WVJV VIII-topic

DeletedUser

Guest
Wat Vind Je Van?

Ik citeer mijn voorganger BERT even:
Een viertal maanden na het openen van het laatste WVJV-topic is de vraag naar een nieuw topic tot een hoogtepunt gestegen. Waar de normale trends snel wegvagen, is het Wat Vind Je Van toch een speciaal gebruik op dit topic, en om in de lijst te mogen staan is een ware eer, een voorrecht!

Zoals elke editie zullen er een aantal namen bijkomen en een aantal namen uit gaan.

Ten eerste nemen we afscheid van Alles is voor Bassie. Vroeger een actief en geliefd forumlid die tegenwoordig zichzelf nog maar weinig laat zien. Aan spelletjes doet hij nauwelijks nog mee en het is zoeken wanneer je hem wilt spreken. Ik hoop dat hij zich verbeterd en dat hij de volgende editie er weer bij kan staan.

Ten tweede nemen we afscheid van Nikolaas. Nikolaas is er een van de oude garde waaronder ik mezelf ook onder schaar. Vroeger was hij actief op verschillende subforums maar dat werd steeds beperkter tot hij vrijwel alleen nog in het vrije forum reageerde. Nu lijkt hij bijna nergens meer te zijn dus kan ik hem niet meenemen in deze lijst. Ik hoop dat hij snel terugkeert.

Ten derde nemen we afscheid van Held van de Dag. De vorige editie was hij er nog door BERT bijgezet, en geheel inactief is hij ook niet, maar toch niet actief genoeg de laatste tijd om de glorieuze eer te krijgen zich in dit lijstje te mogen plaatsen.

Ten vierde haal ik Ll0ll King er ook uit. Deze jongen heeft een merkwaardige geschiedenis op het forum doorgemaakt. Eerst was hij bij veel forumgebruikers geliefd tot hij opeens helemaal leek door te slaan en iedereen zat te stangen. Hij noemde zichzelf een ware tr0ll maar elke tr0ll weet dat je vrijwel nooit toegeeft dat je een tr0ll bent. Wat LK dan wel is mag ieder voor zichzelf invullen, in ieder geval lijkt hij een stuk minder actief, dat is spijtig.

Ten zesde haal ik Kiwi Design ook uit dit lijstje. Oh oh waar is Kiwi toch, ik weet het ook wel en het gaat goed met hem zover ik weet mochten andere forumgebruikers het zich afvragen, hoe dan ook is het spijtig dat hij niet meer zo actief. Hij is een intelligentie jongen die zeker bij bepaalde spelletjes een ware toevoeging is. Hopelijk zullen we daar in de toekomst weer wat van merken.

Ten zevende, en misschien een verrassing, haal ik Jobeh ook uit het veel genoemde lijstje. Sommige noemen hem zeer actief, maar ik zie er maar zeer weinig van terug, oh oh waar is Jobeh toch als je hem nodig hebt. Maar daar komt het antwoord op mijn vraag al, Jobeh is er wel, maar alleen wanneer er bijna niemand anders meer is. Dat is dus erg spijtig.

Ten zevende haal ik er Lollienator uit. Hij is er wel maar nou weer niet echt veel. Als hij er is dan is hij er op de plekken waar ik niet kom. Dat kan je op verschillende manieren uitleggen maar dat is wel de reden waarom ik hem er dus uit ga halen excuus als je jezelf beledigd voelt of wat dan ook.

----

Ten eerste zet ik Calamus Incendium in dit lijstje. Eigenlijk had BERT het de vorige ronde al gedaan maar op een later moment waardoor hij door veel forumgebruikers over het hoofd gezien is en bij zo'n belangrijke gebruiker mag dat natuurlijk niet, hij moet worden genoemd, bij deze dus.

De tweede die ik er in zet is Pr0sieb. Deze Vlaamse gigant is van ver gekomen maar mag zich mengen onder de belangrijkste gebruikers van TW en wordt gezien als een gerespecteerd lid. Ik hoop dat hij dan ook lang actief mag blijven. Maak eens een praatje met deze jongen en hij zal je snel bevallen waarschijnlijk.

