World!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser66966

Guest
Hoelang is het geleden dat we nog eens iets serieus hebben gezegd op het AF? :D
Enkel bij de Praathoek, en Grappige IGM's blijven we on-topic, maar enkel maar omdat dat al puur gespam is daar. :cool::p
 

DeletedUser68949

Guest
Ik ben dus Niels, de nieuwe speler van 34tmysh0rt. de reden dat ik inactief ben is door een kapotte pc, en gebruik nu die van mijn moeder, waarop skype pas staat, dus, ik vind het wachtwoord niet meer, dus dat moet je nog even sturen en ik kan gaan.

Mooi dat je me tievus brilletje enzo noemt, ik zal dit allemaal wel onthouden. Je kreeg die 1500 PP van mij. & DaFuq pik ik PP van men moeder omdat ik haar haat? Ik haat mijn moeder niet, ik hou van haar, net zoals iedereen dat zou moeten doen.

Wel mooi dat je "met die kanker moeder" van hem zegt, ze heeft kanker gehad, maar je beseft niet wat je doet, of hoeveel schade je aanricht met je woorden.

Je mag oprotten voor mijn part, en ik zou voor het liefst, nooit nog jou naam zien verschijnen op EEN scherm.


Dus, Sander, even op skype pass terug zeggen (mits nog nodig, begrijp het wel aangezien ik ook daar inactief was).

Aan de rest, wil ik nog even iets duidelijk maken.

Deze kerel heet NIET Daan, maar Melvin.

Die PP mag je gewoon houden. Ik kan eventueel bewijzen dat het met een creditcard nummer is gekocht van mijn thuis, als dat nodig is, dus hij hoeft niet te komen janken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dit kun je het beste via de support afhandelen. Altijd je premium op een account zetten waar jij geheel toegang tot hebt. Je ziet maar dat het risico anders te groot is.;)

Voor nu, slotje. Want dit hoort hier uiteraard niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan