[Speeltopic] WvW #239 - Eurotrip

DeletedUser63354

Guest
G/S is een soort van ziener die in één actie alle wolven kent. Hoe goed je dus ook bent als wolf, hoeveel vertrouwen je bij de ziener kweekt en de rest van de goedjes. De G in een G/S koppel zal je verdenken en mocht je het koppeltje kunnen killen dan zullen er altijd mensen conclusies trekken dat de G van een G/S koppel de andere wolven geprobeerd heeft te verdenken.

Nu is het een soort van extra infectie.
 

DeletedUser73098

Guest
hetgene dat ik dacht was dat als je de G bent in een G/S koppeltje dat je dan zogezegd meespeelt met de slechtjes. Zo kwam het toch over voor mij
 
Reactiescore
167
Was een leuk potje jongens :D Bedankt leiding & medewolfjes ^^
 

DeletedUser

Guest
MarshMallow, :(. En ik verdedigde je nog wel, toch groeide er ineens haar op je :eek:
 

DeletedUser13565

Guest
Wat een hints zie ik nu. Onmogelijk, stuk voor stuk, en ik zie ook veel fouten. :p
Maar leuke poging!
 

DeletedUser58625

Guest
Ja, en kwam dit potje nog eens de inactieve infectiewolf uithangen op aanvraag van Noah no hate plz
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Mooi om te zien dat mijn eigen potje nog altijd veruit de meeste reacties heeft.

Veel liefde natuurlijk ook voor sander
 
Reactiescore
976
Veruit mijn leukste potje hier :). Veel intriges / plottwisten.

Wolven die zichzelf als bewezen goedje lieten verklaren en erin slaagde om echte bewezen goedjes te laten lynchen. Misstap van Marwolaeth was geniaal. Puur WvW-genot.

Wel een beetje sneu nu met al die deleted users.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ja, teruglezen is wel een beetje stom nu. Ik zit trouwens te kijken, hoe de hel had dit topic toen 270 pagina's?!
En waarom weet jij nog wat er allemaal gebeurde in dit potje? :p
 
Reactiescore
976
Ja, teruglezen is wel een beetje stom nu. Ik zit trouwens te kijken, hoe de hel had dit topic toen 270 pagina's?!
En waarom weet jij nog wat er allemaal gebeurde in dit potje? :p

Alles zal ik niet meer weten. Maar enkele dingen herinner ik me zeker wel. Moet toegeven dat ik dat van Marwo wel nog even ben gaan teruglezen. Jij zal vast en zeker ook wel jouw favo potjes herinneren. ;)

Wat een schat aan WvW historie werd op dit forum geschreven. Damn!
 
Bovenaan