[Speeltopic] WvW #173 (Samensmelting).

DeletedUser

Guest
Simeco wel MOTM vind ik. De wolven in dorp 2 waren eigenlijk over het algemeen goed. Maar Simeco was daar lekker actief en is volgens mij geen enkele keren verdacht.

2de puntje van bappos terechte kritiek inderdaad, rollen mochten niet evenredig.

Zelf denk ik dat het potje goed werd geleid door Crazy en ik zelf goed heb geholpen. Paar schoonheidsfoutjes en beginnersfoutjes. Maar alles was op tijd en goed duidelijk denk ik. Zelf had ik er geen zin meer in nadat bepaalde individuen het potje aan het verneuken waren. Maar goed.
 

DeletedUser

Guest
Simeco wel MOTM vind ik. De wolven in dorp 2 waren eigenlijk over het algemeen goed. Maar Simeco was daar lekker actief en is volgens mij geen enkele keren verdacht.

2de puntje van bappos terechte kritiek inderdaad, rollen mochten niet evenredig.

Zelf denk ik dat het potje goed werd geleid door Crazy en ik zelf goed heb geholpen. Paar schoonheidsfoutjes en beginnersfoutjes. Maar alles was op tijd en goed duidelijk denk ik. Zelf had ik er geen zin meer in nadat bepaalde individuen het potje aan het verneuken waren. Maar goed.

Maar toch goed voortgezet.
 

DeletedUser14063

Guest
@Bappos,
Kwa rollenverdeling heb je helemaal gelijk, raar om het in beide dorpen dubbel te hebben.
Mede daardoor werd het claimen natuurlijk een beetje raar.
Ik moet zeggen dat ik verrast ben dat jij de geinfecteerde was, en wil je daarom ook complimenteren met het feit dat je naar mijn idee niet anders speelde dan vóór of ná de infectie.

Dit is natuurlijk gewoon onzin. Ik had nog geen 1 deftige post gemaakt en ik werd gebombardeerd tot wolf ;);)
Als je er beter van slaapt wil ik je best gelijk geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aantal rollen was onbekend en een van jullie had zelf ook heks kunnen claimen. Verder kon Lytho alleen zo spelen omdat jullie obvious wolf speelde. Hij had jullie anders nooit allemaal door gehad. Maargoed, ikzelf ben totaal geen betere wolf dus zal me daar verder buiten laten. :p

Dat over de heks is niet echt waar. Dan zijn er dus twee mensen die heks claimen uit een dorp maar maar 1 doodsdrankje dat ingezet, dat valt natuurlijk op.

Ik denk dat de infectie beter op een niet van tevoren bepaalde dag kon zijn
 

DeletedUser14063

Guest
Dat is ook precies wat er dan gebeurt, er is dan onzekerheid over wie de echte heks is en had de verkeerde heks kunnen worden gelynched ipv dat de lunch faalt door een goed drankje. En als een wolf heks had geclaimed meteen na het drankje en vóórdat de heks dat deed was het nog 10x geloofwaardiger ook.
 

DeletedUser14063

Guest
wat is daar het probleem mee? Er waren zat wolven.
Oppofferen hoort erbij, je wint als team.
 
Reactiescore
1.804
Simeco wel MOTM vind ik. De wolven in dorp 2 waren eigenlijk over het algemeen goed. Maar Simeco was daar lekker actief en is volgens mij geen enkele keren verdacht.
Dank :):)
Jammer dat ik na de samensmelting een pak minder tijd had. Daardoor werd het (voor mij) minder leuk en was ik ook makkelijker te verdenken.
@Bappos,
Kwa rollenverdeling heb je helemaal gelijk, raar om het in beide dorpen dubbel te hebben.
Mede daardoor werd het claimen natuurlijk een beetje raar.
Ik moet zeggen dat ik verrast ben dat jij de geinfecteerde was, en wil je daarom ook complimenteren met het feit dat je naar mijn idee niet anders speelde dan vóór of ná de infectie.


Als je er beter van slaapt wil ik je best gelijk geven.

Fijn dat je je fout inziet. :);)
 

DeletedUser

Guest
Ik schreef er ook 3??? Vooral mijn illuminati verhaal verdient de gouden uil?
 

DeletedUser62766

Guest
Excuses voor mijn inactiviteit. Was 2 dagen niet online ivm met familieweekend maar had verwacht nog wel via 3g tussendoor mee te spelen, maar ik had een nieuwe telefoon en ik had 3g nog niet goed ingesteld met als gevolg dat ik geen internet had. Vandaar dus.
 
Reactiescore
1.804
opmerkelijk ook dat je mooi pas na het spel hiermee komt.

Reversistence
 
Bovenaan