WK 2014 : "Brazil"

DeletedUser53052

Guest
Ja heb ik al aangehaald :). Opvallende statistieken. Inzetten op 5+ gele kaarten en eventueel rood kaartje kan wel interessant zijn. Zeker omdat de Algerijnen de pest hebben aan technische wondertjes zoals Mertens, hazard, Januzaj en De Bruyne. Die worden wel een paar keer onder de grond gestopt.

Zou ik niet op rekenen;

De landen die op het WK het grootste aantal rode en gele kaarten pakken, zijn het minst succesvol. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Quartz stelde een lijst samen waarin het aantal kaarten gemeten wordt aan het aantal wedstrijden op een WK. Het resultaat: uit de top-twintig is er niet één land dat al de WK-finale gehaald heeft. Duitsland is nummer 21.

Slovenië is volgens Quartz het vuilste land, met één rode en 19 gele kaarten in slechts zes WK-matchen. Gemiddeld zijn er dat dus 3,33 per match. Het allerbraafste land is Peru, dat slechts 9 gele kaarten in 13 matchen pakte.

Ook België heeft doorgaans vriendelijke internationals, met slechts één kaart per match. Daarmee houden we amper vier landen achter ons en daar is dan nog het gewezen West-Duitsland bij. Van de landen die in Brazilië aantreden, speelt enkel Algerije properder.

Verder ken ik het Algerijns elftal niet zo goed, maar ook zij hebben een 3/4tal spelers à la Hazard (een bèta versie laten we zeggen).
 
Reactiescore
110
Re: WK 2014 : "Brazil"

Atsu naar PSV plz

Hey bij Sporza hebben ze het over PSV Eindhoven!!
 
Reactiescore
1.804
als Algerije en Mexico even winnen strijk ik 80 euro op
 

DeletedUser

Guest
Tegen de Belgen wedden gvd kikker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.804
ik heb op alle manieren gewed, gelijkspel, verlies, winst tmaakt allemaal neit uit ik krijg er sowieso geld voor
 
Reactiescore
1.577
Re: WK 2014 : "Brazil"

Simeco weet van wanten.

Edit: Godver en dan scoren die Nigerianen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.804
alles ligt open tgaat me hier om 30 euro dus de ghanezen mogen even winnen ja
 
Reactiescore
1.804
Re: WK 2014 : "Brazil"

ok doei geld
 

DeletedUser

Guest
Jongens jongens jongens, jullie beseffen toch wel dat zelfs als de bets op zichzelf vrij safe zijn de kans bijzonder groot is dat er bij een combo net eentje fout gaat?
 

DeletedUser

Guest
C'mon Belgium!

Maak me trots !

Enkel vrees ik dat die wilmots weer voor Van Buyten gaat kiezen , zet toch Lombaerts op als je Vermaelen niet vertrouwt djezus..
 

DeletedUser

Guest
C'mon Belgium!

Maak me trots !

Enkel vrees ik dat die wilmots weer voor Van Buyten gaat kiezen , zet toch Lombaerts op als je Vermaelen niet vertrouwt djezus..

Van Buyten deed het goed in de oefenmatchen. Gewoon beresterk zonder nonchalance of debiele trucjes.
 
Bovenaan