World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
1.367
Als Beats! door de fusie 2m zakt terwijl No. 6m stijgt kan je wel niet meer klagen dat het R2W is :)

Beats zakt niet enkel is er van de 30m alliantie 22m (nu 26m) overgebleven

Opzich bekijk je dat niet helemaal goed. Beats! stijgt altijd nog. Maar de vijanden van No. Krimpen 2 mil :p.
En NO-.- is volgens mij voornamelijk nu door het edelen van dorpen gestegen dus dat heeft niks met jullie saaie discussie te maken :D

Beats stijgt zeker maar je moet toegeven dat ze punten kwijt zijn door die alliantie

Haha en gelukkig konden jullie niet heel HtH internen, stel je voor hoe groot het verschil... oh wacht, laat maar
Ghehe, verschil bij ons is dat die spelers dat graag wilden :p
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
91
En ook een miljoentje van Exp gerekruteerd door de vijand natuurlijk ;)
 
Reactiescore
1.367
En ook een miljoentje van Exp gerekruteerd door de vijand natuurlijk ;)

Mwah, ik spreek vanaf no. tijdperk.
Exp was gevallen en kon geen enkele weerstand bieden op de spelers die bij no. zitten na
 

DeletedUser77389

Guest
Mwah, ik spreek vanaf no. tijdperk.
Exp was gevallen en kon geen enkele weerstand bieden op de spelers die bij no. zitten na

Vind je? Meeste spelers hadden geen aanval gezien zoals wij. Bovendien is Exp vooral achteruit gegaan omdat de inactieve geedeld werden en toen het actieve noorden naar No-.- ging.
 
Reactiescore
1.367
Vind je? Meeste spelers hadden geen aanval gezien zoals wij. Bovendien is Exp vooral achteruit gegaan omdat de inactieve geedeld werden en toen het actieve noorden naar No-.- ging.

5 van jullie 7 front accounts zijn genadeloos afgeslacht, heb van mensen uit beats horen zeggen dat het een drama was in exp, dus dan kan ik gerust zeggen dat exp gevallen was, toch?
 

DeletedUser77389

Guest
Volgens mij waren het er iets minder. Weet dat accounts zoals Voli inderdaad vrijwel meteen weg gewerkt zijn. Maar om eerlijk te zijn was ik ook niet echt heel actief in die periode dus ben geen primaire bron :p
 

DeletedUser77704

Guest
Volgens mij waren het er iets minder. Weet dat accounts zoals Voli inderdaad vrijwel meteen weg gewerkt zijn. Maar om eerlijk te zijn was ik ook niet echt heel actief in die periode dus ben geen primaire bron :p

Zijn er weer iets meer geweest ;) Zo ook zogenaamde top spelers
 
Reactiescore
1.075
Noem dan eens de weggespeelde accounts
 

DeletedUser77389

Guest
Volbeat4ever en dewinner zijn volgens mij de enige die echt meteen gestopt waren door jullie aanvallen.
 
Reactiescore
1.075
en dewinner is zelfs gewoon de circa de helft geinternt.
 
Reactiescore
1.075
who the fuck is roeley zelfs :p
 

DeletedUser74650

Guest
Weet je wat me nou altijd nog blijft verbazen tot op de dag van vandaag is dat de meeste mensen hier op het AF een bril hebben en die constant af doen wanneer ze naar feiten gaan kijken. Zo verdomde jammer is dat aangezien het een veel leuker gesprek kan zijn zonder al die kleurenbrillen of omgevormde meningen.

Allereerst ga ik wederom over die fusie beginnen, en nee dit keer niet om te gaan zitten klagen dat het jammer van de wereld is. Maar iets verder kijkend dan dat. Waarom is Beats! überhaupt gefuseerd met een groot deel van LW en Opinio? Omdat ze dan een samenwerking aan konden gaan? Onzin. Sterker nog, toen Beats!, -LW- en Opinio apart zaten was de strijd lastiger geweest. Nu moeten ze zich voornamelijk bekommeren over de interns en/of (de gemaakte) clusterfucks. Dus waarom vonden deze 3 stammen de fusie een goed idee? Ik denk omdat je een x aantal spelers daarbij buiten de boot kan zetten en dat onder het mom kan doen van wie niet horen wilt moet maar voelen. Een andere reden zie ik oprecht niet in? Mochten jullie wel een betere reden hebben hoor ik het graag.

