DeletedUser
Guest
zonde he heb het in w10 ook zien gebeuren
daar kennen ze enkel de woorden barbaren hunten, internen en katas xp
daar kennen ze enkel de woorden barbaren hunten, internen en katas xp
Daar heb je waarschijnlijk groot gelijk in! Je gaat W16 beloven dat GoH XL en Mental weer de oorlog gaan verklaren? Als jij dat belooft ben ik benieuwd wie daar gaat verzorgen En als het gebeurt deze 2 stammen hebben het woordje OORLOG wel uitgevonden en dat heeft Curam niet, beetje spijtig.....
GOH en Mental hebben woordje 'oorlog uitgevonden'? Stammen als Nilva & Astra* hebben dat woord uitgevonden. Niet GOH of Mental.
dat is wel de trend van tegenwoordig he. Je ziet stammen niet meer terugvechten vanuit een zowat onmogelijke situatie.
Nonkel jos verlaat curam met harde woorden en zoals jij beschrijft laten ze het erbij.
Wat een karakter zo bloed de wereld idd dood.
TW is niet meer wat het is geweest
Het zijn gewoon een stelletje wijven in het noordoosten. Allemaal mekkeren over erkenning en alle energie moet iets opleveren.
Loyaliteit en idealen kent men daar blijkbaar niet. Ik heb in een stam gespeeld die 3 jaar deze wereld sierde, dat was niet allemaal mooi en fijn.
Dat was soms keihard knokken, maar ik kan met goed vertrouwen zeggen dat ik die stam tot het laatst verdedigt heb.
Serieus, als je mensen zwart wilt maken doe het dan met feiten. Jouw leugens maken al genoeg zwart op deze wereld. Ik raad je eens aan met oranje te verven, kleurt de boel flink op.
Wederom met dit soort posts, bewijs je maar weer eens wat voor laag en triest mannetje je bent.
Typerend Astra* gedrag dit weer.
Het zijn gewoon een stelletje wijven in het noordoosten. Allemaal mekkeren over erkenning en alle energie moet iets opleveren.
Loyaliteit en idealen kent men daar blijkbaar niet. Ik heb in een stam gespeeld die 3 jaar deze wereld sierde, dat was niet allemaal mooi en fijn.
Dat was soms keihard knokken, maar ik kan met goed vertrouwen zeggen dat ik die stam tot het laatst verdedigt heb.
tsja skills kan sowat iedereen krijgen
een winnaarsmentaliteit niet
ach ja wat zal ik zegen tim doet het weer was te verwachten dalijk heb hij weer geen tijd voor tw en dan weer wel en dan kunnen de leiders weer op donderen net als in h5
waarheid is hard pffffffd moet hier ff een poepie van laten
Puhpuhpuh, en uiteindelijk heb je je stam ook opgegeven. Astra* stond diplomatisch altijd het zwakst, had altijd de meeste vijanden en heeft uiteindelijk ook nooit oorlogen gewonnen. Ook niet verloren, dat is correct. Maar je moet Astra* niet afdoen alsof het dé stam was van W16 tot dusver, want lieverd, dat was het niet.
High 5 (voor de fusie met O²) was samen met Mental (FUL) de beste stam die deze wereld gezien heeft tot dusver. Enkel het huidige Mental is volgens mij zo compact, hecht, tactisch sterk & actief als dat High 5 van toen. Volgens mij overtreft Mental High 5 zelfs.
Dus wat kom jij hier blaten dat het noordoosten vol wijfjes zit? Vanwaar jouw 'haat' komt richting dat noordoosten kan ik anders wel bedenken. Het was namelijk altijd High 5/Curam dat jouw plannetjes dwarsboomde. Ach, dat je je aandacht nu hier op het AF moet komen zoeken zegt volgens mij al meer dan genoeg . Jij én Astra* zijn verleden tijd, get over it!
Je moet je niet zo laten leiden door TRH . Is gewoon een overroepen speler met een verleden als leider, die denkt dat W16 hem op handen en voeten draagt. 85% van wat hij hier zegt, moet je met een zak zout nemen.
Astra* 4 life
Ach High5 /Curam Vergane glorie
Achja astra heeft tenminste high5 wel ingemaakt....
Uhm, dat deed het niet? Naar het einde van de oorlog toe stond Astra* gewoon achter.
Leer jij lezen. Dat was het einde van de oorlog, dat was net na de val van High 5. Zie je het staan? De EINDstand
Leer jij lezen. Dat was het einde van de oorlog, dat was net na de val van High 5. Zie je het staan? De EINDstand