De derde die ik er in zet is een van mijn meest geliefde forummembers namelijk Amytje. Ken je haar niet, wat een pech, want je weet niet wat je mist, zo'n coole meid kom je maar zelden tegen en dat wil wat zeggen. Leer haar dus kennen en zorg dat ze zich gewaardeerd voelt. Ze verdient het namelijk.

De vierde die ik er weer in ga zetten is ook zeer geliefd en heeft zich ingeschreven onder de naam Stalov. Hij staat bekend als een linkse rakker en wie kan dat nou niet waarderen. Hoe dan ook is hij een zeer spontane jongen met een brede interesse. Ik hoop dat jullie hem net zo tof vinden als ik dat doe.


1. Bik en rode trap
2. Anthraxxis
3. Senne
4. Lieflap
5. Quechua
6. Bappos
7. Slaro
8. Calamus Incendium
9. Pr0Sieb
10. Svennieboys
11. Rukurt
12. Koenfighter
13. Marwolaeth
14. Amytje
15. Glenn485
16. The Little Dictator
17. Flos453
18. Stalov
19. Yube
20. Blond
21. Jodude
22. Simeco

Senne Deel 1
Senne Deel 2
Ll0ll King
Calamus Incendium
Flos Deel 1
Flos Deel 2
BERT Deel 1 (t/m 6.5)
BERT Deel 2 (vanaf 6.6)
Amytje
Jodude
Bappos Deel 1 (Onvoldoendes)
Bappos Deel 2 (Voldoendes)
Slaro Deel 1 (Van Onder)
Slaro Deel 2 (Naar Boven)
Stalov
Svennieboys
Moederkoek
Pr0Sieb Deel 1
Pr0Sieb Deel 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Re: Wvjv-viii

Ben het met sommige wel eens. Simeco is de laatste dagen wel actief geweest (als trol dat wel) maar niet genoeg om er in te blijven. Je kan het ook zien als eerder een motivatie dan een straf. Jodude moet er natuurlijk inblijven.
 

DeletedUser

Guest
Re: Wvjv-viii

Vanwege aanhoudend protest heb ik Simeco en Jodude er terug ingezet.
Maar de boodschap aan beide heren lijkt me desondanks duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Re: Wvjv-viii

Stalov heb ik hier nog (bijna) nooit gezien. Maar staat er toch in Mmmm.
 

DeletedUser18987

Guest
Re: Wvjv-viii

Lollie eruit?!??!?!?!
Die doet aan alles mee momenteel lawl.
 

DeletedUser

Guest
Re: Wvjv-viii

Haha bang voor kritiek :p

Overigens mensen die geen lijstje maken mogen er de volgende keer natuurlijk niet weer in komen :eek:

En dat lollie eruit is is trouwens wel echt compleet bezopen!!!
 

DeletedUser

Guest
Re: Wvjv-viii

Iedereen is zogenaamd bezopen.
Doe het nou maar met dit lijstje, ik heb er twee weer terug ingezet, en het lijstje werd sowieso te lang.
 

DeletedUser

Guest
Re: Wvjv-viii

Had dan jezelf eruit gehaald. Of nee, jij bent zo 'actief de laatste tijd' :eek:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Re: Wvjv-viii

Oscar en kunjack zijn wel potentieeltjes voor volgend jaar. Lollie doet wel veel mee, maar je voelt nooit echt zijn aanwezigheid. Beetje hetzelfde als dat persoon in de klas waar de leraar zelfs zijn naam niet meer van weet. Dus ik snap het ergens wel.

Er zijn wel veel strubbelingen de laatste tijd op het forum zeg :S.
 

DeletedUser

Guest
Re: Wvjv-viii

Lollie en Jobeh hadden er wel in mogen blijven wat mij betreft.
 
Reactiescore
770
Re: Wvjv-viii

Stalov heb ik hier nog (bijna) nooit gezien. Maar staat er toch in Mmmm.

Huh? Ik reageer per dag zo'n 2 keer in verschillende topics op het vrije forum. Anime Series bv. Ik ben gewoon minder actief geworden ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Wvjv - VIII

Wow veel gevestigde namen uit het lijstje. Toch jammer van J0beh. Toch wel een icoon hier.
 
Bovenaan