Vervolgens wil ik doorgaan met hand in eigen boezem, ook jullie maken verwijten naar ons dat we ze gedumpt hebben of dat we niet netjes zijn geweest. Onzin. Er is onenigheid geweest binnen Fusion, leden waren geïrriteerd en er werd naar oplossingen gezocht. Oplossingen zoeken voor zaken die niet te redden zijn ga je dus ook niet vinden. Zo doende besloot Justin door te stappen naar een nieuwe stam samen met spelers waarmee hij gestreden had op vorige werelden en waarmee hij nu front had. Nee dit was geen runnen of vluchten want ze hebben het elkaar op een leuke manier lastig gemaakt toen ze nog front hadden met elkaar. Dit was een uitdaging voor beide spelers en vonden het dan ook leuk om tegen elkaar te strijden.

Bij de overstap is er een deftige 2 weken NAP gegeven aan de ex leden van Fusion (de spelers die niet over kwamen). Deze NAP werd door andere spelers zelf verlengd naar een maand en in een enkel geval zelfs een onbeperkte NAP. Niet netjes? Lijkt me niet. Nadien No. gevormd werd en er een nieuwe leider aangesteld werd kwamen er her en der sollicitaties binnen. Wat niet geheel onlogisch is probeerde ook de ex leden van Fusion nog een poging tot sollicitatie. Tevergeefs, deze werden afgewezen omdat we niet hetzelfde scenario wilde hebben. Dit had precies niks met edelruimte te maken, sterker nog daarmee werd de NAP tijdelijk verlengd aangezien ze in discussie procedure waren. Tot op de dag van toen werd er nog geen aanval gestuurd op ze met kwade bedoelingen. Nadien we deze X aantal spelers het slechte nieuws gaven kwamen zij zelf met het idee om een fusie te starten.



King Curtis 27.11.17 13:04
Goedemiddag,

Met alle huidige veranderingen ( Calming die bij *** gaat spelen, Christa bij *** e.d. ) vroegen wij ons af of er wellicht interesse is in een soortgelijk iets vanuit King Curtis.

Hiermee doel ik op het feit of er wellicht een account bij No. twee personen erbij kan gebruiken en hiermee dus ook een fusie in gang willen zetten.

Het scheelt dat we elkaar al kennen en wij niet als vreemde overkomen, maar we snappen ook als inmiddels iedereen voorzien is van voldoende capaciteit.

Mag ik je vragen om op z'n minst de vraag uit te zetten bij jullie? ***

Ik hoor graag van jullie of er mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,

Remi | [player]King Curtis[/player]

De sterretjes staat uiteraard voor eventuele informatie die spelers buiten No. niks aan gaat. Zo nu dit allemaal opgehelderd is kunnen we misschien ook maar is gaan kijken waarom A Wealth Of Knowledge uit Beats! is?
 
Reactiescore
533
Weet je wat me nou altijd nog blijft verbazen tot op de dag van vandaag is dat de meeste mensen hier op het AF een bril hebben en die constant af doen wanneer ze naar feiten gaan kijken. Zo verdomde jammer is dat aangezien het een veel leuker gesprek kan zijn zonder al die kleurenbrillen of omgevormde meningen.

Allereerst ga ik wederom over die fusie beginnen, en nee dit keer niet om te gaan zitten klagen dat het jammer van de wereld is. Maar iets verder kijkend dan dat. Waarom is Beats! überhaupt gefuseerd met een groot deel van LW en Opinio? Omdat ze dan een samenwerking aan konden gaan? Onzin. Sterker nog, toen Beats!, -LW- en Opinio apart zaten was de strijd lastiger geweest. Nu moeten ze zich voornamelijk bekommeren over de interns en/of (de gemaakte) clusterfucks. Dus waarom vonden deze 3 stammen de fusie een goed idee? Ik denk omdat je een x aantal spelers daarbij buiten de boot kan zetten en dat onder het mom kan doen van wie niet horen wilt moet maar voelen. Een andere reden zie ik oprecht niet in? Mochten jullie wel een betere reden hebben hoor ik het graag.

