Wo

DeletedUser22895

Guest
Dit gaat volgens mij niet over mij:p

Nope de helden durven nu niet meer te spreken.
Als de ware arrogantie op tafel gelegd word over hoe zij de oorlog hebben proberen te winnen.
Zegt al meer dan genoeg.
En dan nog niet eens winnen.
Dat zegt al genoeg over de kwaliteiten van deze super helden.

TAoW is ART.
TAoW de beste stam van wereld 8. :D
TAoW de Actiefste stam van wereld 8.
TAoW de oudste stam van wereld 8.
Want de helden konden samen niet eens een eenheid vormen.
En dan vinden ze het laf als wij als stam even 20.000 clears doneren.
En dat nog niet eens de helft is wat we in capaciteiten hebben binnen de stam.:p
Nu kunnen we alleen nog wat bb dorpjes edelen:rolleyes:
Maar goed zo werken we op naar de volgende vijandje.
Die dan paar duizend incommings op zijn schermpje krijgt en dan vervolgens ook weer op delete gaat.
TAoW :catapult: sloopt alles.
En dan komen onze :edelman::edelman::edelman::edelman: hoppa weer een dorp rijker:p

TAoW kortom de beste stam maar weer is gebleken met DE beste spelers erin die wel een eenheid vormen.:D
En die eenheid gaat door water en vuur ook al hebben wij ook te maken met een hoop inactievelingen.
Maar die actievelingen die we wel hebben.
Staan er wel keer op keer.

En dan hebben we nog niet eens gesprokken over de massa's die ze allemaal op ons hebben gehad.
7 van de 10 waren gewoon meer dan noob aanvallen.
Zonder winst verloren.
En wij tijdens die massa tegen op ons gewoon dorpjes afpakken van de vijand:D
Wij zijn echt goed de TAoWers.
RESPECT verdient TAoW.

Alleen dat kunnen de mannetjes niet zo heel goed tegen dat ze verloren hebben.
Gaan ze maar op delete :D
Wauw.
Wat zijn ze goed zeg;)

TAoW is The Art of War gebleken :D yoehoeeeeeeeeeeeeeeee
 

DeletedUser59578

Guest
wat een grootspraak..

hetgeen me vooral opvalt is dat diegene die TAoW groot gemaakt hebben, discreet zijn... en blijven...
Respect voor deze spelers!


Nope de helden durven nu niet meer te spreken.
Als de ware arrogantie op tafel gelegd word over hoe zij de oorlog hebben proberen te winnen.
Zegt al meer dan genoeg.
En dan nog niet eens winnen.
Dat zegt al genoeg over de kwaliteiten van deze super helden.

TAoW is ART.
TAoW de beste stam van wereld 8. :D
TAoW de Actiefste stam van wereld 8.
TAoW de oudste stam van wereld 8.
Want de helden konden samen niet eens een eenheid vormen.
En dan vinden ze het laf als wij als stam even 20.000 clears doneren.
En dat nog niet eens de helft is wat we in capaciteiten hebben binnen de stam.:p
Nu kunnen we alleen nog wat bb dorpjes edelen:rolleyes:
Maar goed zo werken we op naar de volgende vijandje.
Die dan paar duizend incommings op zijn schermpje krijgt en dan vervolgens ook weer op delete gaat.
TAoW :catapult: sloopt alles.
En dan komen onze :edelman::edelman::edelman::edelman: hoppa weer een dorp rijker:p

TAoW kortom de beste stam maar weer is gebleken met DE beste spelers erin die wel een eenheid vormen.:D
En die eenheid gaat door water en vuur ook al hebben wij ook te maken met een hoop inactievelingen.
Maar die actievelingen die we wel hebben.
Staan er wel keer op keer.

En dan hebben we nog niet eens gesprokken over de massa's die ze allemaal op ons hebben gehad.
7 van de 10 waren gewoon meer dan noob aanvallen.
Zonder winst verloren.
En wij tijdens die massa tegen op ons gewoon dorpjes afpakken van de vijand:D
Wij zijn echt goed de TAoWers.
RESPECT verdient TAoW.

Alleen dat kunnen de mannetjes niet zo heel goed tegen dat ze verloren hebben.
Gaan ze maar op delete :D
Wauw.
Wat zijn ze goed zeg;)

TAoW is The Art of War gebleken :D yoehoeeeeeeeeeeeeeeee
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt heb een jaartje pauze gehad nu maar weer eens proberen op wereld 34 beetje jammer dat alle wereld zo commercieel zijn maarja. TAoW is duidelijk als sterkste uit de strijd gekomen.
 

