World sixteen!

DeletedUser

Guest
Bro.. :eek: Ik had het over de laatste maanden van de 'oorlog'.

Daarnaast zijn die stats sowieso niets waard, omdat er veel overnames bijzijn van de tijd waarin High5² een surrogaat was van zichzelf nadat Curam opgericht werd. Dus het zijn gewoon vertekende stats.

Jij post 'voor altijd', hij heeft het erover dat het de laatste maanden juist beter ging voor High5.

Vertel nu nog eens, wie er moest leren lezen? :eek:

Zucht wat een clowns zijn jullie toch ook. 09th October 2011 viel High 5, dus even de statistieken van die laatste paar maanden hé, spaaaaaaaneeend:


Laatste maand:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 09/09/2011 00:00:00tot09/10/2011 19:47:15

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 96
Kant 2: 43
Verschil: 53

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 921,306
Kant 2: 386,468
Verschil: 534,838

chart


Laatste twee maanden:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 09/08/2011 00:00:00tot09/10/2011 19:47:15

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 227
Kant 2: 122
Verschil: 105

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,181,266
Kant 2: 923,456
Verschil: 1,257,810

chart


Laatste drie maanden:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 09/07/2011 00:00:00tot09/10/2011 19:47:15

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 249
Kant 2: 138
Verschil: 111

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,386,141
Kant 2: 1,078,557
Verschil: 1,307,584

chart

Laatste vier maanden:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 09/06/2011 00:00:00tot09/10/2011 19:47:15

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 294
Kant 2: 143
Verschil: 151

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,818,599
Kant 2: 1,127,265
Verschil: 1,691,334

chart


En waar precies staat High 5 positief? Juist ja :eek:


Je zegt overigens tegen mij dat ik moet leren lezen, maar jij zou er goed aan doen beter te onthouden wat je zelf schrijft, en waar je op reageert:


Uhm, dat deed het niet? :p Naar het einde van de oorlog toe stond Astra* gewoon achter.

Sinds wanneer bepalen enkel de laatste paar maanden of een oorlog wordt gewonnen of niet? Het is nog altijd het eindetotaal dat telt, dus zelfs al stond High 5 voor bij de laatste paar maanden, dan nog had Astra* gewonnen gezien 1) High viel en Astra* niet 2) Astra* op het eindtotaal voor zou hebben gestaan. Dat is echter niet het geval, dus is er al helemaal geen discussie meer mogelijk.


Bro.. :eek: Ik had het over de laatste maanden van de 'oorlog'.

Daarnaast zijn die stats sowieso niets waard, omdat er veel overnames bijzijn van de tijd waarin High5² een surrogaat was van zichzelf nadat Curam opgericht werd. Dus het zijn gewoon vertekende stats.

Zie stukje hierboven, in plaats van je in allerlei bochten te wringen om je fail goed te praten zou je beter alles wat beter lezen :) Maar dan nog heb je geen gelijk. En die stats zijn wel degelijk wat waard, goh wel 25 dorpjes extra winst, maakt idd het verschil :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58513

Guest
Therion heeft ook de benen genomen, succes gewenst aan Curam om deze backstabbers uit de weg te ruimen.

hoezo backstabbers?

ik val geen oud stamleden aan dus kan je geen backstab noemen he ;)

ik leave de stam omdat het gewoon dood is en ik geen zin meer in dit gedoe heb,
heb dit nu op meerdere werelden al meegemaakt en weet dus wel hoe dit weer gaat lopen.
 
Reactiescore
1.094
Ausie, die post laat zien waarom ik van je hou<3 geweldig
 

DeletedUser

Guest
Zucht wat een clowns zijn jullie toch ook. 09th October 2011 viel High 5, dus even de statistieken van die laatste paar maanden hé, spaaaaaaaneeend:


Laatste maand:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 09/09/2011 00:00:00tot09/10/2011 19:47:15

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 96
Kant 2: 43
Verschil: 53

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 921,306
Kant 2: 386,468
Verschil: 534,838

chart


Laatste twee maanden:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 09/08/2011 00:00:00tot09/10/2011 19:47:15

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 227
Kant 2: 122
Verschil: 105

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,181,266
Kant 2: 923,456
Verschil: 1,257,810

chart


Laatste drie maanden:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 09/07/2011 00:00:00tot09/10/2011 19:47:15

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 249
Kant 2: 138
Verschil: 111

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,386,141
Kant 2: 1,078,557
Verschil: 1,307,584

chart

Laatste vier maanden:

Zijde 1:
Stammen: Astra*
Zijde 2:
Stammen: High5²

Timeframe: 09/06/2011 00:00:00tot09/10/2011 19:47:15

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 294
Kant 2: 143
Verschil: 151

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,818,599
Kant 2: 1,127,265
Verschil: 1,691,334

chart


En waar precies staat High 5 positief? Juist ja :eek:


Je zegt overigens tegen mij dat ik moet leren lezen, maar jij zou er goed aan doen beter te onthouden wat je zelf schrijft, en waar je op reageert:




Sinds wanneer bepalen enkel de laatste paar maanden of een oorlog wordt gewonnen of niet? Het is nog altijd het eindetotaal dat telt, dus zelfs al stond High 5 voor bij de laatste paar maanden, dan nog had Astra* gewonnen gezien 1) High viel en Astra* niet 2) Astra* op het eindtotaal voor zou hebben gestaan. Dat is echter niet het geval, dus is er al helemaal geen discussie meer mogelijk.




Zie stukje hierboven, in plaats van je in allerlei bochten te wringen om je fail goed te praten zou je beter alles wat beter lezen :) Maar dan nog heb je geen gelijk. En die stats zijn wel degelijk wat waard, goh wel 25 dorpjes extra winst, maakt idd het verschil :rolleyes:

Ik schreef dat het de laatste maanden van de oorlog beter ging, niet positief.
Jij kan echt voor geen meter lezen.
 

