Wo

DeletedUser68222

Guest
Laat W15 hier buiten, naabje.
Als je denkt dat je een safe gebied hebt en daar opeens wordt genaaid en Demo dan in de nacht gaat aanvallen, tja.
Dat zegt genoeg over hem.
Als die echt zo goed is had die mij gewoon direct aangevallen.

Daarbij, ik ben trots op de prestaties die we hebben geleverd op W15.
We hebben het iets minder dan 8 maanden vol gehouden.
En zonder al die stabs (OS teruggetrokken van het front, dorpen afgegeven direct aan het front, spelers die zomaar op delete gaan etc. etc.) waren we er waarschijnlijk beter afgekomen.

Dus hou gewoon je mondje dicht over W15, want dat staat hier sowieso ook los van.
 

DeletedUser

Guest
Vind je? Je maakt hetzelfde mee op w15 als wij meegemaakt hebben op w8...

Dus jij je bek dicht over w8 noob.
 

DeletedUser59578

Guest
ik kan niet meepraten over W15..
maar de prestaties van de huidige speler op Goofy op W8 zijn zeker zeer povertjes..
hij heeft echter ook heel sterke kanten.. ruzie stoken en vluchten als het warm wordt.. staan bovenaan op het lijstje...;-)
 

DeletedUser25273

Guest
God wat ben jij een zielig ventje. De aanval was totaal niet onverwacht, aangezien ik de dag ervoor je hele noordelijk deel van je cluster al gescout had. Jouw idee van voorbereiding is alles stacken en accounts verloren laten gaan, zodat jouw grensje in ieder geval vol staat. Dat zien we aan alle rapportjes van def die bij icedragon staan van onder andere vegter5000. Snipen is blijkbaar te moeilijk en counteren is je ook al niet gelukt. Wat kun je dan eigenlijk wel als je dorpen niet achterlijk vol staan? 1 nachtje wat dorpen verliezen kun je een verrassing noemen, 200 dorpen kwijt raken in een weekje betekent dat je of de capaciteiten niet hebt of al opgegeven hebt. In beide gevallen heb je gewoon dik van me verloren. Heel vervelend voor je.

TAoW wilde de confrontatie pas met me aan als er 10 spelers me compleet omsingeld hadden. Alle voorgaande aanvallen op mijn zijn vruchteloos geweest en ik stond ook dik in de plus tegen TAoW, maar dat zullen jullie waarschijnlijk nooit toegeven of jullie zullen er wel weer een prachtig excuus voor hebben. Noem me arrogant wat je wilt, ik weet wat mijn spelerskwaliteiten zijn en ben bij TAoW geen betere tegen gekomen.

De feleicitaties heb ik al lang overgebracht aan TAOW, ingame en aan spelers die het verdienen, niet aan grootbekjes zoals als Vincent, die het versturen van clears als een talent zien. Voor mij is dit een spel en ik was gewoon niet bereid nog meer energie te steken in een wereld waar de kaarten al lang geschud waren. Er zijn een paar dames geweest die de sfeer goed verziekt hebben op wereld 8 in ons kamp en een paar kerels die er blind achteraan liepen. De lol was er gewoon af en ik had weinig zin om in mijn eentje de strijd aan te gaan tegen een massatstam die 10 rijen dik kon stacken tegen me.
 

DeletedUser59578

Guest
Haha, je hebt in ieder geval humor Demo.

fijn toch!.. en laat dit nu net iets zijn wat jij blijkbaar te weinig hebt..

verwijt me niet een kontlikker van demo te zijn.. want dan ken je je 'geschiedenis' niet...
maar ondanks al hetgeen gebeurd is, verdient hij respect in dit spel. .. en dat kan ik niet over jou zeggen..
 

DeletedUser

Guest
Vincent, wat ben jij een noob zeg. Jij maakt je hier straal belachelijk. ^^

TAoW heeft gewonnen, er zaten goeie spelers in, maar het is slechts door de tegenslagen die jullie vijanden intern hadden dat jullie gewonnen hebben. En meer dorpen, ongelovelijk veel stammetjes. 1 grote massastam. 1 tegen 1 was wss te moeilijk? Of wouden jullie onder de 50 leden blijven. ^^

Voor de rest, Nec, UM, HDS, renh, jullie waren leuke vijanden. :) Heb met sommige van jullie ook op andere werelden in 1 stam gezeten.

Bedankt:D op welk account zat jij? is volgens mij al best een tijdje geleden weer.
 

DeletedUser

Guest
En die 100 dorpjes van jou edelde? ^^
Daarna besloten terug op eigen acc. :)
En toen ik je aanval (samen met NWA) heeft NWA hoeveel dorpen van je geedelt? 230? :rolleyes:
 

DeletedUser22895

Guest
Vind je? Je maakt hetzelfde mee op w15 als wij meegemaakt hebben op w8...

Dus jij je bek dicht over w8 noob.

Zullen wij dan ook is praten op welke arrogante manier jullie de oorlog hebben gespeeld?

-Accounts jatten van ExTaowers?
Die op jullie account zijn gaan spelen?

Of vinden jullie dat ook een heldendaad?
 
Bovenaan