World!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
1500PP kan ik begrijpen maar je kunt niet als je net op een gekregen account speelt besluiten te leaven en dat account mee te nemen. /laat
 

DeletedUser65733

Guest
Er is namelijk nooit gesproken over het niet terug geven.. Sterker nog het zou gebeuren..

Alleen schelden, dreiegen enz.. Schiet ook bij ons in het verkeerde keelgat..

En de rede van zijn vertrek is me nog steeds onduidelijk.. Lijkt mij een leeftijds kwestie..


Btw Raf. Welke werellden, acc speel je nu?
 
Reactiescore
768
Er is namelijk nooit gesproken over het niet terug geven.. Sterker nog het zou gebeuren..

Alleen schelden, dreiegen enz.. Schiet ook bij ons in het verkeerde keelgat..

En de rede van zijn vertrek is me nog steeds onduidelijk.. Lijkt mij een leeftijds kwestie..


Btw Raf. Welke werellden, acc speel je nu?

We betalen het wel terug, maar hij leavte omdat Brent een reactie gaf dat de spelers op 34t geel waren en die zijn redelijk nieuw. Mario dacht dat het over hem ging en dreigde met leaven. Nu vond de oude speler op het acc mario en luigi het genoeg en ondernam actie. Hij geeep zijn acc terug voor World! En de PP krijgt die terug, maar dat gaat duren omdat er een wachtijd zit op het terugzetten van PP
 

DeletedUser32692

Guest
Zo en nu is het tijd voor aanvallen :bijl:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We betalen het wel terug, maar hij leavte omdat Brent een reactie gaf dat de spelers op 34t geel waren en die zijn redelijk nieuw. Mario dacht dat het over hem ging en dreigde met leaven. Nu vond de oude speler op het acc mario en luigi het genoeg en ondernam actie. Hij geeep zijn acc terug voor World! En de PP krijgt die terug, maar dat gaat duren omdat er een wachtijd zit op het terugzetten van PP

+ valt dan nog zelfs de stamleden aan die hem het acc. hadden gegeven...
 

DeletedUser

Guest
Er is namelijk nooit gesproken over het niet terug geven.. Sterker nog het zou gebeuren..

Alleen schelden, dreiegen enz.. Schiet ook bij ons in het verkeerde keelgat..

En de rede van zijn vertrek is me nog steeds onduidelijk.. Lijkt mij een leeftijds kwestie..


Btw Raf. Welke werellden, acc speel je nu?

Ik speel niet. Ik kwam hier even kijken.
 

DeletedUser68354

Guest
Er is namelijk nooit gesproken over het niet terug geven.. Sterker nog het zou gebeuren..

Alleen schelden, dreiegen enz.. Schiet ook bij ons in het verkeerde keelgat..

En de rede van zijn vertrek is me nog steeds onduidelijk.. Lijkt mij een leeftijds kwestie..


Btw Raf. Welke werellden, acc speel je nu?

Lijkt me niet zo, ben even oud als hem als hij echt 16 is... En ik denk gewoon dat deze jongen zo een is die op het verkeerde pad is geraakt :$
 

DeletedUser

Guest
lol gisteren activiteit hiero,

dit topic is al een overtreding van de regels.
real life bedreiging is ook ten strengste verboden, tevens kun je daarvoor aangeklaagd worden;)

het is super kansloos om een topic aan te maken en een bepaalde stam zwart te maken terwijl je zelf de fout bent,

je kost deze mensen tijd en tijd=geld dus je hebt je 20 euro goed geïnvesteerd;)
 

DeletedUser67506

Guest
Kate.jpg

selena_gomez_bikini_spring_breakers_promo_8-760x1305.jpeg

scarlett-johanson-nude-03.jpg

Ariana+Grande+Photoshoot+01.png
 

DeletedUser67506

Guest
ik zorg tenminste ervoor dat je beloont wordt wanneer je op dit thread klikt ;)
 

DeletedUser66966

Guest
omdat alleen ekte diktators over prachtige vrouwen beginnen:cool:


ik zorg tenminste ervoor dat je beloont wordt wanneer je op dit thread klikt ;)
Lang leve de dictator en zijn goede ideeën!! :D:D:D:p
Krijg ik nu een koekje? :eek:

lol gisteren activiteit hiero,

dit topic is al een overtreding van de regels.
real life bedreiging is ook ten strengste verboden, tevens kun je daarvoor aangeklaagd worden;)

het is super kansloos om een topic aan te maken en een bepaalde stam zwart te maken terwijl je zelf de fout bent,

je kost deze mensen tijd en tijd=geld dus je hebt je 20 euro goed geïnvesteerd;)
Hij heeft geluk dat we hier geen forummod hebben. :eek:
En in de rest geef ik je volledig gelijk.