Vervolgens wil ik doorgaan met hand in eigen boezem, ook jullie maken verwijten naar ons dat we ze gedumpt hebben of dat we niet netjes zijn geweest. Onzin. Er is onenigheid geweest binnen Fusion, leden waren geïrriteerd en er werd naar oplossingen gezocht. Oplossingen zoeken voor zaken die niet te redden zijn ga je dus ook niet vinden. Zo doende besloot Justin door te stappen naar een nieuwe stam samen met spelers waarmee hij gestreden had op vorige werelden en waarmee hij nu front had. Nee dit was geen runnen of vluchten want ze hebben het elkaar op een leuke manier lastig gemaakt toen ze nog front hadden met elkaar. Dit was een uitdaging voor beide spelers en vonden het dan ook leuk om tegen elkaar te strijden.

Bij de overstap is er een deftige 2 weken NAP gegeven aan de ex leden van Fusion (de spelers die niet over kwamen). Deze NAP werd door andere spelers zelf verlengd naar een maand en in een enkel geval zelfs een onbeperkte NAP. Niet netjes? Lijkt me niet. Nadien No. gevormd werd en er een nieuwe leider aangesteld werd kwamen er her en der sollicitaties binnen. Wat niet geheel onlogisch is probeerde ook de ex leden van Fusion nog een poging tot sollicitatie. Tevergeefs, deze werden afgewezen omdat we niet hetzelfde scenario wilde hebben. Dit had precies niks met edelruimte te maken, sterker nog daarmee werd de NAP tijdelijk verlengd aangezien ze in discussie procedure waren. Tot op de dag van toen werd er nog geen aanval gestuurd op ze met kwade bedoelingen. Nadien we deze X aantal spelers het slechte nieuws gaven kwamen zij zelf met het idee om een fusie te starten.





De sterretjes staat uiteraard voor eventuele informatie die spelers buiten No. niks aan gaat. Zo nu dit allemaal opgehelderd is kunnen we misschien ook maar is gaan kijken waarom A Wealth Of Knowledge uit Beats! is?
De oorsprong van het samengaan van de spelers (Beats, Opnio, LW) was om met de accounts die de wereld verdienden te winnen verder te gaan en niet verder te gaan met spelers die het niet verdienden. Ik denk dan bv. aan een Roxanne die tot 3-4X toe het naliet om fakes of clears te sturen. (waardoor -LW- bv. keer op keer de kastanjes uit het vuur mocht halen tegen stackmuurs). Of spelers die niet reageerden op fora's of pm's. Wist je dat er spelers waren die zogezegd niet op de hoogte waren van de fusie terwijl het gewoon op het interne fora stond voor een maand?
Of accounts die VV's dropten zonder een woord te zeggen ook zo een fijne.

Weet je, al dat soort wanabe's daar wil ik niet mee samenwerken. Die kunnen een hoge boom zoeken en erin kruipen. 2 weken NAP vind ik persoonlijk zelfs al teveel. Ze hebben nooit moeite gedaan voor ons. Waarom moeten wij het dan proper spelen? Maarja dat is weer iets persoonlijk.

Zo eventjes je illusie doorprikt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
91
Mach. wilde als moraalbrekerstam zijnde niet luisteren naar No. -> beëindiging samenwerking en geen NAP
Enkele leden uit Beats wilden niet luisteren naar hun stamgenoten/bg's -> beëindiging samenwerking en geen NAP

Zit allebei op dezelfde lijn, toch?
 

DeletedUser71526

Guest
Mach. wilde als moraalbrekerstam zijnde niet luisteren naar No. -> beëindiging samenwerking en geen NAP
Enkele leden uit Beats wilden niet luisteren naar hun stamgenoten/bg's -> beëindiging samenwerking en geen NAP

Zit allebei op dezelfde lijn, toch?
Situatie .Mach zijn we al gepasseerd en hebben we meermaals mooi bewezen dat .Mach in de fout was en zie gewoon "niet luisterden". Dus dat argumentje kun je alweer in de vuilbak smijten :p
 
Bovenaan