World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
3.457
Heb je nog wel edels over na het edelen van die "overbodige " moraalbrekers?
 

DeletedUser74650

Guest
dus random spelers in iemands cluster edelen is toegestaan?

zijn wij beats dan? Maar ach, ik zou zeggen ga alvast jullie clusters maar opruimen, CF is coming :}

Ik dacht dat ik gisteren of vandaag iemand hoorde over zijn teen.

Je speelt constant een slachtoffer rol terwijl dat verre van nodig is. Het is een uitgebouwd dorp dat overgenomen wordt, dat heeft niks met een CF te maken maar met een vijandelijke overname. Zeker als ik me goed kan herinneren dat het een MB was, legit dus.

Dus stop met je calimero gedrag en ga het spel spelen wat je zo leuk vind en waar je blijkbaar zo verschrikkelijk goed in bent, dan heb jij geen CF nodig en wij hebben jou ook op het AF niet nodig.

MvG,

A.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Een fusie tussen deze 3 stammen..
Dit is gewoon een actie waar ik zelf niet bepaald trots op zou zijn.

Fenix betrof maar iets van 6 leden, had 360 graden front. Geen mogelijkheid tot safe gebied zonder een grote stam weg te spelen.
Dan is het veel begrijpelijker om een fusie te doen met een stam. WAR en Fenix hadden veel front en vochten het met elkaar uit. Rest keek zo'n beetje toe en als dat was doorgegaan vochten beide stammen zichzelf dood en kon de rest ze overspoelen.

Beats doet dit nu simpel voor de extra kwantiteit die het met zich meebrengt. Volgens mij was hier niet bepaald sprake van stammen die aan een zijden draadje leefden en iets nodig hadden om te overleven. Of was de eerste massa zo'n klap voor Beats, dat ze dit noodzakelijk vonden?
Mijn respect heeft Beats in ieder geval niet meer (hadden ze sowieso nooit gezien de manier van communiceren van bepaalde Beats-leden).

Mvg

Joachim
 
Reactiescore
91
Jullie maakten tot op heden zelf altijd de som van jullie vijanden ('Het is 20 miljoen vs 10 miljoen'), maar als de som dan effectief gemaakt wordt en de desbetreffende stammen (deels) in één gaan, is het plots niet meer oke? Ik kan alleen maar bedenken dat jullie veel belang hechten aan dat eerste plekje op de ranglijst, want voor de rest maakt het geen ruk verschil aangezien ze al reeds samenwerkten.
 

DeletedUser77704

Guest
Jullie maakten tot op heden zelf altijd de som van iedereen die jullie vijand was ('Het is 20 miljoen vs 10 miljoen'), maar als de som dan effectief gemaakt wordt en de desbetreffende stammen (deels) in één gaan, is het plots niet meer oke? Ik kan alleen maar concluderen dat jullie veel belang hechtten aan dat eerste plekje op de ranglijst, want voor de rest maakt het geen ruk verschil aangezien ze al reeds samenwerkten.

Maakt ons niks uit hoor :) Vindt enkel leuk.

Denk dat meer is dat er toen veel commentaar was op fusie tussen WAR en Fenix door de mensen die nu zelf met 3 stammen fuseren.
 
Reactiescore
1.075
Ik dacht dat ik gisteren of vandaag iemand hoorde over zijn teen.

Je speelt constant een slachtoffer rol terwijl dat verre van nodig is. Het is een uitgebouwd dorp dat overgenomen wordt, dat heeft niks met een CF te maken maar met een vijandelijke overname. Zeker als ik me goed kan herinneren dat het een MB was, legit dus.

Dus stop met je calimero gedrag en ga het spel spelen wat je zo leuk vind en waar je blijkbaar zo verschrikkelijk goed in bent, dan heb jij geen CF nodig en wij hebben jou ook op het AF niet nodig.

MvG,

A.

speel jij wel w57?
troj een mb? troj is een stabber dat we weggespeeld hebben, hij had nu nog 4-5 dorpen over midden in ons cluster, en die heeft don maradona dus nu geedeld, gewoon clusterfucks dus.
je hoeft trouwens niet steeds te zeggen dat ik een pure topspeler ben, dat weet ik zelf ook!
 
Reactiescore
91
Maakt ons niks uit hoor :) Vindt enkel leuk.

Denk dat meer is dat er toen veel commentaar was op fusie tussen WAR en Fenix door de mensen die nu zelf met 3 stammen fuseren.

WAR en Feniks waren met elkaar in oorlog en LW steunde Feniks en vice versa. Dat de twee rivalen dan plots van de ene dag op de andere met elkaar fuseerden en zich oa. tegen LW gingen richten, brengt echt wel een heuse politieke verandering in de wereld met zich mee. Vanuit dat perspectief is commentaar dus zeker niet onverwacht of onterecht.