Gisteren maakten ze hier even ruzie, en uiteindelijk wordt dit toch weer een topic vol met spam. :rolleyes:

En even off-topic (wat normaal nooit gebeurt:p): Ik vind het wel raar om te zien hoeveel mensen er het AF lezen, maar nooit reageren behalve als er een topic zoals dit komt. Blijkbaar worden onze totaal nutteloze gesprekken hier dus door heel wat mensen op de voet gevolgd. :eek::D
 

DeletedUser

Guest
Lang leve de dictator en zijn goede ideeën!! :D:D:D:p
Krijg ik nu een koekje? :eek:


Hij heeft geluk dat we hier geen forummod hebben. :eek:
En in de rest geef ik je volledig gelijk.

Gisteren maakten ze hier even ruzie, en uiteindelijk wordt dit toch weer een topic vol met spam. :rolleyes:

En even off-topic (wat normaal nooit gebeurt:p): Ik vind het wel raar om te zien hoeveel mensen er het AF lezen, maar nooit reageren behalve als er een topic zoals dit komt. Blijkbaar worden onze totaal nutteloze gesprekken hier dus door heel wat mensen op de voet gevolgd. :eek::D

haha idd, veel mensen lezen het niet omdat het ook geen enkel nut heeft om jullie 'nutteloze' gesprekken te lezen kun je btr wat anders doen. :eek:

ow en ik quote dit ff want dan kunnen jullie die meiden nog een keer zien :p

verder vind ik wel dat je die pa trg moet geven, maar dat is hier ook gezegd dus daar geloof ik wel in daarbij is het best laf om mensen te bedreigen enzo, hou gwn real life en tribal wars apart of speel het niet ;)
 

DeletedUser63079

Guest
Deze gast faalt wel heel erg :p

Ik heb ook support gemaakt ingame tegen jullie ik hoop dat jullie allemaal geband worden! vuile backstabbers

Dat maakt niet uit is alsnog 1500 pp ;) Stuur dan maar via ander account ik ga nu support tegen jullie doen!

Ik hoop dat je dikke ban krijgt! maar weetje wat het is 20 euro boeit me niet! Ik koop gewoon morgen nieuwe pp als ik wil! Jij bent zo boy die gaat smeken voor die pp of mensen gaat hacken voor pp zielig man! Skirre boy

Jij weet goed wat Crisis inhoudt ;) Stelen wat je maar kan hea of niet?

Lijkt me niet zo, ben even oud als hem als hij echt 16 is... En ik denk gewoon dat deze jongen zo een is die op het verkeerde pad is geraakt :$

Ik denk juist niet.
Jongeren gedragen zich vaak anders op het internet dan hoe ze in rl zijn.
wrs heeft ie het niet goed in rl en word ie misschien gepest (zeg neit dat het zo is) en gaat zich maar de stoere boy uithangen op tw ;)
 

DeletedUser65376

Guest
Vind t wel baas dat die een support gaat doen nadat hij dat al gedaan heeft
 

DeletedUser49913

Guest
haha idd, veel mensen lezen het niet omdat het ook geen enkel nut heeft om jullie 'nutteloze' gesprekken te lezen kun je btr wat anders doen. :eek:

ow en ik quote dit ff want dan kunnen jullie die meiden nog een keer zien :p

verder vind ik wel dat je die pa trg moet geven, maar dat is hier ook gezegd dus daar geloof ik wel in daarbij is het best laf om mensen te bedreigen enzo, hou gwn real life en tribal wars apart of speel het niet ;)

Toch moet je er dan wel ff snel overheen kijken :D
Stel dat we iets belangrijks zeggen :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan