WVJV XII

Deleted User - 487977000

Guest
die dombo kan nog niet eens een boodschappenlijstje maken, laat staan dat jij een wvjv lijstje gaat maken
 
Reactiescore
1.728
Door alle corona maatregelen heeft het een flinke vertraging opgelopen. Ik verwacht het begin volgend jaar af te hebben.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Duckje kan je meer uitleg verschaffen omtrent deze kerel
 
Reactiescore
397
Hierbij mijn lijstje, omdat ik vandaag toch lang in cursus zit. Ik doe slecht twee dingen tegelijk dus schiet me alsjeblieft niet af op slechte zinsopbouw of spellingsfouten. :biggrin: Het overgroot gedeelte van mijn lijst is gebaseerd op wvw, heel realistisch is de lijst dus niet.

1. materlotti

Mijn eerste interactie met blond was toen ik hem vroeg te beulen in het eerste weerwolven potje dat ik terug kwam op het forum. Na wat aandringen deed hij dit maar al te graag. Hij beulde namelijk mij als burger. Een vrij emotionele actie voor iemand die op een accountantskantoor werkt, waar iedereen over het algemeen toch vrij blauw is (verwijzing naar de DISC testen). Blond is een Belg met buitengewoon veel kennis, het is echter niet voor niets dat de grap dat hij een verschrikkelijk slechte weerwolf speler nog steeds regelmatig wordt gemaakt. Of dit komt door een gebrek aan boerenverstand of het te vaak emotioneel handelen, laat ik even buiten beschouwing. Wellicht een combinatie van de twee. Al met al is blond een sportieve gozer, die andermans spel kan waarderen. Hij heeft het hart op het tong wat ik graag zie. Hij mag het echter af en toe wel iets minder persoonlijk maken. Tenslotte heeft hij het schaaktoernooi opgezet wat hem een pluspunt oplevert.

8,5/10

3. dash
Dash en ik verschillen in het weerwolvenspel enorm van elkaar. We hebben een hele andere speelstijl en ik krijg het gevoel dat we het vaak niet met elkaar eens zijn. Net als blond spreekt Dash altijd zijn mening uit. Af en toe kan ik me lichtelijk ergeren aan het uitlokken van reacties en daarna in de slachtofferrol kruipen, maar daar maken zich meer schuldig aan. Daarnaast maakt hij het in weerwolven naar mijn mening vaak iets te persoonlijk door mensen slecht in het spel te noemen of te zeggen dat iemand een extra chromosoom heeft. Dash zijn oude naam was Dashba. De naam komt me bekend voor, maar ik kan me geen enkele post van hem uit het verleden herinneren. Dat is nu wel anders dus wat dat betreft zie ik progressie. De muziek die hij instuurt bij TSC is goed, en ik kan me altijd enorm vinden in de cijfers die hij geeft voor de andere nummers. Ik heb weleens een gesprek met hem geprobeerd te starten, maar volgens mij heeft Dash hier niet zoveel behoefte aan. Dit is natuurlijk zijn goed recht. Tenslotte waardeer ik de moeite die hij steekt in om weerwolven nog een beetje levendig te houden.

5/10

4. simeco
Simeco is mijn maatje. Gezellige gast met wie ik prima een biertje zou drinken. Laten we het dan overigens wel houden op één biertje, want ik heb vernomen dat dit beter voor je is. Ook in verband met je problemen in het verleden. Simeco doet met alles gezellig mee en zorgt nooit voor problemen of drama. Wat ook vrij knap is, gezien hoe wij als posters in het vrije forum soms met elkaar omgaan. Hij is echter bloedfanatiek in de spellen die hij speelt al laat hij dat niet altijd zien. Ik kan me nog een recentelijk potje herinneren waarin een lynch werd vervroegd waarin hij gelyncht werd. Hier was onze bloedfanatieke simeco niet heel erg van gediend. Simeco was vroeger al een stille kracht in het forum en door het teruglopen van het posteraantal is die stille kracht veranderd in een drijvende kracht.

