WKYD vs. DEF

DeletedUser

Guest
Denk 80 procent zeker

en die andere 20% beheerst het spelletje vast niet zo goed als mij :p

En nee ik vindt mijzelf niet super voordat iedereen gaat roepen ego.
Maar wel beter dan dat stelletje :p
 

DeletedUser33662

Guest
Lollz tussen DEF2
is er nu ook een soort van revolutie uitgebroken
een paar leden naar DEF
een paar leden naar SKULL
een paar leden naar MIJN opgerichte
PortucAlia Fusion :)
BTW

WKYD is opgeheven!! XD
nu is er een andere SoD ofzo...
 

DeletedUser

Guest
Lol, klasse hoor :p, de wegnaar de R.I.M wordt voor ons dus niet zo moeilijk :p
 
Reactiescore
19
je kunt altijd nog vluchten naar continent 82.
mijn account gaat op grijs en vele zullen er in 82 volgen
dat word ruim 10 miljoen punten aan bb dorpen...LOLzz
 

DeletedUser37376

Guest
edelen gaat hand in hand met aanvallen toch
je gaat niet iemand aanvallen voor je clears te verspillen heXD

Soms help ik m'n stamgenoten, zonder zelf te edelen:rolleyes:

Doen ze dat in jullie stam niet?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar niet, teamwork loopt heel moeilijk in noob stammen omdat alle ego's zelf zo snel mogenlijk willen groeien:p
 

DeletedUser37376

Guest
Blijkbaar niet, teamwork loopt heel moeilijk in noob stammen omdat alle ego's zelf zo snel mogenlijk willen groeien:p

Ag ja die stammen zijn kansloos, hoe wil je ooit 'n oorlog winnen als niemand met je mee aanvalt omdat ze dan niet mogen edelen:confused:

Ag ja die stammen zijn volstrekt kansloos en bestaan gewoon tot de 1e beste oorlog uitbreekt.
 

DeletedUser22763

Guest
Ag ja die stammen zijn kansloos, hoe wil je ooit 'n oorlog winnen als niemand met je mee aanvalt omdat ze dan niet mogen edelen:confused:

Ag ja die stammen zijn volstrekt kansloos en bestaan gewoon tot de 1e beste oorlog uitbreekt.

idd. je kan goed als individu zijn, maar als 1 stam op dat individu gaat en die krijgt geen os is het snel afgelopen... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
idd. je kan goed als individu zijn, maar als 1 stam op dat individu gaat en die krijgt geen os is het snel afgelopen... :rolleyes:

Dat is zeer verschillend per speler.
Ik heb al vaker gezien dat 1 of 2 spelers een hele stam kunnen tegenhouden of zelfs uit elkaar kan/kunnen doen vallen door de hevige verliezen.

Zegt natuurlijk net zo goed iets over de stam als over de speler, maar het is prima te doen als de stam waar je tegenover staat niet te hoog gegrepen is.

(als je het bij de nummer 1 op de ranglijst probeert vrees ik in de meeste gevallen voor je leven :D)
 

DeletedUser

Guest
je kunt altijd nog vluchten naar continent 82.
mijn account gaat op grijs en vele zullen er in 82 volgen
dat word ruim 10 miljoen punten aan bb dorpen...LOLzz

lol:D

leuk al dat grijs in k82 he hahha

grt angelalmighty
 

DeletedUser

Guest
ik vond er niet veel meer aan,..en krijg een kleintje over twee maanden dus moet van alles doen in huis. maar ik dacht jullie willen niet internen dus liet m bb worden :p
 
Bovenaan