WVJV XII

Reactiescore
556
ok er was gevraagd of ik het lijstje in wou vullen.
jullie zijn gewaarschuwd, ik ben slecht in lijstjes, maar hier is het XD

1. materlotti
aka blond, niet te vertrouwen in wvw 6/10
2. sule silmad
leren kennen als een forum mod die leuk mee deed 5/10
3. dash
behalve als wasmiddel ook bekend op wvw forum7/10
4. simeco
koele kikker, buiten een leuke wvw speler ook een hele goede verslaggever. Ik heb me goed vermaakt met het simeco's grote kippentoppic 8/10
5. jokersbrainime
vaak als vijand op tw gehad, en 'n x voor een korte tijd als stamgenoot. wat viel je mee :p was wel even leuk, jammer dat de stam op de schop ging :( leuk dat ik je nu ook af en toe tegen kom bij wvw. 7/10
6. ripromy
geen idee wie dit is 0/10
7. speeder
weinig speed op het wvw, vind je vaak niet opvallen 6/10
8. anthraxxol
tja anthra wat moet ik over jou vertellen? mysterieus, je laat niet het achterste van je tong zien. ik weet ook vaak niet wat ik met je moet xd of je nu serieus bent of loopt te trollen. vooral in wvw vind ik je af en toe een irritante speler XD maar wel een leuke ;-) 8/10
9. miccie
uhm ken em niet, heb em alleen x gehoord op discord ergens 5/10
10. glenn485
vroegere speler die van de aardbodem is verdwenen 5/10
11. .Time
mijn ex co speler. houd niet van flauwe kul en heeft een wat agressieve spelvorm zowel op tw als op wvw.
verder heeft hij ook af en toe mij wat bij proberen te brengen van het wvw spel en mijn frustraties aan moeten horen als het niet lukte xd leuke tijd mee gehad en leuke gesprekken :D 9/10
12. famdecibel
koppig mens :p ik vind je af en toe wat ouderwets en haal je het bloed onder mn nagels uit tijdens een wvw potje. maar daarbuiten ben je iemand met een hart van goud ;-) 7/10
13. een niet dubieuze naam
rukurt iemand die ik af en toe tegen kom tijdens wvw 6/10
14. stalov
tja rob ken ik al een tijd terug, leuke gesprekken mee gehad ook hele serieuze gesprekken. was op het forum iemand anders als dat ik em in prive gesprekken kon. helaas geen contact meer mee 7/10
15. calamus incendium
noah, de grote schuldige, degene die me kennis heeft laten maken met de VF spelers XD. een vlotte prater die me vooral wil verleiden met een pizza :D
iemand die zijn eigen wel wat meer moet laten horen tijdens wvw potje, maar het vaak te druk heeft met van alles en nog wat. Ik vind het altijd wel leuk om met je te kletsen 9/10
16. nonkel jos
speler die heel aanwezig is in een wvw potje en die vaak goede onderbouwde posts maakt 7/10
17. mohniels1
yeahhh oud w3 speler, wat moet ik nog meer zeggen. THE BEST :D 10/10
 
Reactiescore
1.777
Mooie lijst laila dank voor de mooie quotering
 
Reactiescore
547
ok er was gevraagd of ik het lijstje in wou vullen.
jullie zijn gewaarschuwd, ik ben slecht in lijstjes, maar hier is het XD

1. materlotti
aka blond, niet te vertrouwen in wvw 6/10
2. sule silmad
leren kennen als een forum mod die leuk mee deed 5/10
3. dash
behalve als wasmiddel ook bekend op wvw forum7/10
4. simeco
koele kikker, buiten een leuke wvw speler ook een hele goede verslaggever. Ik heb me goed vermaakt met het simeco's grote kippentoppic 8/10
5. jokersbrainime
vaak als vijand op tw gehad, en 'n x voor een korte tijd als stamgenoot. wat viel je mee :p was wel even leuk, jammer dat de stam op de schop ging :( leuk dat ik je nu ook af en toe tegen kom bij wvw. 7/10
6. ripromy
geen idee wie dit is 0/10
7. speeder
weinig speed op het wvw, vind je vaak niet opvallen 6/10
8. anthraxxol
tja anthra wat moet ik over jou vertellen? mysterieus, je laat niet het achterste van je tong zien. ik weet ook vaak niet wat ik met je moet xd of je nu serieus bent of loopt te trollen. vooral in wvw vind ik je af en toe een irritante speler XD maar wel een leuke ;-) 8/10
9. miccie
uhm ken em niet, heb em alleen x gehoord op discord ergens 5/10
10. glenn485
vroegere speler die van de aardbodem is verdwenen 5/10
11. .Time
mijn ex co speler. houd niet van flauwe kul en heeft een wat agressieve spelvorm zowel op tw als op wvw.
verder heeft hij ook af en toe mij wat bij proberen te brengen van het wvw spel en mijn frustraties aan moeten horen als het niet lukte xd leuke tijd mee gehad en leuke gesprekken :D 9/10
12. famdecibel
koppig mens :p ik vind je af en toe wat ouderwets en haal je het bloed onder mn nagels uit tijdens een wvw potje. maar daarbuiten ben je iemand met een hart van goud ;-) 7/10
13. een niet dubieuze naam
rukurt iemand die ik af en toe tegen kom tijdens wvw 6/10
14. stalov
tja rob ken ik al een tijd terug, leuke gesprekken mee gehad ook hele serieuze gesprekken. was op het forum iemand anders als dat ik em in prive gesprekken kon. helaas geen contact meer mee 7/10
15. calamus incendium
noah, de grote schuldige, degene die me kennis heeft laten maken met de VF spelers XD. een vlotte prater die me vooral wil verleiden met een pizza :D
iemand die zijn eigen wel wat meer moet laten horen tijdens wvw potje, maar het vaak te druk heeft met van alles en nog wat. Ik vind het altijd wel leuk om met je te kletsen 9/10
16. nonkel jos
speler die heel aanwezig is in een wvw potje en die vaak goede onderbouwde posts maakt 7/10
17. mohniels1
yeahhh oud w3 speler, wat moet ik nog meer zeggen. THE BEST :D 10/10
ik sta hier niet in omdat mijn perfecte score zo vanzelfsprekend is?
 
