Woehoeee Mods lekker bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser48745

Guest
De eindfase begint met dat ~Dgr als eerste 15% heeft, terwijl Noob dat toch echt eerder had. Lekker bezig mods, toppie!
 

DeletedUser53985

Guest
Doorgestoken kaart dit. Dgr en Duckje spelen onder een hoedje.
 

DeletedUser

Guest
Och och och, waarom is dit niet meteen met een scriptje gedaan oid ipv handmatig? Nu krijgen we dit soort zeik weer natuurlijk.
 

DeletedUser48745

Guest
Hebben ze gewoon de rank 1 gepakt? Zelfs na de "recruit" van thrift shop hebben wij nog meer dorpen....
 

DeletedUser

Guest
We hadden als 1e die 15%, we hebben idd, na die laatste recruit van dgr, nog steeds meer dorpen en nog is DGR eerder? Wat voor een wiskunde gebruiken ze? :s
 

DeletedUser

Guest
De mods krijgen de helft van de pa-punten als we winnen. Dus terecht dat zij eieren voor hun geld kiezen.
 
Reactiescore
65
We hadden als 1e die 15%, we hebben idd, na die laatste recruit van dgr, nog steeds meer dorpen en nog is DGR eerder? Wat voor een wiskunde gebruiken ze? :s

Hier op deze classic wordt iedereen door iedereen verraden. Dit past precies in het verloop van deze wereld.
Nu worden zelfs de bedriegers bedrogen. Hahahaha.
 

DeletedUser34461

Guest
Hier op deze classic wordt iedereen door iedereen verraden. Dit past precies in het verloop van deze wereld.
Nu worden zelfs de bedriegers bedrogen. Hahahaha.

Haha, je bent necro, niet waar ? Ik vind het echt geweldig, dit.
 

DeletedUser48745

Guest
Hier op deze classic wordt iedereen door iedereen verraden. Dit past precies in het verloop van deze wereld.
Nu worden zelfs de bedriegers bedrogen. Hahahaha.

lol, wij bedriegers? :eek:

en @heyayeyayeyayeyayae, Mods hebben PA zat ze
 

DeletedUser

Guest
Het wonder is geschied, mijn pruim is nat en het regent niet!
 

DeletedUser48745

Guest
Mods hebben internet een maand gratis toegang tot onze cams.

neem Dimi aan in je stam,, kunnen ze een maand lang een fappende rus zien
emoticon-0144-nod.gif
 

DeletedUser53985

Guest
Reactiescore
2.490
Goh... alsof ik elk uur loop te kijken of er een stam de eindvoorwaarden behaalt om dan een berichtje te sturen dat identiek is op alle spelwerelden....

(jeetje mineetje... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar als dat op mijn takenpakket zou staan zou Innogames toch wel echt een wekker en een internetverbinding mogen betalen).

Ik ga er even achterna, kan iemand even het identieke berichtje copy-pasten. Dan krijg je zometeen een 'officieel antwoord'.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan