World sixteen!

Reactiescore
1.089
Mooi, fijn dat het is opgelost :)
 

DeletedUser

Guest
Blij om te horen dat je weer terug bent op je account T., hopelijk blijft het hier nu ook bij :)
 

DeletedUser63410

Guest
Al vind ik het nog steeds een interessante vraag wanneer je nu eindelijk op delete gaat :D
 

DeletedUser20611

Guest
Zo zie je maar weer, dat jij vooral niet te veel moet denken :p
En natuurlijk snap jij niet dat ik insinueer dat zijn 'ass' al eerder 'gekicked' is.. Laat jij beter het denken en opmerkingen maken over denken over aan anderen :eek:
Doe iets waar je goed in bent: Huilen en andere spelers beschuldigen van hacken uit het niks ofz? ;)
 

DeletedUser

Guest
En natuurlijk snap jij niet dat ik insinueer dat zijn 'ass' al eerder 'gekicked' is.. Laat jij beter het denken en opmerkingen maken over denken over aan anderen :eek:
Doe iets waar je goed in bent: Huilen en andere spelers beschuldigen van hacken uit het niks ofz? ;)

Gezien de materialen die ik had, waren mijn speculaties meer dan terecht.
 

DeletedUser20611

Guest
Gezien de materialen die ik had, waren mijn speculaties meer dan terecht.
Ja iemand die hallo zegt op MSN zijn zware bewijzen. Ik heb voor jou PM's zitten sturen naar leiders van W10, heb intern op het leidingforum van GOH Xl gevraagd om even na te trekken wat er gaande is en dus de eventuele betrokkenheid van R&R: Volgende keer zoek je het lekker alleen uit ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zelf het msn van [...], hij hoefde alleen maar te reageren en het was opgelost.
Bedankt voor de moeite, maar dat was beetje overdreven imo :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52573

Guest
Ik had nog kaarsje voor je aangestoken, zie ik dat geld ook nog terug of eh ?
 

DeletedUser

Guest
Vraag Nederlanders niet om geld voor dingen waar ze zelf niet in hebben geïnvesteerd.
Krijg je nooit :)
 

DeletedUser62766

Guest
Nilva blijft wel achteruit gaan :D wesba staat al bijna op delete, en wat er met veduki aan de hand is snap ik ik ook niet :p
 

DeletedUser

Guest
Ik mag van mijn leidinggevende daar niks over uitlaten :p
Laten we het erop houden dat ik sinds kort op een acc op w16 speel.

Brave speler ben je hoor:) Maar uit deze tekst kunnen we al paar dingen weg strepen:p
En als je sinds kort op een account zit is het niet eens slim om je eigen EERST te verdiepen in Wereld 16 en vervolgens op het Algemeen Forum te komen? Want je word anders het nieuwe pis paaltje.
 
Bovenaan