Reactiescore
547
kijk hier @killingsspreeee ik maakte al een lijstje toen jij nog niet terug was hier op het forum denk ik
Lekker Laila! Wellicht meer lijstjes binnenkort? Ben wel benieuwd naar de van @Candiu en @chmegers.
1. @materlotti
beroerde wvw speler, daarom ook een beroerde wvjv score 3/10

2. @Sule Silmad
bewezen mod, bewezen racist, maar geeft toch soms opmerkingen die het luchtverkeer door mijn sinussen in de war sturen.
Maar desondanks mod, dus 1/10

3. @ItsDash
Altijd vriendelijk, ik mag hem wel. Zeker ook omdat hij het laatste wvw potje organiseerde, iets waar mensen te weinig eer voor ontvangen. Vandaar een dik verdiende 4/10

4. @simeco
verwelkomt nieuwe mensen op het af altijd met open armen,
ook prachtig topic gemaakt,
maar enerzijds omdat hij zijn eigen deadlines niet nakomt ivm posts die hij zou maken,
en anderzijds omdat hij in dit wvjv topic enkele incontournable spelers heeft vergeten 1/10

5. @JokersBrain
nummer 5 in de lijst, dus daarom als vanzelfsprekend een 5/10

6. @ripromy
meisje? nudes? send bobs and vagene
Ik ben laatste keer niet teleurgesteld door sophie, kan niet wachten om met mijn tweede tw-meisje aan sexting te doen.
Peter, Stan en Sean zeiden me laatst al trots op me te zijn voor mijn fix skills. Hier dus een logische 9/10 aan jou de keuze of je er een 6 voor wil plaatsen ;)

7. @Speeder.
vriendelijk, soms laat hij zien over een stel hersens te beschikken, soms laat hij zien een goudvis achter een scherm te zijn. Ik denk dat hij 2 persoonlijkheden heeft? dus 2/10

8. @anthraxxol
ja, die antratrol, kan zijn grapjes wel smaken, en zeker omdat hij ook actief is een monument.
daarom een prachtige 6/10. Doe zo voort

9. @Miccie
mickey mouse, disney, donald duck, niet vergeten suiker halen, hi ha ho, 5/10

10. glenn485
dit is allicht de meest toxic persoon van het af, ik hoop stiekem dat er toch nog meer personen zijn als hem, want hij is volgens mij de enige die me echt al heeft doen grinniken. Altijd leuk wanneer hij actief is, daarom een logische 3/10 ik hoop dat hij snel van zijn ban van af is zodat ik terug van zijn opmerkingen kan genieten

11. @.TimeforplanB
hier had perfect een waardig persoon kunnen staan, ik hoef geen namen te noemen om mijn punt te maken

12. @famdecibel
vriendelijk, oprecht, samen sterk! Luistert tenminste. Goede mod => 5/10

13. @een niet dubieuze naam
deze man heeft stijl en maakt gebruik van zijn woordenschat, iets waar ik oprecht van kan genieten. Heb al gemerkt dat er weinig gevoel voor taal is hier in de community, en zijn tekstjes worden echt ondergewaardeerd. Maar niet door mij 8/10

14. @Stalov
9/10, geen uitleg vereist. Voor mij is het oké als hij coma wordt

15. @Calamus Incendium
vriendelijk, lief, schattig, zacht 7/10

16. @nonkel jos
ach, het komt zo mooi uit met een lekker stukje taart 9/10

17. @mohniels1
een certitude op dit forum, rots in de branding,
daarom een wel verdiende 3/10

giphy.gif
 
Bovenaan