[Speeltopic] Wvw #203 Battle of le /V/ armies

Reactiescore
1.238
Wat is verplicht mijneheer Noah?

Als je wvw wil leren moet je eigenlijk wat postjes uit de oude tijd lezen. Zaten er letterlijk bijna alleen maar van die spamapen van het vf elkaar verdacht te maken en vergezochte theorien te zoeken. Niet omdat ze het zelf geloofde maar omdat je wat opstak van de redenering van de persoon die zich moest gaan verdedigen zeker rond potje 80-90 vond ik het niveau echt goed. Deze periode (rond200) kan ik niet duiden, toen was ik niet actief. Maar echt was echt heerlijk zo te spelen.
 
Reactiescore
756
Als je wvw wil leren moet je eigenlijk wat postjes uit de oude tijd lezen. Zaten er letterlijk bijna alleen maar van die spamapen van het vf elkaar verdacht te maken en vergezochte theorien te zoeken. Niet omdat ze het zelf geloofde maar omdat je wat opstak van de redenering van de persoon die zich moest gaan verdedigen zeker rond potje 80-90 vond ik het niveau echt goed. Deze periode kan ik niet duiden, tien was ik niet actief. Maar echt was echt heerlijk zo te spelen.
Ik wil me er zeker in gaan verdiepen om volwaardig mee te kunnen spelen met jullie!
 
Bovenaan