De 3 stammen die nu deels fuseren werkten al weken samen en op politiek niveau verandert er helemaal niets. 1+1+1 = 3, en die som kan je niet maken voor de fusie tussen WAR en Feniks.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Jullie maakten tot op heden zelf altijd de som van jullie vijanden ('Het is 20 miljoen vs 10 miljoen'), maar als de som dan effectief gemaakt wordt en de desbetreffende stammen (deels) in één gaan, is het plots niet meer oke? Ik kan alleen maar bedenken dat jullie veel belang hechten aan dat eerste plekje op de ranglijst, want voor de rest maakt het geen ruk verschil aangezien ze al reeds samenwerkten.

Wat jullie nu doen is een verbetering op het gebied van kwantiteit dmv R2W, iets heel anders dan de fusie van WAR - Fenix. Als die er niet was en de verstandhoudingen tussen Fenix en andere stammen waren hetzelfde gebleven, dan was dat nogal een lastige opgave geweest.
6 leden, en 360 graden front. Als je zo wint, doe je het echt goed.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Een fusie tussen deze 3 stammen..
Dit is gewoon een actie waar ik zelf niet bepaald trots op zou zijn.

Fenix betrof maar iets van 6 leden, had 360 graden front. Geen mogelijkheid tot safe gebied zonder een grote stam weg te spelen.
Dan is het veel begrijpelijker om een fusie te doen met een stam. WAR en Fenix hadden veel front en vochten het met elkaar uit. Rest keek zo'n beetje toe en als dat was doorgegaan vochten beide stammen zichzelf dood en kon de rest ze overspoelen.

Beats doet dit nu simpel voor de extra kwantiteit die het met zich meebrengt. Volgens mij was hier niet bepaald sprake van stammen die aan een zijden draadje leefden en iets nodig hadden om te overleven. Of was de eerste massa zo'n klap voor Beats, dat ze dit noodzakelijk vonden?
Mijn respect heeft Beats in ieder geval niet meer (hadden ze sowieso nooit gezien de manier van communiceren van bepaalde Beats-leden).

Mvg

Joachim
Dag Joachim,

Eerst wil ik nog even over de actie van Fusion spreken en daar 2 zaken uit halen die nu in Beats niet zijn gebeurd:
- Het betrof geen plotse overgang, de gesprekken liepen al een hele poos bij Beats. (de stelling dat het kwam na de massa op Beats kan ik bij deze officieel ontkrachten)
- We hebben geen allianties moeten opzeggen om de fusie te bereiken

Het oogpunt van Beats is dat de spelers/accounts die vochten tegen Fusion de eindoverwinning verdienen en daarom dus Opnio en LW erin. Het is dus een nobele gedachtegang en met de overmacht dat we hebben zou het echt wel zonde zijn dat dit niet zou lukken.

Is het dan een actie om trots over te zijn? Tgoh in mijn ogen niet nee. Maar ik heb wel al gemerkt in gesprekken met veel accounts dat er mss nog maar 1 ander account is op deze wereld die echt de ballen zou hebben om te stoppen met de illusie dat alles veilig moet zijn in TW, dat alle veroveringen interns moeten zijn en dat we anders barbs moeten edelen, dat het enige waarom het nog draait eindwinst is en dat dat bereikt moet worden en het liefst zonder ook maar 1 massa op je account.
 

DeletedUser77704

Guest
Dag Joachim,

Eerst wil ik nog even over de actie van Fusion spreken en daar 2 zaken uit halen die nu in Beats niet zijn gebeurd:
- Het betrof geen plotse overgang, de gesprekken liepen al een hele poos bij Beats. (de stelling dat het kwam na de massa op Beats kan ik bij deze officieel ontkrachten)
- We hebben geen allianties moeten opzeggen om de fusie te bereiken

Het oogpunt van Beats is dat de spelers/accounts die vochten tegen Fusion de eindoverwinning verdienen en daarom dus Opnio en LW erin. Het is dus een nobele gedachtegang en met de overmacht dat we hebben zou het echt wel zonde zijn dat dit niet zou lukken.

Is het dan een actie om trots over te zijn? Tgoh in mijn ogen niet nee. Maar ik heb wel al gemerkt in gesprekken met veel accounts dat er mss nog maar 1 ander account is op deze wereld die echt de ballen zou hebben om te stoppen met de illusie dat alles veilig moet zijn in TW, dat alle veroveringen interns moeten zijn en dat we anders barbs moeten edelen, dat het enige waarom het nog draait eindwinst is en dat dat bereikt moet worden en het liefst zonder ook maar 1 massa op je account.

Is ook logisch zo bezien, en idd schande als niet lukt.

Wie dan?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dag Joachim,

Eerst wil ik nog even over de actie van Fusion spreken en daar 2 zaken uit halen die nu in Beats niet zijn gebeurd:
- Het betrof geen plotse overgang, de gesprekken liepen al een hele poos bij Beats. (de stelling dat het kwam na de massa op Beats kan ik bij deze officieel ontkrachten)
- We hebben geen allianties moeten opzeggen om de fusie te bereiken

Het oogpunt van Beats is dat de spelers/accounts die vochten tegen Fusion de eindoverwinning verdienen en daarom dus Opnio en LW erin. Het is dus een nobele gedachtegang en met de overmacht dat we hebben zou het echt wel zonde zijn dat dit niet zou lukken.

