World!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste Mensen,

World! Heeft net een hele mooie actie gezet! Ze hadden een account 2 weken geleden voor me, Die 1 mil punten ongeveer had. Ik mocht erop spelen en het zou mijn eigen account worden.

Sommige leden behandelen me niet met respect en gingen dom doen. Hun leider zei dat het heel normaal was dat die leden het doen zo respectloos tegenover elkaar!

Maar ter zake! Ik ben uit de stam gegaan omdat ik het niet eens wat hoe ze me behandelde. het was mijn eigen account dus ik had ook 1500 Premium Punten erop! En nu hebben ze me gehacked en gaan ze die 1500 pp niet teruggeven!

Hun Leider zei via skype dat hij me terug ging geven hier zie je dat volwassen bericht ook!
[19:24:49] Earthlord||Sander: je KRIJGT HET IDIOOT
[19:24:52] Earthlord||Sander: serieus man

Toen opeens heeft hij me snel verwijderd op skype!
Kan ik hier iets tegen doen?
Vieze Actie man! Schaam je World!
 
Reactiescore
133
Ik vind het echt achterlijk PP te gaan jatten. Triest dit. Ik hoop dat je het terug krijgt .Mario And Luigi ! Weer een backstabber, maar dan geld jatten.. achterlijk dit.
 

DeletedUser68314

Guest
Indd wat een backstabbers.. Geef die PA terug, zo win je er niks mee, als je het zo moet doen...

Groet,
 

DeletedUser69213

Guest
Ik vind dit echt niet kunnen, op deze manier je 'gelijk' te behalen. Als ze het niet terug geven, moet tw daar toch wat aan kunnen doen?
 

DeletedUser68354

Guest
Hacken is op zich een groot woord maar ik vind dit niet echt kunnen... Helemaal niet eigenlijk! 1500 PP = €20 ?!

Proficiat backstabbers, jullie kunnen jezelf nu volwaardige dieven noemen... -.-
 

DeletedUser

Guest
Vind dit echt zwaar triest van hun! En dan nog zeggen we geven je terug en dan uitschelden en dan deleten

en mijn 20 euro kwijt
 

DeletedUser65733

Guest
Heb je al je vrienden van wereld 31 opgetrommeld?

Misschien moet je eens het gehele verhaal vertellen...

Ps je zou toch moeten weten wie de leiders zijn... :cool:
 

DeletedUser64036

Guest
Vind dit echt zwaar triest van hun! En dan nog zeggen we geven je terug en dan uitschelden en dan deleten

en mijn 20 euro kwijt

Bedoel je die premium punten die je gratis krijgt van een vriend die ze op zijn buurt elke dag steelt van zijn eigen moeder? Voor z'n 1000euro per maand, omdat hij zijn mama achterlijk vind? Was dat die pa :rolleyes:
 

DeletedUser48693

Guest
Pa jatten is kansloos, gewoon zelf kopen of verdienen met designen of speeden.
 

DeletedUser

Guest
Bedoel je die premium punten die je gratis krijgt van een vriend die ze op zijn buurt elke dag steelt van zijn eigen moeder? Voor z'n 1000euro per maand, omdat hij zijn mama achterlijk vind? Was dat die pa :rolleyes:

Onrespectloos dit, Waarom moet je nu ookal over mijn vriend zijn moeder beginnen heel volwassen.

Ga ik mijn 1500 pp of 20 euro nog terug krijgen of moet ik het tw team inlichten
 

DeletedUser64036

Guest
Beste Mensen,

World! Heeft net een hele mooie actie gezet! Ze hadden een account 2 weken geleden voor me, Die 1 mil punten ongeveer had. Ik mocht erop spelen en het zou mijn eigen account worden.

Sommige leden behandelen me niet met respect en gingen dom doen. Hun leider zei dat het heel normaal was dat die leden het doen zo respectloos tegenover elkaar!

Maar ter zake! Ik ben uit de stam gegaan omdat ik het niet eens wat hoe ze me behandelde. het was mijn eigen account dus ik had ook 1500 Premium Punten erop! En nu hebben ze me gehacked en gaan ze die 1500 pp niet teruggeven!

Hun Leider zei via skype dat hij me terug ging geven hier zie je dat volwassen bericht ook!
[19:24:49] Earthlord||Sander: je KRIJGT HET IDIOOT
[19:24:52] Earthlord||Sander: serieus man

Toen opeens heeft hij me snel verwijderd op skype!
Kan ik hier iets tegen doen?
Vieze Actie man! Schaam je World!


Even tussendoor, jij was diegene die met de grote mond in de chat kwam en op het forum, jij was die gene die woorden als 'mongool' ging gebruiken niet wij ;) En dan loop je hier nog te janken ook, good job ;)
 

DeletedUser65733

Guest
Voor de duidelijkheid... Niks is gejat..
Hij is gekickt dat is wat anders.. Misschien moet jee eens vragen waarom :D
 

DeletedUser69007

Guest
Het klinkt alsof je World! gewoon wil naaien met een verhaal vol leugens, ik heb me twijfels bij dit bericht...
 

DeletedUser

Guest
Jaah man! Ik heb aan sander gevraagd mag ik het account hebben! Hij zei jaah dus zoals jullie weten speel ik er ook speed enzo op!

en had ik 1500 pp erop ! Die hebben jullie nu hard gestolen geef gewoon terug vuile backstabbers
 

DeletedUser64036

Guest
Onrespectloos dit, Waarom moet je nu ookal over mijn vriend zijn moeder beginnen heel volwassen.

Ga ik mijn 1500 pp of 20 euro nog terug krijgen of moet ik het tw team inlichten

Ik wil gewoon iedereen even inlichten van héél de zaak, niet alleen van het gene wat jouw positief uit tegenover de buitenwereld hé ;) Voor de pp moet je niet bij mij zijn, is mijn zaak niet
 

DeletedUser65733

Guest
"zucht" :rolleyes:

Misschien moet je maar weer eens vragen of moeders een boekje voor wil lezen.. Als je weer lief bent mag je terug komen.. Valt er vast over te praten ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou jullie zijn toch zo volwassen! Los dit dan ook op als volwassenen!

Regel die 1500 pp jij bent toch de leider van je wonderstam!

Regel die 1500 pp terug dan dan kan ik deze post verwijderen! En hebben we het er niet meer over

Het gaat me om die 1500 pp sander zei we gaan terug geven geef je account naam ik geef account naam hij delete me

"zucht" :rolleyes:

Misschien moet je maar weer eens vragen of moeders een boekje voor wil lezen.. Als je weer lief bent mag je terug komen.. Valt er vast over te praten ;)

Waarom moet je weer over mijn moeder beginnen heeft die hier wat mee te maken, Ga jij nou maar eerlijk aan je premiumpunten komen dan kunnen we verder praten
 

DeletedUser65733

Guest
Was het vast geen juiste naam :(

Maar brand los.. Wat is je fantastische naam?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan