World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57

DeletedUser74650

Guest
Hele post en veel gezever,

Punt 1: mach bestaat niet uit profiteurs, wij hebben jullie altijd gesteund doormiddel van clears, deff, fakes op Beats, Exp, War, en voorgaande stammen of spelers dit allemaal nauw besproken met seduced via zij mb's.

Punt 2: uw zogenaamde oplossing waar ik duidelijk over gemaakt had dat dit totaal niet eerlijk was tegenover mach ging totaal niet zoals u dat zegt, in die week dat er geen reactie was op jou post sprak ik wel met seduced over hoe we de jump het best kunnen laten verlopen. Dat hij dit niet verteld tegen jou is jullie probleem maar vervolgens steekt hij me wel in een skype gesprek met jou waar ik in grove lijnen mijn plan uitleg om de jump eerlijk te laten verlopen waarop jij reageerde dat je geen fan was van het plan omdat jullie ook uitgebouwde dorpen gingen moeten inleveren. Incredikill zijn acties was ik niet van op de hoogte tot je dit uitklaarde voor me maar dat je vanwege 1 spelers al de rest straft is laag bij de grond zeker omdat niemand van ons hier wat van af wist.

Mvg,

Druweetje 14

Beste Druweetje 14,

Je eerste punt is waar, jullie hebben inderdaad geholpen in de strijd tegen ex vijanden maar sinds ik actief ben als leider is er precies 0 gedaan van jullie kant af en het initiatief kwam van ons. Opties geboden, meegedacht en onze diensten aangeboden. Opties wilde jullie niet aan mee werken en de diensten die we jullie aanboden waren welkom alleen niet ten goede van een oplossing maar ten goede van mach, eerlijk of niet?

Je tweede punt die je aankaart vind ik dan weer raar dat je die bespreekbaar maakt. Je kwam met een oplossing om onze safe zone weg te geven en te ruilen voor front. Volstrekt belachlijk om 3 weken def opnieuw te moeten bouwen en onze stam 3 weken zonder def op t front te moeten laten strijden. Toen ik dit punt aanhaalde hoorde ik je ook niet klagen dus ga er vanuit dat je dat begrijpt.

Bovendien worden we in het daglicht gezet als srabbers in je voorgaande posts en hetgeen waar je nu dus moeilijk over doet is een meningsverschil.

MvG,

Art.
 
Reactiescore
533
Een klassiek verhaal van niet kunnen spreken met elkaar.
 
Reactiescore
767
LW ook nog naar beats:eek:

R2w lets go!:cool:
 
Reactiescore
533
LW ook nog naar beats:eek:

R2w lets go!:cool:
Het werd ons aangeleerd door Fusion :oops:

c9f9c5cd21968c7017d9e7d62f92e9a8.jpg
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser77704

Guest
:cool::cool:

hebben we trouwens niet 2x gesproken over een fusie tussen war/lw? :p

Kap ff snel over die discussie XD

Als Opinio + Beats + LW willen fuseren omdat ze anders geen kans denken te maken beschouw ik dat enkel als een compliment naar No. toe.
 
Reactiescore
1.367
Kap ff snel over die discussie XD

Als Opinio + Beats + LW willen fuseren omdat ze anders geen kans denken te maken beschouw ik dat enkel als een compliment naar No. toe.

Was geen discussie! Enkel een opmerking :D

Ja, eerlijk is eerlijk, mooi compliment
 

DeletedUser69628

Guest
Moesten wij de totstandkoming van Fusion dan ook zien als een compliment? :rolleyes:
Of gaat dat dan weer een beetje te ver?
 
Reactiescore
533
Kap ff snel over die discussie XD

Als Opinio + Beats + LW willen fuseren omdat ze anders geen kans denken te maken beschouw ik dat enkel als een compliment naar No. toe.
Wat een gevoelige teen.
 

DeletedUser76178

Guest
En wat is het verschil met jullie die zo al 2 stammen kapot hebben gemaakt?
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
533
Beste,

Geen gevoelige teen. Jammer dat het kapot wordt gerekruteerd.

MvG,

A.
Nu ff serieus. Ik ben er ook geen grote voorstander van, ik had veel liever met de kaasjes de wereld geowned.
Maar als Fusion-zijnde moet je zeker geen moraalridder proberen uit te halen, vermits jullie de starters waren van dit gedoe.

Ook nog even deze stelling: Geen Fusion = geen fusie van Beats.
 
Reactiescore
1.367
Nu ff serieus. Ik ben er ook geen grote voorstander van, ik had veel liever met de kaasjes de wereld geowned.
Maar als Fusion-zijnde moet je zeker geen moraalridder proberen uit te halen, vermits jullie de starters waren van dit gedoe.

Ook nog even deze stelling: Geen Fusion = geen fusie van Beats.

Geen fusie tussen fenix/war was een fusie tussen war en lw geweest
 
Reactiescore
533
Geen fusie tussen fenix/war was een fusie tussen war en lw geweest
Wat toch gewoon veel logischer was geweest?

En sorry gotogoogle maar ik spreek geen dode talen.
 
Bovenaan