DeletedUser

Guest
Jij schreef van beter maar nonkel schreef van
het achterstaan, wie kan hier nou niet lezen?

Ik schreef over het beter gaan de laatste maanden.
Nonkel over het positief in statistieken de laatste maanden.
Dat heeft niet per direct positief staan te wezen.
Beter gaan kan ook van 90-40 en de volgende maand 90-60 verlies, maar dan heb je wel 20 dorpen meer en gaat het dus beter.
 
Reactiescore
1.094
Ik schreef over het beter gaan de laatste maanden.
Nonkel over het positief in statistieken de laatste maanden.
Dat heeft niet per direct positief staan te wezen.
Beter gaan kan ook van 90-40 en de volgende maand 90-60 verlies, maar dan heb je wel 20 dorpen meer en gaat het dus beter.

Hmm? Jij schreef over dat nonkel zei dat het beter ging

Jij post 'voor altijd', hij heeft het erover dat het de laatste maanden juist beter ging voor High5.

Vertel nu nog eens, wie er moest leren lezen? :eek:

Maar nonkel zei letterlijk dit:

Uhm, dat deed het niet? :p Naar het einde van de oorlog toe stond Astra* gewoon achter.

Genoeg gezegd. Dat was dus niet het geval
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
En wederom is een leugen van ll0ll king & Nonkel ontmaskerd. Hoe hard ze ook schreeuwde dat ze gelijk hadden :eek:
Jullie beginnen een beetje op hokuz te lijken.
 

DeletedUser

Guest
Mooie post yero!

Alleen ik moet je wel betrappen op een foutje, namelijk dat ik CCC16 of FFF16 of FAIL16;) bedacht zou hebben. Dat was namelijk hét idee van Bob, de orginele Veduki bespeler, ik was er op tegen.

Maar nogmaals; toffe post! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Mooie post yero!

Alleen ik moet je wel betrappen op een foutje, namelijk dat ik CCC16 of FFF16 of FAIL16;) bedacht zou hebben. Dat was namelijk hét idee van Bob, de orginele Veduki bespeler, ik was er op tegen.

Maar nogmaals; toffe post! :cool:

Dankjewel Loth:) Bob kan wel de gene zijn die het concept heeft ontworpen en heeft opgezet. Maar volgens mij nam je het over of je organiseerde en regelde ook het ene ander. Of beter gezegd ik heb uw naam altijd gehoord in verband met CCC16/FFF16, ook in deelfora's en dergelijke, u was de gene die de eerste posters was van de plannen en dergelijke. Ik zie jou eerder in verband met d FAIL16 dan Veduki :$ Sorry hihi
 

DeletedUser

Guest
Dankjewel Loth:) Bob kan wel de gene zijn die het concept heeft ontworpen en heeft opgezet. Maar volgens mij nam je het over of je organiseerde en regelde ook het ene ander. Of beter gezegd ik heb uw naam altijd gehoord in verband met CCC16/FFF16, ook in deelfora's en dergelijke, u was de gene die de eerste posters was van de plannen en dergelijke. Ik zie jou eerder in verband met d FAIL16 dan Veduki :$ Sorry hihi

Ik was toendertijd de leider dus ik nam inderdaad het woord ;) Bobje failde met dat concept wat hij erdoor gedrukt heeft toen ik een tijdje weg was - helaas;)

Zeg maar jij hoor! :$
 

DeletedUser

Guest
Mooie post yero!

Alleen ik moet je wel betrappen op een foutje, namelijk dat ik CCC16 of FFF16 of FAIL16;) bedacht zou hebben. Dat was namelijk hét idee van Bob, de orginele Veduki bespeler, ik was er op tegen.

Maar nogmaals; toffe post! :cool:

Ik was toendertijd de leider dus ik nam inderdaad het woord ;) Bobje failde met dat concept wat hij erdoor gedrukt heeft toen ik een tijdje weg was - helaas;)

Zeg maar jij hoor! :$

Spreek je eigen niet tegen als ik zeg jij ging met het concept door tot FULguration de stekker eruit trok?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En wederom is een leugen van ll0ll king & Nonkel ontmaskerd. Hoe hard ze ook schreeuwde dat ze gelijk hadden :eek:
Jullie beginnen een beetje op hokuz te lijken.

Jij kent de inhoud van het begrip backstabber niet eens.
Dus hou je mondje maar, prutsertje.
 

DeletedUser

Guest
Jij kent de inhoud van het begrip backstabber niet eens.
Dus hou je mondje maar, prutsertje.

U mad bro? :D
Als je wilt komen uithuilen, kan dat hoor.

Je hebt gewoon weer gelogen, en daar ben je met je neus ingedrukt. Huilen voor jou, om je dood te lachen voor ons :D
 

DeletedUser

Guest
U mad bro? :D
Als je wilt komen uithuilen, kan dat hoor.

Je hebt gewoon weer gelogen, en daar ben je met je neus ingedrukt. Huilen voor jou, om je dood te lachen voor ons :D

Dafuq, kan jij je ook anders dan als een 10-jarige gedragen?
Of is dat al te veel gevraagd voor je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hihi, someone is mad :D
Ga maar snel op delete, zodat je nog 'pro' bent :p

Oh, en ik edel momenteel Nilva weg, en heb dat op meerdere fronten gedaan, oa tegen Curam :D

Ik wil ook nog wel posts over nonkeltje en dergelijke maken hoor.

Overigens, veel plezier met jezelf in slaap huilen :D
 
Bovenaan