WK Poule

Reactiescore
1.019
hoi

is er hier interesse om een wk poule te organiseren op het forum? ik wil hem eventueel wel maken. jammer dat scorito nu betaald is geworden, maar ik heb een goed alternatief.
 

DeletedUser61134

Guest
Martijn de oosterlingen knuffelaar. Neem jij maar een poolse..
Dan kijken wij de WK
 
Reactiescore
2.506
Ik zou het leuk vinden om te doen, maar heb pas na de groepsfase tijd
 

DeletedUser61134

Guest
Kan ik er wat aan doen dat Martijn over polen begon :(
 
Reactiescore
1.728
Ik doe al met mijn vrienden groep mee. Dus geen zin om ook hier mee te doen.
 

DeletedUser1435

Guest
je kan toch een scorito opzetten dat is wel zo makkelijk
 
Reactiescore
770
echt jammer dit hoe Vincent Kompany er wederom gewoon in slaagt te bewijzen dat die vent van porselein is. Dit maakt hem duidelijk overroepen en je vraagt je soms af hoe hij het dan gedaan heeft bij ManCity. Intussen mag Radja thuis blijven omdat Martinez een klein piemeltje heeft. Tzal weer kwartfinales zijn voor ons en dan daarna eruit tegen een ploeg beter dan Gibraltar waar je dan natuurlijk 9 - 0 tegen scoort.
 

DeletedUser69389

Guest
echt jammer dit hoe Vincent Kompany er wederom gewoon in slaagt te bewijzen dat die vent van porselein is. Dit maakt hem duidelijk overroepen en je vraagt je soms af hoe hij het dan gedaan heeft bij ManCity. Intussen mag Radja thuis blijven omdat Martinez een klein piemeltje heeft. Tzal weer kwartfinales zijn voor ons en dan daarna eruit tegen een ploeg beter dan Gibraltar waar je dan natuurlijk 9 - 0 tegen scoort.
Jullie zijn er tenminste bij. Dat kunnen wij niet eens zeggen. :(
 
Bovenaan