Wtf?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser59387

Guest
Ik keek net bij dagelijkse awards, en ik zie tot mijn verbazing dat iemand om 22:00 3.063 dorpen heeft geplunderd..
Dit lijkt mij bijna onmogelijk met maximaal 3 dorpen, die volgens mij nog niet helemaal vol staan met troepen...

WTF?
 

DeletedUser52519

Guest
Ik keek net bij dagelijkse awards, en ik zie tot mijn verbazing dat iemand om 22:00 3.063 dorpen heeft geplunderd..
Dit lijkt mij bijna onmogelijk met maximaal 3 dorpen, die volgens mij nog niet helemaal vol staan met troepen...

WTF?

Hoef je geen apart topic voor te openen denk ik, en het is goed mogelijk hoor! Als je maar genoeg farms en LCtjes heb!(En activiteit!)
 

DeletedUser57091

Guest
lol?
is zeker wel mogelijk, is zelf niet zo moeilijk, ooit van micro-farmen en awardgeilers gehoord? :p

je kan gewoon een bbdorp naast je 3000 keer aanvallen met 1lc xD
 

DeletedUser52519

Guest
lol?
is zeker wel mogelijk, is zelf niet zo moeilijk, ooit van micro-farmen en awardgeilers gehoord? :p

je kan gewoon een bbdorp naast je 3000 keer aanvallen met 1lc xD

Dat laatste kan dus weer niet, aangezien je een fakelimiet hebt, en ik geloof dat je ook nog die 20:1 regel hebt..
 

DeletedUser59387

Guest
lol?
is zeker wel mogelijk, is zelf niet zo moeilijk, ooit van micro-farmen en awardgeilers gehoord? :p

je kan gewoon een bbdorp naast je 3000 keer aanvallen met 1lc xD

ooit gehoord van dat je 5% van je punten aantal qua troepen moet wegsturen.

en ja, fuck awardgeilers -.-'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
lol?
is zeker wel mogelijk, is zelf niet zo moeilijk, ooit van micro-farmen en awardgeilers gehoord? :p

je kan gewoon een bbdorp naast je 3000 keer aanvallen met 1lc xD

Als je niet groeit, nog steeds stal 1 hebt en faalt wel ja. Anders treedt namelijk een falende 20-1 verhouding regel in, en het feit dat deze wereld een fakelimiet kent.
 

DeletedUser

Guest
Ik keek net bij dagelijkse awards, en ik zie tot mijn verbazing dat iemand om 22:00 3.063 dorpen heeft geplunderd..
Dit lijkt mij bijna onmogelijk met maximaal 3 dorpen, die volgens mij nog niet helemaal vol staan met troepen...

WTF?

laat de kaas je niet van je brood eten vriend!!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik keek net bij dagelijkse awards, en ik zie tot mijn verbazing dat iemand om 22:00 3.063 dorpen heeft geplunderd..
Dit lijkt mij bijna onmogelijk met maximaal 3 dorpen, die volgens mij nog niet helemaal vol staan met troepen...

WTF?

Ik vond het ook al zo weinig :eek:
 

DeletedUser23855

Guest
Kan evengoed in awards of in de praathoek, maar telkens een topic openen voor zulk soort constateringen kunnen we niet toestaan.

Slotje.
__________________
djanako - W10
kill666 - Classic
He has done it we must clean it.
 

DeletedUser59387

Guest
Kan evengoed in awards of in de praathoek, maar telkens een topic openen voor zulk soort constateringen kunnen we niet toestaan.

Slotje.
__________________
djanako - W10
kill666 - Classic
He has done it we must clean it.

Wannabe mod?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan