Wurm 2.0 stabber

Reactiescore
756
Ik ken Jurn nog niet zo heel lang maar voor mij komt hij over als een oprechte speler. Ik heb nog niet het topic in het geheel gelezen, is dit echter de moeite wel waard??
 
Reactiescore
362
Inderdaad een fout in de communicatie. Hebben het toen gehad over dat we bij elkaar in de buurt zouden starten zodat ze elkaar eventueel konden helpen overleven.Ben verder ook totaal niet actief aan het spelen hier en ook totaal geen enkele communicatie gehad met Lyon of andere stamleden daarvan. Heb ook geen pp gekocht deze wereld, dus ook totaal geen gebruik gemaakt van het account Lyon of stamgenoten. Had vooraf toen de wereld begon ook nog nooit van Wurm gehoord en wist niet dat hij onze stam zou joinen. Gewoon een stomme fout van mij, had ik beter kunnen communiceren. Verder moeten we er ook niet teveel van maken en de beginpost klopt natuurlijk ook van geen kant.

Mensen die mij kennen weten dat ik alles behalve een stabber ben en ga in onderling overleg met hem over een compensatie en dan is de kwestie van mijn part ook wel afgedaan.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Fack speel ik gewoon in een stabstam, teleurstellend dit.
 
Reactiescore
228
Jullie stimuleren botten dat is erger
wij stimuleren openheid, niet anoniem gaan lopen bashen met verhalen die je niet kent om precies een soort persoonlijke vete op te lossen
 
Reactiescore
3.540
Dit is wel een mooie voor dilemma op dinsdag. Wat is erger, stabben of botten? http://dilemmaopdinsdag.nl/dilemma-insturen/ Stuur jij hem in?

Botten is ongetwijfeld erger dan stabben. Al is stabben moreel gezien moeilijker accepteerbaar en vaak persoonlijker.

Stabben is toegelaten volgens de spelregels, maar je naait rechtstreeks mensen waarop je dacht te kunnen rekenen door middel van bepaalde afspraken, wat vooral moreel gezien moeilijk accepteerbaar is.

Terwijl botten tegen de regels is, het is op een niet toegelaten manier oneerlijke concurrentie uitvoeren op heel de wereld, waarbij je dus op een minder rechtstreekse manier als stabben wel heel de wereld naait.

Dus als je het mij vraagt, heb ik meer een hekel aan mensen die stabben omdat het volledig stijlloos is maar puur theoretisch gezien is botten kwalijker.
 
Reactiescore
5.603
Botten is ongetwijfeld erger dan stabben. Al is stabben moreel gezien moeilijker accepteerbaar en vaak persoonlijker.

Stabben is toegelaten volgens de spelregels, maar je naait rechtstreeks mensen waarop je dacht te kunnen rekenen door middel van bepaalde afspraken, wat vooral moreel gezien moeilijk accepteerbaar is.

Terwijl botten tegen de regels is, het is op een niet toegelaten manier oneerlijke concurrentie uitvoeren op heel de wereld, waarbij je dus op een minder rechtstreekse manier als stabben wel heel de wereld naait.

Dus als je het mij vraagt, heb ik meer een hekel aan mensen die stabben omdat het volledig stijlloos is maar puur theoretisch gezien is botten kwalijker.
I call this subjective, ouwe botter. @Yerpel wat jij?
 

Deleted User - 487973071

Guest
Botten is ongetwijfeld erger dan stabben. Al is stabben moreel gezien moeilijker accepteerbaar en vaak persoonlijker.

Stabben is toegelaten volgens de spelregels, maar je naait rechtstreeks mensen waarop je dacht te kunnen rekenen door middel van bepaalde afspraken, wat vooral moreel gezien moeilijk accepteerbaar is.

Terwijl botten tegen de regels is, het is op een niet toegelaten manier oneerlijke concurrentie uitvoeren op heel de wereld, waarbij je dus op een minder rechtstreekse manier als stabben wel heel de wereld naait.

Dus als je het mij vraagt, heb ik meer een hekel aan mensen die stabben omdat het volledig stijlloos is maar puur theoretisch gezien is botten kwalijker.
Stabben is niet niet toegestaan door de regels. Stabben is niet verboden in de regels dat is een kleine nuanceverschil in de formulering.

Ik vind deze discussie een beetje nutteloos omdat je het over twee dingen hebt die beide fout zijn. De discussie wat erger is kan nooit aan objectiviteit worden onderworpen omdat het ingeven wordt door subjectieve belevingen. Het is dus de ene mening vs de andere.
 
Reactiescore
3.540
Als iets niet verboden is, dan is het toegestaan. Het is niet verboden in de regels, dus is het toegestaan volgens de regels. Betweterige noob. Ik heb nergens beweerd het een vastgesteld feit is dat de 1 erger is als de ander, haal duidelijk aan het mijn mening is.

Dus conclusie: je volledige post is overbodig maar toch bedankt voor de moeite.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.226
Ik vind deze discussie een beetje nutteloos omdat je het over twee dingen hebt die beide fout zijn. De discussie wat erger is kan nooit aan objectiviteit worden onderworpen omdat het ingeven wordt door subjectieve belevingen. Het is dus de ene mening vs de andere.

Mooi dat je toch je bijdrage wilt leveren aan een discussie die je zelf nutteloos vindt. Het is ook wel een beetje vervelend discussiëren als alle partijen iets objectief (feit) vast stellen. Ga dan maar eens verschillende standpunten hebben. Dus daarom zal een discussie per definitie veel subjectiviteit met zich meebrengen.
 
Bovenaan