Is het dan een actie om trots over te zijn? Tgoh in mijn ogen niet nee. Maar ik heb wel al gemerkt in gesprekken met veel accounts dat er mss nog maar 1 ander account is op deze wereld die echt de ballen zou hebben om te stoppen met de illusie dat alles veilig moet zijn in TW, dat alle veroveringen interns moeten zijn en dat we anders barbs moeten edelen, dat het enige waarom het nog draait eindwinst is en dat dat bereikt moet worden en het liefst zonder ook maar 1 massa op je account.

Mijn verhaal dat het gebeurd zou zijn na de massa was een beetje spottend bedoeld, is ook niet wat ik had verwacht hoor.
Allianties opzeggen is niks verkeerds toch? Het is iets tactisch, met een stam een NAP of BG afsluiten. Beide stammen halen daar voordeel uit in de meeste gevallen, en een strijd volgt gewoonlijk wel tenzij er natuurlijk fusies uit komen.
Maar eigenlijk heeft Beats het toch gedeeltelijk gedaan met de leden die allemaal gekicked zijn.

Ik heb in mijn post vooral naar voren gebracht dat er een verschil zit in beide fusies, dat de ene gedaan is om de stammen van ondergang te redden, en de andere voor de extra kwantiteit dat niet noodzakelijk was.
 
Reactiescore
91
Wat jullie nu doen is een verbetering op het gebied van kwantiteit dmv R2W, iets heel anders dan de fusie van WAR - Fenix. Als die er niet was en de verstandhoudingen tussen Fenix en andere stammen waren hetzelfde gebleven, dan was dat nogal een lastige opgave geweest.
6 leden, en 360 graden front. Als je zo wint, doe je het echt goed.

Even ter verduidelijking: ik speel niet meer op W57 maar volg de wereld nog wel in grote lijnen :engel:

Tjah, elke individuele rekrutering of fusie zou je in dat opzicht kunnen beschouwen als een RW2 aangezien het je sowieso dichter bij het einddoel brengt. Het is ook niet dat jullie vijanden nu meer middelen ter beschikking hebben, ze zitten gewoon onder één dak dus dan vraag ik me gewoon ten zeerste af wat er verandert voor NO, helemaal niets toch? ;)
Het enige dat globaal gewijzigd is, is de ranglijst plus het feit dat er meer runedorpen bij elkaar gebracht zijn, inderdaad een stap in de richting van het einddoel. Die runedorpen zorgen er trouwens voor dat een fusie met je bondgenoten op termijn onvermijdbaar is, of het nu in het heden gebeurt of nog verder in de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Lees nou eens voor een keer de wereldregels ;)

wereldregels, het is niet omdat 2 partijen ermee akkoord gaanm dat de rest het ook doet, bij WST hebben we geen banden met beats of NO, dus voor ons tellen deze wereldregels gewoon niet, op dit moment zie ik het gewoon als vieze cf,s, en wie mij cft krijgt het dubbel en hard terug :)
 
Reactiescore
767
wereldregels, het is niet omdat 2 partijen ermee akkoord gaanm dat de rest het ook doet, bij WST hebben we geen banden met beats of NO, dus voor ons tellen deze wereldregels gewoon niet, op dit moment zie ik het gewoon als vieze cf,s, en wie mij cft krijgt het dubbel en hard terug :)

Ik weet dat me stamgenoten hier tegen zijn, maar als je mij kan bewijzen dat het een stabber was en geen MB zoals er gezegd word zou ik hier gerust achteraan willen gaan spreek me gerust eve prive aan
ben zelf zwaar tege clusterfucks
 
Reactiescore
1.075
Ik weet dat me stamgenoten hier tegen zijn, maar als je mij kan bewijzen dat het een stabber was en geen MB zoals er gezegd word zou ik hier gerust achteraan willen gaan spreek me gerust eve prive aan
ben zelf zwaar tege clusterfucks

1 van de redenen waarom primi exp had opgegeven eigenlijk, ging zomaar dorpen van dewinner edelen die al verdeeld waren, toen ik hem perongeluk overedelde (omdat die zomaar geheel dewinner ging claimen met zijn activiteit lol) ging die geheel mn cluster daar aanvallen en proberen edelen :p gelukkig was 't maar een noobje die niet wist wat timen was :p
 
Reactiescore
1.367
Moet zeggen dat beats best netjes bezig is!

Longtime stamgenoten droppen en binnen een week zijn ze al edelvoer geworden
 

DeletedUser60797

Guest
Moet zeggen dat beats best netjes bezig is!

Longtime stamgenoten droppen en binnen een week zijn ze al edelvoer geworden

Waar heb je het over? Heb ik speciaal voor jou naar de stats zitten kijken heb ik alsnog totaal geen idee waar het over gaat...
 
Bovenaan