World sixteen!

DeletedUser

Guest
WORLD SIXTEEN!

Beste lezers,

Momenteel strijden GoH XL & Mental Disorder tegen de stam Nilva.
De strijd is al 118 dagen aan de gang. Dit zijn tot nu toe de overnames: 699 Vs. 133 verschil van 566.

683154.jpg


De vraag is hoelang Nil volentibus arduum (Nilva) het nog gaat volhouden. De vorige oorlog die ze gevochten hebben was tegen Astra*, deze stam begaf het naar maanden / jaren lange strijd te zijn geweest tussen 3 stammen waaronder Nilva ook deelnam. Dat was de opzet van Lil-John de FFF16 / CCC16. Die beëindigde ook redelijk snel gezien het een oneerlijk strijd was, daar was FULguration deels verantwoordelijk voor:rolleyes:.

Maar niet alleen Nilva heeft problemen maar ook Curam.
Ithyphallophobic Verlaten 14th September 2012 - 00:12 9,585,588
beguiling Verlaten 13th September 2012 - 18:12 14,918,355
baddream Verlaten 12th September 2012 - 16:12 14,287,178

Wie zal de volgende zijn die de stam verlaat door interne problemen? Therion misschien? Beguiling heeft zijn gedachtegang op het Algemeen Forum geplaatst om de situatie te schetsen en te laten zien wat er werkelijk gebeurt is volgens zijn beleving binnen Amat Victoria Curam (Curam) (Click voor Beguiling zijn Post).

Profiel tekst Curam: Een overwinning is te behalen, mits een zware inspanning., volgens de woorden van Beguiling hebben sommige spelers daar geen kaas van gegeten. Maar daar mag men zelf over oordelen:).

Maar de reden dat ik dit plaats is het volgende, momenteel zijn er dus twee stammen die in moeilijkheden verkeren, dat zijn dus de stammen Curam & Nilva. En gezien de activiteit op deze wereld ver te zoeken is vraag ik me af hoe het verder moet:rolleyes:. Ik zou graag samen met jullie Wereld 16 spelers of eventueel andere posters willen discussiëren over dit onderwerp!

f0ytug.jpg


Hoe moet het verder met Wereld 16?
Post uw mening, gedachte, plannen ect..
 

DeletedUser

Guest
Therion heeft ook de benen genomen, succes gewenst aan Curam om deze backstabbers uit de weg te ruimen.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat in ieder geval hard zo binnen Curam! Ben benieuwd wat voor nieuwe stam hieruit komt.:confused:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Tja...
 

DeletedUser

Guest
Als dit een inactieve wereld is zijn de gebeurtenissen van nu een zege voor de wereld.
De ruzie in curam kan voor vuurwerk zorgen. Hopelijk word het interessant :)
 

DeletedUser

Guest
Als dit een inactieve wereld is zijn de gebeurtenissen van nu een zege voor de wereld.
De ruzie in curam kan voor vuurwerk zorgen. Hopelijk word het interessant :)

De ruzie in Curam?
Er is geen ruzie in Curam geweest, lol.
 

DeletedUser

Guest
Niet bepaald.
Feit dat Nilva en Curam 'vallen', zal alleen maar leidde tot noch meer inactiviteit, aangezien ik kan garanderen dat er veel accounts op delete gaan.

Dus binnenkort, spelen alleen nog GOH & Mental actief en daarbij kan ik je iig beloven, dat die niet lang meer vriendjes zijn dan.
 

DeletedUser

Guest
dat is wel de trend van tegenwoordig he. Je ziet stammen niet meer terugvechten vanuit een zowat onmogelijke situatie.
Nonkel jos verlaat curam met harde woorden en zoals jij beschrijft laten ze het erbij.
Wat een karakter zo bloed de wereld idd dood.

TW is niet meer wat het is geweest :(
 

DeletedUser

Guest
Niet bepaald.
Feit dat Nilva en Curam 'vallen', zal alleen maar leidde tot noch meer inactiviteit, aangezien ik kan garanderen dat er veel accounts op delete gaan.

Dus binnenkort, spelen alleen nog GOH & Mental actief en daarbij kan ik je iig beloven, dat die niet lang meer vriendjes zijn dan.

Daar heb je waarschijnlijk groot gelijk in! Je gaat W16 beloven dat GoH XL en Mental weer de oorlog gaan verklaren? Als jij dat belooft ben ik benieuwd wie daar gaat verzorgen;) En als het gebeurt deze 2 stammen hebben het woordje OORLOG wel uitgevonden en dat heeft Curam niet, beetje spijtig.....


dat is wel de trend van tegenwoordig he. Je ziet stammen niet meer terugvechten vanuit een zowat onmogelijke situatie.
Nonkel jos verlaat curam met harde woorden en zoals jij beschrijft laten ze het erbij.
Wat een karakter zo bloed de wereld idd dood.

TW is niet meer wat het is geweest :(

Dat is al jaren zo :(
 
Bovenaan