[Speeltopic] WvW #239 - Eurotrip

DeletedUser23144

Guest
En wat heeft Blue met een gezicht met blauwe dingen eromheen te maken?
 

DeletedUser72524

Guest
kostuum-mes.jpg


Originele stock, was moeilijk om BlueKnife af te beelden:p. Net als hen zonder profielfoto of Marwo.
 

DeletedUser72524

Guest
264jm81.jpg

Hint vergeten, maar hier stond iedereen op behalve alle wolfjes en neutraaltjes (BlueKnife was nog geen wolfje). De wolfjes en neutraaltjes mochten namelijk niet bij de heilige paus Duckje en zijn rechterhand Poo op bezoek komen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
264jm81.jpg

Hint vergeten, maar hier stond iedereen op behalve alle wolfjes en neutraaltjes (BlueKnife was nog geen wolfje). De wolfjes en neutraaltjes mochten namelijk niet bij de heilige paus Duckje en zijn rechterhand Poo op bezoek komen.

Ja, dat vond ik lullig ... Ik wilde ook! :mad:

Heb er maar gauw wat weggepest daarna zodat ik volgende keer wel mee mag :D
 

DeletedUser63354

Guest
Hadden jullie echt geen plaatje kunnen vinden van iemand die er iets minder gay uitziet.
 

DeletedUser77103

Guest
In ieder geval jongens, Noah, Sander, bedankt voor een toch wel tof potje, hoewel ik gefrustreerd ben geraakt soms heb ik me toch een week goed vermaakt en zo erg waren de fouten achteraf niet eens, leermateriaal voor een volgende keer zou ik zeggen :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
In ieder geval jongens, Noah, Sander, bedankt voor een toch wel tof potje, hoewel ik gefrustreerd ben geraakt soms heb ik me toch een week goed vermaakt en zo erg waren de fouten achteraf niet eens, leermateriaal voor een volgende keer zou ik zeggen :)

Graag gedaan! :)
 

DeletedUser72524

Guest
Thanks, Felicia. Ik hoop trouwens dat men ons voorbeeld overnemen en deze variant van een cupido overneemt, zodat we nooit meer te maken gaan krijgen met een mogelijk g/s koppel die meer spel verziekend werken dan spel verrijkend.
 

DeletedUser72524

Guest
G/S is een soort van ziener die in één actie alle wolven kent. Hoe goed je dus ook bent als wolf, hoeveel vertrouwen je bij de ziener kweekt en de rest van de goedjes. De G in een G/S koppel zal je verdenken en mocht je het koppeltje kunnen killen dan zullen er altijd mensen conclusies trekken dat de G van een G/S koppel de andere wolven geprobeerd heeft te verdenken.
 
Reactiescore
770
het einde naderde toen stalov de heks des levens uit het spel ging door kneusje mikeeee69

toch goed gespeeld allemaal en sterkst van al marwolaeth dat moet gezegd worden!!

potje was verloren toen anthraxxis gelyncht werd ook al was hij jager en bewezen goedje :eek::eek::eek:
 
Bovenaan