9/10

5. jokersbrain
Echt een prima gast, die ik buiten weerwolven niet ken. Het is buitengewoon prettige speler om in weerwolven mee te spelen, actief en mocht je op lynchen staan dan doet Jokersbrain altijd wel iets waardoor hij degene is die gelyncht wordt. Altijd lekker iemand die zich wil opofferen voor 'the greater good'. Gek genoeg kan ik me meestal ook nog vrij goed vinden in zijn post/acties/fratsen die hij uithaalt. Volgens mij krijgt JB vaak het verwijt dat hij lange posts maakt, dit vind ik echter enkel prettig en is voor mij eerder een pluspunt dan iets negatiefs. Hopelijk laat deze 'werelder' zich weer wat vaker zien op het vrije forum

6,5/10 vooralsnog.

7. speeder
Mijn favoriete fortnite speler die toch gigantisch mooie call of duty acties en fortnite montage heeft. Dit zorgt voor de nodige pluspunten natuurlijk. Daarnaast heeft hij talent voor dichten, wellicht is het een idee om in de toekomst een mooie bundel samen te stellen? Ik dacht altijd dat Speeder een van het kaderberoeps afgetrapte frikandellenbroodjeseter was. Het verbaasd me dus dat ik hoorde dat hij zijn bachelor (?) scriptie heeft gehaald. Er zit blijkbaar meer in deze jongeman dan ik dacht. Hopelijk doet Speeder in de toekomst buiten het schaaktoernooi ook weer eens met bijvoorbeeld weerwolven mee. Beetje monster energy drinken, jointje roken en weerwolven spelen. Daar is niks mis mee. Daarnaast vind ik het mooi hoe hij wereld 78 speelt, zonder sterke stamleden tegen één van de grotere stammen van de wereld (Shock=flop?). Oke, grapje Stan.

6/10

8. anthraxxol
Stefan is een legende op dit forum. Toen ik 10 jaar geleden op het forum zat, snapte ik er niks van. Iedereen vond hem grappig, en ik snapte niet eens wat hij nou precies zei. Gelukkig heb ik de afgelopen 10 jaar toch een beetje gevoel voor humor gekregen en kan ik eindelijk de opmerkingen van Anthraxxis waarderen. Daarnaast zie ik op discord Anthraxxis regelmatig spellen zoals PUBG spelen. Dit is prettig want anders had ik misschien gedacht dat Anthraxxis een bot is die door het TWTeam in het vrije forum neergezet wordt om het vrije forum levend te houden en nieuwe posters aan te trekken. Daarnaast is het prettig om terug te komen en te beseffen dat er nog bekenden zijn. En daarnaast is het goed om te zien dat er mensen zijn zich die in plaats van 3 jaar, meer dan 10 jaar op het forum op een forum van een verouderd browserspelletje vertoeven. Zonder Anthraxxis had het vrije forum niet meer bestaan.

6,5/10

11. .Time
Arrogante kwal in weerwolven, met wie ik buiten het spel heel goed kan praten over het spel. Ik vind het jammer dat .Time amper op het forum te bekennen is. Ik kan me goed vinden in zijn bijna al zijn uitspraken. Voor de rest weet ik vrij weinig over .Time. Hopelijk in de toekomst meer. Geen cijfer dus.

12. famdecibel
Fam is ontzettend lief en goed voor Tribalwars. Ze is soms een beetje overgevoelig wat niet ideaal is met de groep die nu op het vrije forum (en de discords) posten. Dit vind ik jammer want zonder haar over emotionele reacties is het een hele lieve vrouw. In weerwolven liggen wij elkaar net als Dash en ik niet zo goed. Door mijn activiteit ben ik veel door je verdacht de afgelopen potten. Daarnaast houd ik meer van lange posts met daarin uitleg over verdenkingen terwijl jij weer veel op gevoel zoekt en stemt. Af en toe vind ik het jammer dat je het probleem bij anderen zoekt, in plaats van zelf initiatief te nemen, maar misschien is dat wat makkelijk gedacht van mij en een beetje kort in de bocht. Toch knap ondanks dit alles dat je lid van het TWTeam bent, hier heb je soms toch een olifantenhuid voor nodig.

