Woehoeee Mods lekker bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser48745

Guest
Onderwerp De eindfase van deze wereld is begonnen! Herbenoemen
Verzonden 22.04.13 23:12:27
De stam De gouden ridders heeft nu 15% van alle actieve dorpen op deze wereld in zijn bezit. Daarom gaat nu de 31 -daagse eindfase in.
Als er na afloop van de eindfase geen belangrijke oorlogen meer zijn, wordt de wereld gesloten. De start van de eindfase brengt de volgende veranderingen op deze wereld met zich mee:

Opnieuw starten is niet meer mogelijk na een veredeling.
De kosten voor edelmannen zijn gehalveerd
Na 31 dagen wordt deze wereld gesloten

voila
 

DeletedUser

Guest
Maar wie wilt er nou zo een trol als jou zien Mark?
emoticon-00119-puke.gif

Mark?

tekort nog wel

Tekortdoen is gewoon een Nederlands werkwoord. Tekort is daarom gewoon correct geschreven.

http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/te-kort-tekort

Goh... alsof ik elk uur loop te kijken of er een stam de eindvoorwaarden behaalt om dan een berichtje te sturen dat identiek is op alle spelwerelden....

(jeetje mineetje... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar als dat op mijn takenpakket zou staan zou Innogames toch wel echt een wekker en een internetverbinding mogen betalen).

Ik ga er even achterna, kan iemand even het identieke berichtje copy-pasten. Dan krijg je zometeen een 'officieel antwoord'.

Groetjes

Is het trouwens correct dat de stam die 15% als eerste gehaald heeft maar na een maand tweede staat qua aantal dorpen alsnog de classic wint?
 
Reactiescore
2.489
Een puntenupdate gebeurt binnen TribalWars.nl op een uurlijkse basis, (zoals jullie allemaal vast wel weten).

Doordat op het moment van de update DGR meer punten had zijn zij (ja, door een automatisch opgesteld bericht) als trigger van de eindfase gemarkeerd. Want, laten we eerlijk zijn... jullie hebben beide leden gerekruteerd om boven de 15% uit te komen.

Echter maakt dit op het einde van de dag niet uit. Zoals in het bericht staat:

Daarom gaat nu de 31 -daagse eindfase in.
Als er na afloop van de eindfase geen belangrijke oorlogen meer zijn, wordt de wereld gesloten.

Je hebt dus nog 31 dagen om als eerste te eindigen op de ranglijst, wie dan als eerste staat wint. Niet wie er nu de eindfase getriggerd heeft.

Indien je graag je eigen stamnaam daar had zien staan raad ik je aan een paint knutselwerkje te maken of de volgende ronde opnieuw mee te doen.

Dan wens ik jullie nog een fijne nacht.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

P.s. Hier komt een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan