World sixteen!

DeletedUser

Guest
zonde he heb het in w10 ook zien gebeuren :(
daar kennen ze enkel de woorden barbaren hunten, internen en katas xp
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je waarschijnlijk groot gelijk in! Je gaat W16 beloven dat GoH XL en Mental weer de oorlog gaan verklaren? Als jij dat belooft ben ik benieuwd wie daar gaat verzorgen;) En als het gebeurt deze 2 stammen hebben het woordje OORLOG wel uitgevonden en dat heeft Curam niet, beetje spijtig.....

GOH en Mental hebben woordje 'oorlog uitgevonden'?:eek: Stammen als Nilva & Astra* hebben dat woord uitgevonden. Niet GOH of Mental.
 

DeletedUser

Guest
GOH en Mental hebben woordje 'oorlog uitgevonden'?:eek: Stammen als Nilva & Astra* hebben dat woord uitgevonden. Niet GOH of Mental.

Ik heb CCC16 & FFF16 en zelfs daarvoor meegemaakt. Als ik de meningen van Astra* moet geloven met de berichten erbij, dan heb ik meer negatief dan positief gezien. Het was wel beter wat Nilva momenteel laat zien. Maar in Astra* ging er ook veel fout maar ze gingen wel door, ook toen het heel erg heet onder hun voetjes werd en liepen ze weg? ... Ze gingen gewoon door met een glimlach en daar heb ik respect voor;) Als ik de oorlog moet vergelijke die GoH XL en FULguration heeft gespeeld dan vond ik dat heftiger dan Nilva Vs. Astra*. Dat was althans hard tegen hard, maar hee dat is MIJN mening;) En ga niet met jou welles nietes spelletje spelen:rolleyes:

Ik heb het over het algemeen! Sommige spelers hebben hart en ziel de oorlog gespeeld en daar krijgen ze natuurlijk ook complimenten voor, die gene weten dat van zich eigen wel! Maar heb het niet over één speler maar gewoon de hele oorlog opzich.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63410

Guest
dat is wel de trend van tegenwoordig he. Je ziet stammen niet meer terugvechten vanuit een zowat onmogelijke situatie.
Nonkel jos verlaat curam met harde woorden en zoals jij beschrijft laten ze het erbij.
Wat een karakter zo bloed de wereld idd dood.

TW is niet meer wat het is geweest :(

Het zijn gewoon een stelletje wijven in het noordoosten. Allemaal mekkeren over erkenning en alle energie moet iets opleveren.
Loyaliteit en idealen kent men daar blijkbaar niet. Ik heb in een stam gespeeld die 3 jaar deze wereld sierde, dat was niet allemaal mooi en fijn.
Dat was soms keihard knokken, maar ik kan met goed vertrouwen zeggen dat ik die stam tot het laatst verdedigt heb.
 

DeletedUser

Guest
tsja skills kan sowat iedereen krijgen
een winnaarsmentaliteit niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Het zijn gewoon een stelletje wijven in het noordoosten. Allemaal mekkeren over erkenning en alle energie moet iets opleveren.
Loyaliteit en idealen kent men daar blijkbaar niet. Ik heb in een stam gespeeld die 3 jaar deze wereld sierde, dat was niet allemaal mooi en fijn.
Dat was soms keihard knokken, maar ik kan met goed vertrouwen zeggen dat ik die stam tot het laatst verdedigt heb.

Serieus, als je mensen zwart wilt maken doe het dan met feiten. Jouw leugens maken al genoeg zwart op deze wereld. Ik raad je eens aan met oranje te verven, kleurt de boel flink op.
Wederom met dit soort posts, bewijs je maar weer eens wat voor laag en triest mannetje je bent.
Typerend Astra* gedrag dit weer.
 

DeletedUser

Guest
Serieus, als je mensen zwart wilt maken doe het dan met feiten. Jouw leugens maken al genoeg zwart op deze wereld. Ik raad je eens aan met oranje te verven, kleurt de boel flink op.
Wederom met dit soort posts, bewijs je maar weer eens wat voor laag en triest mannetje je bent.
Typerend Astra* gedrag dit weer.

ach ja wat zal ik zegen tim doet het weer was te verwachten dalijk heb hij weer geen tijd voor tw en dan weer wel en dan kunnen de leiders weer op donderen net als in h5
waarheid is hard pffffffd moet hier ff een poepie van laten
 
Reactiescore
1.577
Het zijn gewoon een stelletje wijven in het noordoosten. Allemaal mekkeren over erkenning en alle energie moet iets opleveren.
Loyaliteit en idealen kent men daar blijkbaar niet. Ik heb in een stam gespeeld die 3 jaar deze wereld sierde, dat was niet allemaal mooi en fijn.
Dat was soms keihard knokken, maar ik kan met goed vertrouwen zeggen dat ik die stam tot het laatst verdedigt heb.

