Winter has come.

Reactiescore
581
Mental is hier niet om de vijand een plezier te doen. Blijft men spelen dan vechten wij... stopt men en is de wereld zo'n beetje over, dan maken we er zo snel mogelijk een einde aan. Dan kunnen we verder op een andere actieve (nieuwe) wereld.

En wat jullie daar van mogen vinden, zal mij persoonlijk een worst zijn. Een wereld rekken, daar zie ik nu het nut niet van in... en als een wereld gespeeld is, dan ligt dat niet aan ons, maar aan de stammen/spelers die de handdoek in de ring gooien.
 

DeletedUser66129

Guest
Onzin, Cyan is gevallen door gezeik binnen in de stam, het is onlogisch om mental erbij te betrekken, gewoon onze eigen domme fout;)

Het gaat mij hier niet om he feit dat Cyan gevallen, maar het feit dat JULLIE de wereld willen beslissen, dat is wel duidelijk als jullie RR erbij halen, FwB mee bezig zijn (??). wat wil een cyan dan uitrichten tegen Mental en Nilva, 2 stammen die boven Cyan staan, daar had ik het over, maar jij maakt er blijkbaar weer een heel ander vehaal van.

Mental is hier niet om de vijand een plezier te doen. Blijft men spelen dan vechten wij... stopt men en is de wereld zo'n beetje over, dan maken we er zo snel mogelijk een einde aan. Dan kunnen we verder op een andere actieve (nieuwe) wereld.

En wat jullie daar van mogen vinden, zal mij persoonlijk een worst zijn. Een wereld rekken, daar zie ik nu het nut niet van in... en als een wereld gespeeld is, dan ligt dat niet aan ons, maar aan de stammen/spelers die de handdoek in de ring gooien.

maarja jij speelt dit spel dus ook om te winnen, word overal gezegd dat Cyan zo zakelijk was en meer plezier moest beleven, maar als ik zo lees ben jij juist degene die er juist geen plezier in wil beleven, is wel duidelijk dat jullie nu makkelijk in deze overvloed van ons kunnen winnen, waarbij misschien een paar grijs worden?? nou erg leuk, BB Clearen :D 180 dagen lang, poepoe wat een plezier..
 

DeletedUser81928

Guest
Denk niet dat je het goed leest ;) Hij bedoeld het volgens mij dat de wereld overwinning nu gewoon naar mental en nilva gaat. Met de wat kleinere stammen zou je het kunnen proberen swift, reborn, mompel. fresh, syg red. swag en de rest. Maar swag is niet te houden en syg ook niet. Dit is inprincipe nu een kwestie van simpel uitspelen voor mental en nilva geworden en dat hebben ze goed gedaan.
 

DeletedUser68936

Guest
Het gaat mij hier niet om he feit dat Cyan gevallen, maar het feit dat JULLIE de wereld willen beslissen, dat is wel duidelijk als jullie RR erbij halen, FwB mee bezig zijn (??). wat wil een cyan dan uitrichten tegen Mental en Nilva, 2 stammen die boven Cyan staan, daar had ik het over, maar jij maakt er blijkbaar weer een heel ander vehaal van.

Ik zat in Cyan tot gisteren he, geen sprake van JULLIE:). Verkeerd gelezen dan door mij, dacht dat je de val van Cyan bedoelde.
 

DeletedUser60969

Guest
vind ik ook, maar tis wel duidelijk dat mental dat juist wilt, ze willen er niet eens een strijd van maken, maar ze willen dat het nu al gespeeld is, wat ik persoonlijk heel jammer vind, aangezien de wereld nog niet eens zo lang bestaat..

Wat wil je op Mental afschuiven dan? Wij zijn lange tijd juist in een positie geweest waar we weinig uit konden halen, en het probeerden waar we dat konden. Jullie hadden grote ruimtes met safe zones waarbij op verschillende plekken goed werd gestacked. Mental pakte dit volgens jullie niet goed aan, en Cyan pakte zelfs spelers weg uit BG's zoals Gas waarbij dit wel 'goed' gevonden werd.
Later werd door Cyan zelf Cyan een stabiele stam genoemd die verder was dan Mental. Niets bleek minder waar, eigen BG R_R overgestapt naar Mental (wat Cyan volgens mij zichzelfs ook deels kan aanrekenen) en natuurlijk ook Mental.

