Wknol

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser42613

Guest
Wknol is dus zo'n ouderwetse Moraalheer die eist dat je full off gaat daarna niets meer van zich laat horen en je dan opedelt. Weet ik dus waarom zulke spelers zo hoog eindigen. Ik hoop dat je jezelf nog tegenkomt!
 

DeletedUser61580

Guest
Tja, dat er nog steeds mensen zijn die als MB willen spelen snap ik sowieso niet.
Je maakt jezelf daarmee enkel kwetsbaar ten dienste van spelers die vaak niet eens genoeg deff hebben om zichzelf te bedruipen.
 

DeletedUser

Guest
Tja, dat er nog steeds mensen zijn die als MB willen spelen snap ik sowieso niet.
Je maakt jezelf daarmee enkel kwetsbaar ten dienste van spelers die vaak niet eens genoeg deff hebben om zichzelf te bedruipen.

Ben ik het niet mee eens. Ik heb 2 mb's, beide hebben onder mijn bescherming genoeg kansen om uit te groeien tot grote spelers, die nooit problemen zullen krijgen met andere spelers omdat ik hen defend.

Spelers als wknol en asilay die mb's backstabben vind ik gewoon zielig, ze worden op die manier gebruikt en dat is gewoon triest. Vaak gebeurd dit omdat men geen makkelijke targets in de buurt hebben, en dus op deze manier snel goedkoop punten binnen halen.
 

DeletedUser42613

Guest
Tja, dat er nog steeds mensen zijn die als MB willen spelen snap ik sowieso niet.
Je maakt jezelf daarmee enkel kwetsbaar ten dienste van spelers die vaak niet eens genoeg deff hebben om zichzelf te bedruipen.

Als je als solo-speler een account moet bijhouden van 185k moet bijhouden en je gaat naar school en je hebt werk, + er liggen spelers als wknol naast je en steakhouse. boven ja dan is de keuze snel gemaakt?

Maar dat je het op zo'n manier moet winnen is toch triest?
 
Reactiescore
31
Hoe spijtig het ook is dat dit is gebeurd, is een heel topic hierover overbodig.
Je kan dit in andere bestaande topics plaatsen, maar een nieuw topic is niet nodig.

Verder vind ik het uiteraard erg vervelend voor je, maar het is en blijft TribalWars, en je weet nooit wat er kan gebeuren, maar dit is inderdaad wel wat onder de gordel.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan