarom ik dat ben is voornamelijk pmdat men niet meer weet hoe je met eren gs koppel om moet gaan. Mijn verdacht maken op het laatst toen ik Capri verdacht werd was sneu. Wel complimenten voor Capri vanwege de lunch die dag..



Thanks freaker, ik vond het wel jammer hoe jouw koppel nog probeerde te zorgen om alle wolven aan te wijzen terwijl jullie al verdoemd waren. Dat heeft voor mij het potje redelijk verpest om eerlijk te zijn. Maar goed het is dat de rest van de speelers niet verder keken.

Hela, dat mag niet. Sander is love, Sander
Je bent nog niet van me af hoor haha, ik zal je regelmatig via de Skype aanspreken om te babbelen.



Sorry, maar ik moest jou of plan lunchen. Aangezien jullie bewezen waren en planb was enorm actief dus dat zou voor het potje eeen gemis aan.
.TimeforplanB;5ik76511 zei:
Haha alleen jammer van mm, die heeft winst ook verdient.[/QUOTE;]
idd,datwas wel een riskante zet. Maar goed iik moest nog een beewezen goedje lynchen waa Anders waren er lynches met maar 2onzekerheden

ben je dronken..?:p
 

DeletedUser1435

Guest
weerwolven van claimerdam.

ik adviseer om komende 201 potjes claimen uit te zetten.
 

DeletedUser81928

Guest
Jammer man, het was een kansloze missie voor mij. Dit is wel mijn laatste potje voor een lange tijd, potje 250 doe ik wel weer mee, maar ik vind dat het wvwen zijn essentie heeft verloren.

De ultieme flikker stem voor smetzak en tompeter. Enorm sneu hoe ze het potje wilde verpesten. Daarbij mijn complimenten naar Felixia voor het vrijwel foutloos (ook al vind ik dat de indeling anders moest) ze heeft het potje goed en bijna alleen geleid. Ddaarnaast ook complimenten naar planb en marsh voor het leuk meespelen en ook rake opmerkingen maken.

serieus zo'n reactie, beetje jammer had meer van je verwacht
 
Reactiescore
2.191
Sander ik snap het al, jij was de vervloekte en werd geluncht op dag 3. Dit verklaart enerzijds waarom er zo veel slechtjes zijn, en anderzijds waarom jij zo goed wist waarom er geen lunch was. Ook bij de lunch van een vervloekte krijg ik namelijk mijn drankje terug omdat er geen lunch is.

Ofwel ben je gewoon koppel met Jessica die vervloekte was ofzo, dan zou je hetzelfde kunnen zeggen.

Sander, toen je deze post zag knijpte je hem wel ff zeker? :p
 

DeletedUser72524

Guest
ben je dronken..?:p

Mijn mobiel was gister enorm aan het spacen. Jij hebt geen idee hoe erg ik aan het worstelen was bij het typen van dit bericht. Mijn mobiel heeft soms een compleet eigen wil. Dan moet ik Internet opnieuw starten, maar omdat ik bijna klaar was met mijn bericht wilde ik doorgaan.

weerwolven van claimerdam.

ik adviseer om komende 201 potjes claimen uit te zetten.

Hier ben ik het mee eens, momenteel is het niet meer zoeken en mensen zijn ook lui om te zoeken. Aangezien in het potje met koeien letters stond vermeld dat ik wolf was. Men gaat nu alleen de geloofwaardigheid van de claims af. Dit maal had men geluk omdat er heel veel bewezen goedjes kon worden gekweekt, maar ik wil wel zien wanneer er een 70% burger potje komt.

Jammer dat ik er uit vloog door trieste redenen

Sorry maar het was gwn heel verdacht. Dat jij er tompeter meestemde, terwijl in het potje stond vermeld dat 2 wolven gezien waren. Leek mij weer het geval dat tompeter in een chat zei dat jij op mij moest stemmen.

serieus zo'n reactie, beetje jammer had meer van je verwacht

Het was gewoon enorm triest, spijtige zaak aangezien jij je eerst altijd profileerde als moraalridder.
 

DeletedUser38451

Guest
Hier ben ik het mee eens, momenteel is het niet meer zoeken en mensen zijn ook lui om te zoeken. Aangezien in het potje met koeien letters stond vermeld dat ik wolf was. Men gaat nu alleen de geloofwaardigheid van de claims af. Dit maal had men geluk omdat er heel veel bewezen goedjes kon worden gekweekt, maar ik wil wel zien wanneer er een 70% burger potje komt.

Lieveling
Een hulpje van de wolven. Word voor de eerste nacht gekozen door de wolven en zal vanaf dat moment winnen samen met de wolven. De lieveling mag geen lunch opsturen. Als de lieveling bijv. Jager is mag die in zijn dood nog iemand mee nemen. Dit is dus bij elke rol. Bij het doodgaan van de lieveling zal het bekend worden gemaakt dat hij/zij lieveling is en zijn/haar originele rol.

Precies. Vroeger was een rol hebben speciaal. Nu zijn er zoveel rollen, dat het niet meer speciaal is. Ik heb hieronder 6 rollen gequote en dit zijn er maar één paar.
Prins
Vos
Gebroeders
Ketter
Sjamaan
Slet

Ik denk dat ik ook een potje ga leiden met iemand en dan enkel de standaardrollen met hier en daar GEEN twist!
En een Fluitspeler!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77103

Guest
Lieveling
Een hulpje van de wolven. Word voor de eerste nacht gekozen door de wolven en zal vanaf dat moment winnen samen met de wolven. De lieveling mag geen lunch opsturen. Als de lieveling bijv. Jager is mag die in zijn dood nog iemand mee nemen. Dit is dus bij elke rol. Bij het doodgaan van de lieveling zal het bekend worden gemaakt dat hij/zij lieveling is en zijn/haar originele rol.

Precies. Vroeger was een rol hebben speciaal. Nu zijn er zoveel rollen, dat het niet meer speciaal is. Ik heb hieronder 6 rollen gequote en dit zijn er maar één paar.


Ik denk dat ik ook een potje ga leiden met iemand en dan enkel de standaardrollen met hier en daar GEEN twist!
En een Fluitspeler!!!

Met een fluitspeler vergal je dan weer het potje imo
 

DeletedUser1435

Guest
Gelukkig voor jullie gaan mijnliefde en ik op voor een kwaliteitspot
 

DeletedUser52001

Guest
Grootste probleem met het claimen dit potje was dat de instellingen/rollen het te makkelijk maakten. Normaal gesproken wil je claimen enkel aanzetten in potjes waar je 99% zeker dood gaat als je claimt. Dan kan een ziener 1x zich openbaren ten koste van zichzelf enzo.

Maargoed, ligt verder niet echt de spelleiders (denk vooral wat onervarenheid bij mylove als spelleider, maar daarom oefen je, komt vast nog goed) want die hebben verder goed geleidt. De grootste valkuil is altijd gewoon dat je er veel leuke rollen in wil stoppen en niemand burger wil maken, maar dat gaat meestal ten koste van de verdeling en uiteindelijk toch wel soms het speelplezier.
 

DeletedUser58625

Guest
Was wel leuk, vreemd dat jullie mij nog lynchten maar Sander speelde het dan ook zeker niet slecht. Imo was er wel net één wolfje te veel, mocht voor mij zeker gedaan zijn na de lynch van Abe :p
 

DeletedUser72524

Guest
Trouwens, ik heb enorm zitten vloeken op mensen omdat ze mij niet verdacht vonden de eerste dagen:p. Ik wilde de eerste dagen expres verdacht spelen zodat ik lynch kandidaat werd en daardoor levensheks kon claimen om de wolven zo te forceren dat ze mij gingen lunchen. Helaas werd ik niet echt verdacht :(
 
Bovenaan