Puhpuhpuh, en uiteindelijk heb je je stam ook opgegeven. Astra* stond diplomatisch altijd het zwakst, had altijd de meeste vijanden en heeft uiteindelijk ook nooit oorlogen gewonnen. Ook niet verloren, dat is correct. Maar je moet Astra* niet afdoen alsof het dé stam was van W16 tot dusver, want lieverd, dat was het niet.

High 5 (voor de fusie met O²) was samen met Mental (FUL) de beste stam die deze wereld gezien heeft tot dusver. Enkel het huidige Mental is volgens mij zo compact, hecht, tactisch sterk & actief als dat High 5 van toen. Volgens mij overtreft Mental High 5 zelfs.

Dus wat kom jij hier blaten dat het noordoosten vol wijfjes zit? Vanwaar jouw 'haat' komt richting dat noordoosten kan ik anders wel bedenken. Het was namelijk altijd High 5/Curam dat jouw plannetjes dwarsboomde. Ach, dat je je aandacht nu hier op het AF moet komen zoeken zegt volgens mij al meer dan genoeg :rolleyes:. Jij én Astra* zijn verleden tijd, get over it!

tsja skills kan sowat iedereen krijgen
een winnaarsmentaliteit niet ;)

Je moet je niet zo laten leiden door TRH :p. Is gewoon een overroepen speler met een verleden als leider, die denkt dat W16 hem op handen en voeten draagt. 85% van wat hij hier zegt, moet je met een zak zout nemen.
 

DeletedUser

Guest
ach ja wat zal ik zegen tim doet het weer was te verwachten dalijk heb hij weer geen tijd voor tw en dan weer wel en dan kunnen de leiders weer op donderen net als in h5
waarheid is hard pffffffd moet hier ff een poepie van laten

Jij bent echt de domste poster, die ik heb ooit heb ontmoet.
 

DeletedUser

Guest
Puhpuhpuh, en uiteindelijk heb je je stam ook opgegeven. Astra* stond diplomatisch altijd het zwakst, had altijd de meeste vijanden en heeft uiteindelijk ook nooit oorlogen gewonnen. Ook niet verloren, dat is correct. Maar je moet Astra* niet afdoen alsof het dé stam was van W16 tot dusver, want lieverd, dat was het niet.

High 5 (voor de fusie met O²) was samen met Mental (FUL) de beste stam die deze wereld gezien heeft tot dusver. Enkel het huidige Mental is volgens mij zo compact, hecht, tactisch sterk & actief als dat High 5 van toen. Volgens mij overtreft Mental High 5 zelfs.

Dus wat kom jij hier blaten dat het noordoosten vol wijfjes zit? Vanwaar jouw 'haat' komt richting dat noordoosten kan ik anders wel bedenken. Het was namelijk altijd High 5/Curam dat jouw plannetjes dwarsboomde. Ach, dat je je aandacht nu hier op het AF moet komen zoeken zegt volgens mij al meer dan genoeg :rolleyes:. Jij én Astra* zijn verleden tijd, get over it!



Je moet je niet zo laten leiden door TRH :p. Is gewoon een overroepen speler met een verleden als leider, die denkt dat W16 hem op handen en voeten draagt. 85% van wat hij hier zegt, moet je met een zak zout nemen.

Astra* 4 life;)

Ach High5 /Curam Vergane glorie;)
 
Reactiescore
1.094
Achja astra heeft tenminste high5 wel ingemaakt.... ;)
 

DeletedUser

Guest
Leer jij lezen. Dat was het einde van de oorlog, dat was net na de val van High 5. Zie je het staan? De EINDstand
 
Reactiescore
1.577
Leer jij lezen. Dat was het einde van de oorlog, dat was net na de val van High 5. Zie je het staan? De EINDstand

Bro.. :eek: Ik had het over de laatste maanden van de 'oorlog'.

Daarnaast zijn die stats sowieso niets waard, omdat er veel overnames bijzijn van de tijd waarin High5² een surrogaat was van zichzelf nadat Curam opgericht werd. Dus het zijn gewoon vertekende stats.
 

DeletedUser

Guest
Leer jij lezen. Dat was het einde van de oorlog, dat was net na de val van High 5. Zie je het staan? De EINDstand

Jij post 'voor altijd', hij heeft het erover dat het de laatste maanden juist beter ging voor High5.

Vertel nu nog eens, wie er moest leren lezen? :eek:
 

DeletedUser58043

Guest
Zijde 1:
Stammen: GoH XL, Astra*
Zijde 2:
Stammen: Curam

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 37,339
Kant 2: 9,004
Verschil: 28,335

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 193
Kant 2: 63
Verschil: 130

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 302,516,205
Kant 2: 60,440,517
Verschil: 242,075,688

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,655,522
Kant 2: 598,119
Verschil: 1,057,403

chart
 

DeletedUser

Guest
Ook even voor de duidelijkheid, dit account heeft verder niks te maken met welk organisatie-aspect van CCC/FFF16 dan ook ^^
 
Bovenaan