5/10

13. een niet dubieuze naam

Rukurt is een prima gast. Jammer dat we nog geen tweede ronde van knap die kop hebben gehad. Mensen die dit soort dingen starten hebben bij mij altijd een streepje voor, al zou het mooi zijn als we na ronde 1 nog een ronde krijgen. Volgens mij heb je het echter druk genoeg met werk. Op discord hebben we al eens goed gepraat over ons werk en dit beviel me goed. Altijd leuk om een beeld te krijgen van een andere forumposter. Ondanks onze verschillende levensstijlen en dan vooral onze verschillende meningen met betrekking tot eetpatronen en gezond leven vind ik je een prettig persoon om mee te plaatsen en af en toe ook wel een prettige poster. Jammer genoeg heb je niet altijd veel tijd voor het forum wat soms ook blijkt uit je activiteit en kwaliteit van posts. Dit is natuurlijk begrijpelijk voor iemand met een werkweek van 40 uur die niet zoals de meeste van ons in de bijstand zitten. Hopelijk in de toekomst meer mooie Rukurt posts.

7/10

15. calamus incendium
Wat heb ik me in het begin geërgerd aan je. In weerwolven ben echt een verschrikkelijke speler om mee te spelen. Maar dit heb ik al eens gezegd in de topics. Heeft natuurlijk vooral met de kwaliteit van je posts en je activiteit te maken. Toen ik echter wat vragen omtrent tribalwars had, stond je gelijk klaar om ze te beantwoorden. Daarnaast heb je een goede muzieksmaak en ben ik door gesprekken van jou op discord (geen idee welke, denk ergens in schaaktoernooi discord) hele andere muziek gaan luisteren. Dit bevalt me goed, bedankt hiervoor. Daarnaast vind ik je posts op zowel het forum en discord geniaal. Soms geniaal goed en vaak geniaal slecht, maar ik kan er altijd goed om lachen. Waar ik je een drietal maand geleden een drie zou hebben gegeven, geef ik je nu een 7,5 met veel potentie. EWS = top.

7,5/10

16. nonkel jos
Nonkel is een buitengewoon slimme kerel met veel boerenverstand. Mits hij tijd heeft blijkt dit ook uit zijn posts en vooral acties in weerwolven. Nonkel is altijd een man van weinig woorden maar heeft altijd door wat er precies gaande is. Toen ik in het verleden het 'orakel had verraden' noemde hij me geloof ik een slechte speler maar hij was die avond de eerste die zijn excuses aanbood toen hij besefte wat ik precies had gedaan (ikzelf was het orakel). Dit getuigt van veel zelfvertrouwen en laat zien dat nonkel eerlijk is tegen zichzelf en zijn ongelijk durft doet te geven. Dit vind ik heel knap en dit is natuurlijk een eigenschap waar de posters op dit forum soms iets te weinig over beschikken. Al zou het natuurlijk wel wat saai zijn als iedereen steeds zijn ongelijk durft toe te geven, wat dat betreft is één nonkel genoeg. Overigens vond ik het wel jammer dat je je eerder deze week met wat drama omtrent wvw inliet, maar dat verder ter zijde. Ik vind je een prettige gast en ben blij je hier op het forum te hebben.

7,5/10

17. mohniels1

Legende op forum. Goede gozer met wie ik te weinig heb gepraat. Sinds 2008(?) geloof ik al aanwezig. Met Moh kon je toen denk ik al mooie feestjes hebben en dat kan nu ondanks zijn drukke werkweken weekends nog steeds.

7/10

Voor de rest staan er allemaal onbekenden op de lijst, al kan ik vaak goed lachen als Stalov af en toe een postje maakt.
 
Bovenaan