Dat het oostblok van Cyan wegvalt, en andere spelers daar hebben wij volgens mij weinig mee van doen. Zelfs nu kan Cyan er wel wat van maken, om het goed te laten verwoorden;

Als laatste wil ik oproepen om vooral door te blijven spelen. Na het vallen van een grote stam zijn er altijd wat spelers die op grijs gaan, ik hoop dat dit nu niet het geval is. Met het vallen van Cyan is de winst nog niet direct voor Mental & Nilva, daar is nog een lange weg voor te gaan. Organiseer de "oppositie", en ook al lijkt het alsof de rest nu een underdog positie heeft, denk ik dat jullie als het goed aangepakt wordt ons nog knap lastig kunnen gaan maken.

Het kan nog zat, je hebt niets te verliezen zoals Mental dat ook niet had. Ook zonder flinke stacks en weinig mobiel def is het mogelijk om te overleven zoals al gebleken is.
 

DeletedUser81928

Guest
ceesar is versie en netskie is repel even dat jullie het weten voor elkaar :p
 
Reactiescore
24
je kan het niet kwalijk nemen dat ze een wereld willen winnen. En je kan ze ook niet kwalijk nemen dat hun diplomatie goed verloopt en die van jullie aan alle kanten schort.

Ik weet niks van w37 of het verloop en de diplomatie, ken geen mensen die hier spelen. Maar als een 'topstam' na een half jaar dat de wereld open is al de handdoek in de ring gooit dan trek ik wel mijn conclusies. Zeker als er dan ook nog zo'n topic word gemaakt.
Dat is gewoon uitermate pover.
 
Reactiescore
581
Het gaat mij hier niet om he feit dat Cyan gevallen, maar het feit dat JULLIE de wereld willen beslissen, dat is wel duidelijk als jullie RR erbij halen, FwB mee bezig zijn (??). wat wil een cyan dan uitrichten tegen Mental en Nilva, 2 stammen die boven Cyan staan, daar had ik het over, maar jij maakt er blijkbaar weer een heel ander vehaal van.

maarja jij speelt dit spel dus ook om te winnen, word overal gezegd dat Cyan zo zakelijk was en meer plezier moest beleven, maar als ik zo lees ben jij juist degene die er juist geen plezier in wil beleven, is wel duidelijk dat jullie nu makkelijk in deze overvloed van ons kunnen winnen, waarbij misschien een paar grijs worden?? nou erg leuk, BB Clearen :D 180 dagen lang, poepoe wat een plezier..


Het gekke is.... dat ik nu van diverse kanten te horen krijg... dat wij er nog een grote eindstrijd van moeten maken. Vooral uit de hoek van Cyan komen die geluiden. Ik moet daar gewoon om lachen. Jullie stoppen voor een deel... en willen dan nog even over je graf heen regeren.

Jullie willen nu nog bepalen wat er met deze wereld moet gebeuren. Als je wilt bepalen, wat er met een wereld gebeurd, dan moet je blijven spelen en niet stoppen. Zelfs onze BG's worden bestookt met dergelijke ideeën, van meestal stoppende spelers, die feitelijk moeten doorvechten of beter hun mond kunnen houden.

En wat Mental hier laat zien... is dat ze spelers van hun woord zijn. Wij hebben toen we gingen samenwerken met Nilva gezeg: Wij gaan deze wereld SAMEN winnen. En dat is nu precies wat we doen. Niets meer en niets minder... we gaan ze niet backstabben, we gaan de wereld samen winnen.

Natuurlijk we moeten nog ruim 30% veroveren, maar of dat nu BB's of spelers/stammen zijn... dat maakt ons niet uit. We hebben namelijk allang bewezen dat we niet weglopen voor gevechten, ook niet als we door vier stammen tegelijk aangevallen worden.

Maar we zijn er niet om stoppende (chagrijnige) spelers (die slecht tegen hun verlies kunnen) een plezier te doen. Die moeten stoppen en hun mond houden of doorspelen en er een gevecht van maken.
 

DeletedUser81928

Guest
Wat wil je op Mental afschuiven dan? Wij zijn lange tijd juist in een positie geweest waar we weinig uit konden halen, en het probeerden waar we dat konden. Jullie hadden grote ruimtes met safe zones waarbij op verschillende plekken goed werd gestacked. Mental pakte dit volgens jullie niet goed aan, en Cyan pakte zelfs spelers weg uit BG's zoals Gas waarbij dit wel 'goed' gevonden werd.
Later werd door Cyan zelf Cyan een stabiele stam genoemd die verder was dan Mental. Niets bleek minder waar, eigen BG R_R overgestapt naar Mental (wat Cyan volgens mij zichzelfs ook deels kan aanrekenen) en natuurlijk ook Mental.

