WVJV II-topic

Reactiescore
1.804
WVJV II

Beste forumgebruikers,

Welkom in de sequel van het immer populaire WVJV-topic! (linkje) De bedoeling is praktisch hetzelfde als die van de eerste versie: Wat-vind-je-van iemand? Hieronder komt een lijstje te staan met de meest frequente bezoekers van ons aller geliefde Vrij Forum. Deze forumgangers dienen gerate te worden door jullie. Met raten bedoel ik niet '1 want hij schold me uit'. Ik zie graag een klein tekstje verschijnen met plus en minpunten over die persoon. Daarachter komt natuurlijk het onmisbare cijfer. Hier vinden we een paar mooie voorbeelden:

- Lieflap's Rapport
- Senne's Rapport
- Bappos' Rapport

De bedoeling is dat iedereen zo even in eigen boezem kan kijken en zijn gedrag kan verbeteren zodat het niveau op dit forumonderdeel ooit, zoals weleer, hoge toppen zal scheren. Positief-getinte rapporten kunnen ook de aanleiding zijn tot de herziening van het door iedereen aanbeden 'Heiligdom der Helden'. Langs de andere kant kan je eindelijk die kritiek geven op iemand die je nu al zolang opkropt. Kortom: het is een win-win situatie.

Het lijkt me logisch dat er binnen dit topic niet gespamt wordt, dat kan namelijk leiden tot verwijdering (of verbanning) van het lijstje met forumgebruikers dat gerate wordt. Verder zie ik ook graag geen groffe verwijten. Hou het netjes!!

Hier is het lijstje met forumgebruikers:

Gildor Inglorion
Anthraxxis
Senne
Lieflap
Quechua
Bappos
Slaro
Cornelis Rex
Koenfighter
Amokro
-Tim-
Kahvi
Woodster
Simeco
Alles is voor Bassie
Chagall
Energy.
Jodude
Christine1902
Benedictum
Svennieboys
Kokosnoobje
LoveHer
Rukurt
Nikolaas

Graag zie ik ook de beschrijvingen op deze manier verschijnen:

Je beoordeling van iemand bevat:
  • Een paar zinnen over hoe je deze forumgebruiker ziet
  • Pluspunten van de forumgebruiker
  • Minpunten van de forumgebruiker
Cijfer

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat je maar 2-3 personen bespreekt. Als je hier een post maakt, probeer er dan werk in te steken en toch minstens 15-20 personen te bespreken. Zo leren we nog eens van elkaar!
Nadien (als je er voor de tweede keer in staat) kan je ook je resultaten van de vorige keer vergelijken met deze resultaten.

Veel succes!

De Rapportjes

Simeco's Rapport
Bappos' Rapport
Christine1902's Rapport
Senne's Rapport
Rukurt's Rapport
Alles is voor Bassie's Rapport
Imperium Augustum's Rapport
AyséReturn's Rapport
Basje's Rapport
Lieflap's Rapport deel 1 en deel 2
Koenfighter's Rapport
Blond's Rapport
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Interessant vervolg. Ik maak zometeen wel weer een lijstje, moet zeker wat gaan aanpassen.
 
Reactiescore
1.804
Dat zal deze reeks uitmaken.
En nu genoeg off-topic geweest. Tijd voor rapportjes!!!
 

DeletedUser

Guest
Hoe word ik opgenomen in de lijst? Of ben ik daar niet actief genoeg voor op het forum. :(
 

DeletedUser

Guest
Dat zal deze reeks uitmaken.
En nu genoeg off-topic geweest. Tijd voor rapportjes!!!

Dan vind ik het toch wel een beetje denigrerend overkomen dat mijn naam als enige niet goed is geschreven :(
 
Reactiescore
1.804
Hoe word ik opgenomen in de lijst? Of ben ik daar niet actief genoeg voor op het forum. :(

Ja, vorige keer stond ik er ook niet bij - ofja, ik was te laat ofs.

Ik wil een 4 krijgen!

Jammer maar helaas, volgende keer beter!!
Tip: kom zeker eens langs in andere topics en blijf niet eeuwig in het voetbaltopic zitten!
 

DeletedUser

Guest
Jammer maar helaas, volgende keer beter!!
Tip: kom zeker eens langs in andere topics en blijf niet eeuwig in het voetbaltopic zitten!

Ik zit ook in het bier- en het wielertopic. En ook in het lekkere babes topic maar daar was ik door gebanned dus 'k ben er maar weggebleven.
 
Reactiescore
1.804
Dan maak je kans op een nominatie voor WVJV III!
Nu huphup met die lijstjes!
 
Bovenaan