[Speeltopic] WvW #171 Wederwolven Van Muizekesdam

DeletedUser65460

Guest
Vroeger was het altijd zonder netwerken, dus wat zeurt Q nou :p


Ja ik heb op een wolf gestemd en had Blue ook genoemd, maar als jij niet vindt dat ik er een beetje in kwam op dat moment, ook goed hoor wat jij wilt. Ik steek wel een haan in je reet als je dat liever hebt dan dat ik zeg dat ik op dat moment lekker bezig was.

Tyf maar lekker een eind op dan, zonder mij was je niet op tompeter gekomen dus dat je nu de eer gaat opstrijken...
Overigens wel leuk dat je direct aan seks denkt als ik een opmerking geef. Ik weet dat je misschien geilt op sommige mensen hier en dat je dat moet uiten als ze iets posten, maar heb liever geen poepseks met speeltjes met jou xoxo
 

DeletedUser

Guest
Wil je even laten zien waar ik zeg dat ik tompeter had 'ontdekt' als wolf? Voordat jij nu moord en brand schreeuwt xD
Jij legt nu woorden in mijn mond namelijk, ik heb namelijk nergens gezegd "YES DOOR MIJ HEBBEN WE EEN WOLF GEVANGEN!"

Kijk:
Romper. Eh Trompet. Eh Tompoes. Tompeter. Sorry.

Heb even dingen van hem doorgenomen en wauw, ik zie dat hij op de vorige pagina mijn handje de hele tijd vasthoud. Wat barmhartig.
*lol*

En dit (postte ik NADAT Ik jou vroeg wat je bedoelde met 'hij is een wolfje')
#341
Hier probeert hij de dood van Tove in de schoenen van Anthraxxis te schuiven? En Oscar valt ie enigszins aan. Hij heeft wat dat betreft echt 100 namen genoemd en Q verdedigd, ergens.
Nu is Anthraxxis ook niet zo bijster actief en wil ik niets over hem zeggen want jeetje hij is vast geen ziener xD
Heb nog geen wolfdar gezien bij hem *grijns*

Dream about it


Denk dat mensen ook op hem veel te makkelijk stemmen. Zoals Caprisun.

Ik ga met je mee Empire, je hebt beet.

en:
Wat was jouw rol Empire? Dat van Tompeter had jij echt goed gezien :)
Ik ben blij dat ik met je mee was gegaan, dat was gelukkig in mijn voordeel
Ik geef je n.b. een compliment! En nu ineens strijk IK met die eer? .....................................whatever.

Ik tyf wel op inderdaad, als jij de boel nu ineens moet verdraaien, je doet je best maar:D

Was bezig met nog een post voor jou in discussietopic, maar door dit heb ik geen zin meer om daar verder op in te gaan.
Adios Empire.
 
Bovenaan