DeletedUser23482

Guest
Groetjes aan alle TAoW spelers die mij nog herkennen ;)
Ik zie dat het allemaal prima is gegaan.
Alle credits voor Haantje de Sterke die met het TAoW project is doorgegaan nadat we ermee zijn begonnen.
Ik hoop dat mijn art of war plaatje nog steeds het stam logo is ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat wij als TAoW gewonnen hebben. Was het nog een mooi gevecht tegen DEMO?
Goed om te zien dat mijn oude account goed overgenomen is en doorgegaan is met mijn plan. Heeel veel aanvallen. :)

De mensen die mij nog kennen/herkennen succes nog!
 

DeletedUser21011

Guest
Ik zie dat wij als TAoW gewonnen hebben. Was het nog een mooi gevecht tegen DEMO?
Goed om te zien dat mijn oude account goed overgenomen is en doorgegaan is met mijn plan. Heeel veel aanvallen. :)

De mensen die mij nog kennen/herkennen succes nog!

Bas was het toch?

Demo, heeft helaas geen tegenstand geboden. Die is gestopt omdat hij inzag dat het hopeloos voor hem zou worden.
Goudlokje is eigenlijks de enigste van de club die nog wat geprobeerd heeft, dat verdient in elk geval enig respect. Hij weet dat hij niet kan winnen, maar maakt(e) er nog wel het beste van.

Nu is het een beetje het restant opvegen en dan zal de overwinning geclaimd worden. Helaas weinig uitdaging meer.
 

DeletedUser25273

Guest
Demo is gestopt omdat ik 4 grote accounts had en het gewoon niet te doen is solo 4 grote accounts in de top van een wereld te houden. Je moet je tijd verdelen en op een gegeven moment speel je niet meer met plezier. Ik heb gekozen om door te spelen op de twee werelden waar ik nog wel plezier aan beleefde en waar een stuk minder intern gezeik in de stam was. Veel actieve spelers waren er op 8 toch niet over aan onze kant en dat kwam voornamelijk door een paar spelers aan onze kant die continu met elkaar overhoop lagen, zeker niet door de kwaliteiten van TAOW, ook toen ik op delete ging stond ik nog zeer ruim voor tegen TAoW. Geen enkele aanval van TAoW op mijn account is in hun voordeel geëindigd. Uiteindelijk zou ik het vast wel afgelegd hebben tegen TAoW, aangezien je het in je eentje niet redt tegen een enorme overmacht aan clears en tegenstanders, maar niet omdat ik het qua strategie en skills af hoefde te leggen. Maar TAoW heeft de boel het beste bij elkaar gehouden en ze hebben mijn felicitaties ook gekregen toen ik op delete ben gegaan.
 

DeletedUser1435

Guest
gast jij won nooit op tactiek, maar omdat jij altijd het overwicht aan tijd had. Nu de rollen omgedraaid zijn merk je dat jij nooit een goede speler bent geweest maar een overactieve ;)

mvg
 

DeletedUser32962

Guest
toch jammer dat ik hier nooit kijk... de oudgedienden tom, prima, en natuurlijk mijn oude nachtbraakmaatje bas (hoe is het jongen?) allemaal toch nog ff oogje in het zeil houden? ;)
aanvraag voor de winst is vandaag gedaan, we zitten boven de benodigde 85%. er valt ook geen eer meer te behalen in het afmaken van de overlevenden. geen tegenstand = geen motivatie meer ook...
w8 is mooi geweest!
grtz robin
 

DeletedUser32962

Guest
Beste spelers van wereld 8,

De stam TAoW heeft de overwinning geclaimed, omdat ze een overduidelijk overwicht hebben zowel qua dominantie als qua spelers zal deze wereld gesloten worden.

Indien er niets noemenswaardig verandert zal volgende week op 8 november omstreeks 20:00 deze wereld in vredesmodus gaan, in deze periode ben je vrij van aanvallen. Een week later, op 15-11 zal de wereld gesloten en gearchiveerd worden.

We bedanken jullie voor je inzet, speelplezier en activiteit op wereld 8 en zien jullie graag terug op één van onze nieuwere spelwerelden!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

:D
 

DeletedUser31187

Guest
Proficiat met jullie overwinning.

Ik was destijds gestart op wereld 4 en wereld 8 nu gaan die alle 2 dicht met amper een maand tussen.
Alleen jammer dat toen mijn 2 co's stopten destijds anders had ik mischien 2 overwinningen.

groetjes,
Major John Sheppard ( ex-king of C62 ).
 
Bovenaan