Dat het oostblok van Cyan wegvalt, en andere spelers daar hebben wij volgens mij weinig mee van doen. Zelfs nu kan Cyan er wel wat van maken, om het goed te laten verwoorden;



Het kan nog zat, je hebt niets te verliezen zoals Mental dat ook niet had. Ook zonder flinke stacks en weinig mobiel def is het mogelijk om te overleven zoals al gebleken is.

Niks valt op mental af te schuiven ;) Mental heeft gewoon goed ingespeeld op de situatie. Natuurlijk hielden we de schijn op dat lijkt me logisch. Mental had het in het begin niet goed aangepakt in onze ogen met de behandeling van bondgenoten en nu kregen we die terug met RR. Dat laatste tja ik hoop natuurlijk ook dat men zich herpakt en de wereld nog wat wordt maar dat gaan we zien.
 
Reactiescore
24
Het gekke is.... dat ik nu van diverse kanten te horen krijg... dat wij er nog een grote eindstrijd van moeten maken. Vooral uit de hoek van Cyan komen die geluiden. Ik moet daar gewoon om lachen. Jullie stoppen voor een deel... en willen dan nog even over je graf heen regeren.

Jullie willen nu nog bepalen wat er met deze wereld moet gebeuren. Als je wilt bepalen, wat er met een wereld gebeurd, dan moet je blijven spelen en niet stoppen. Zelfs onze BG's worden bestookt met dergelijke ideeën, van meestal stoppende spelers, die feitelijk moeten doorvechten of beter hun mond kunnen houden.

En wat Mental hier laat zien... is dat ze spelers van hun woord zijn. Wij hebben toen we gingen samenwerken met Nilva gezeg: Wij gaan deze wereld SAMEN winnen. En dat is nu precies wat we doen. Niets meer en niets minder... we gaan ze niet backstabben, we gaan de wereld samen winnen.

Natuurlijk we moeten nog ruim 30% veroveren, maar of dat nu BB's of spelers/stammen zijn... dat maakt ons niet uit. We hebben namelijk allang bewezen dat we niet weglopen voor gevechten, ook niet als we door vier stammen tegelijk aangevallen worden.

Maar we zijn er niet om stoppende (chagrijnige) spelers (die slecht tegen hun verlies kunnen) een plezier te doen. Die moeten stoppen en hun mond houden of doorspelen en er een gevecht van maken.

Ben ik volledig met je eens ;)
Als ze willen dat de wereld op hun manier verloopt zullen ze daar werk van moeten maken. En anders opzouten.
 

DeletedUser81928

Guest
Het gekke is.... dat ik nu van diverse kanten te horen krijg... dat wij er nog een grote eindstrijd van moeten maken. Vooral uit de hoek van Cyan komen die geluiden. Ik moet daar gewoon om lachen. Jullie stoppen voor een deel... en willen dan nog even over je graf heen regeren.

Jullie willen nu nog bepalen wat er met deze wereld moet gebeuren. Als je wilt bepalen, wat er met een wereld gebeurd, dan moet je blijven spelen en niet stoppen. Zelfs onze BG's worden bestookt met dergelijke ideeën, van meestal stoppende spelers, die feitelijk moeten doorvechten of beter hun mond kunnen houden.

En wat Mental hier laat zien... is dat ze spelers van hun woord zijn. Wij hebben toen we gingen samenwerken met Nilva gezeg: Wij gaan deze wereld SAMEN winnen. En dat is nu precies wat we doen. Niets meer en niets minder... we gaan ze niet backstabben, we gaan de wereld samen winnen.

Natuurlijk we moeten nog ruim 30% veroveren, maar of dat nu BB's of spelers/stammen zijn... dat maakt ons niet uit. We hebben namelijk allang bewezen dat we niet weglopen voor gevechten, ook niet als we door vier stammen tegelijk aangevallen worden.

Maar we zijn er niet om stoppende (chagrijnige) spelers (die slecht tegen hun verlies kunnen) een plezier te doen. Die moeten stoppen en hun mond houden of doorspelen en er een gevecht van maken.

Scheer niet iedereen over 1 kam ;)
 

DeletedUser73318

Guest
tijd voor mental vs nilva dan maar om het leuk te houden toch :)
 

DeletedUser25148

Guest
Onzin, Cyan is gevallen door gezeik binnen in de stam, het is onlogisch om mental erbij te betrekken, gewoon onze eigen domme fout;)


Niet mee eens. ookal was er onenigheid (wat in elke stam speelt) als mental niet gefuseerd was hadden we niet opgegeven. nogmaals ik had het zo iz o niet gedaan maar mental heeft zo de overmacht gekregen, Nu word er overal nog verteld dat ze nog fuseren met FWB en daarna met Nilva om de totale winst te pakken. (of dit waar is weet ik niet en zal de tijd uitwijzen) Maar zonder fusie had de wereld er heel anders uit gezien.
Want men verteld nu cyan wou het tegen de grote opnemen. Nogmaals zonder fusie had mental nog wel eens kunnen verliezen.
 
Reactiescore
581
Men moet eens minder naar geruchten/roddels luisteren... FWB? Ik weet helemaal niets van die stam... meer fusies dan met R_R, ik weet er van geen een. Mental is ook groot genoeg lijkt me. En de fusie is NOOIT ontstaan vanwege inactiviteit of daarmee de wereld te willen winnen.

R_R kreeg van Mental een voorstel van een NAP met uitzicht op meer... wees dat vervolgens af. En kwam een maand later op onze deur kloppen of we nog interesse hadden (ze hadden genoeg van Cyan) en toen hebben wij er een fusie van gemaakt. In eerste instantie wilde we even rust aan de noordkant, zodat het eindelijk eens echt 1 vs 1 zou worden tussen Mental en Cyan en het is meer geworden.

Dat zijn de feiten.
 

DeletedUser66129

Guest
ceesar is versie en netskie is repel even dat jullie het weten voor elkaar :p

Sstttt... dat wou ik nog geheim houden :rolleyes:

Wat wil je op Mental afschuiven dan? Wij zijn lange tijd juist in een positie geweest waar we weinig uit konden halen, en het probeerden waar we dat konden. Jullie hadden grote ruimtes met safe zones waarbij op verschillende plekken goed werd gestacked. Mental pakte dit volgens jullie niet goed aan, en Cyan pakte zelfs spelers weg uit BG's zoals Gas waarbij dit wel 'goed' gevonden werd.
Later werd door Cyan zelf Cyan een stabiele stam genoemd die verder was dan Mental. Niets bleek minder waar, eigen BG R_R overgestapt naar Mental (wat Cyan volgens mij zichzelfs ook deels kan aanrekenen) en natuurlijk ook Mental.

Dat het oostblok van Cyan wegvalt, en andere spelers daar hebben wij volgens mij weinig mee van doen. Zelfs nu kan Cyan er wel wat van maken, om het goed te laten verwoorden;



Het kan nog zat, je hebt niets te verliezen zoals Mental dat ook niet had. Ook zonder flinke stacks en weinig mobiel def is het mogelijk om te overleven zoals al gebleken is.

Ik schuif niks op mental af, maar het mag duidelijk zijn door het aantrekken van RR bij jullie stam, cyan vrijwel kansloos is geworden, dat is het punt waar naar mijn mening het einde van w37 gemaakt is, zijn al verschillende gesprekken hier geweest, maar hoe moeten wij vanuit dit oud cyan weerstand bieden op zo veel front om ons heen, mogelijk kan een enkele speler iets uitrichten, maar word dat net zo hard verloren op andere plekken aan het front, omdat wij dit gewoon niet aankunnen, en ja tuurlijk is er nog kans voor oud cyan spelers, maar als ik de activiteit bekijk die jullie nu beschikken, en het grote deel safe (wat wij niet hebben) denk ik niet dat we veel weerstand kunnen bieden.

Het gekke is.... dat ik nu van diverse kanten te horen krijg... dat wij er nog een grote eindstrijd van moeten maken. Vooral uit de hoek van Cyan komen die geluiden. Ik moet daar gewoon om lachen. Jullie stoppen voor een deel... en willen dan nog even over je graf heen regeren.

Jullie willen nu nog bepalen wat er met deze wereld moet gebeuren. Als je wilt bepalen, wat er met een wereld gebeurd, dan moet je blijven spelen en niet stoppen. Zelfs onze BG's worden bestookt met dergelijke ideeën, van meestal stoppende spelers, die feitelijk moeten doorvechten of beter hun mond kunnen houden.

En wat Mental hier laat zien... is dat ze spelers van hun woord zijn. Wij hebben toen we gingen samenwerken met Nilva gezeg: Wij gaan deze wereld SAMEN winnen. En dat is nu precies wat we doen. Niets meer en niets minder... we gaan ze niet backstabben, we gaan de wereld samen winnen.

Natuurlijk we moeten nog ruim 30% veroveren, maar of dat nu BB's of spelers/stammen zijn... dat maakt ons niet uit. We hebben namelijk allang bewezen dat we niet weglopen voor gevechten, ook niet als we door vier stammen tegelijk aangevallen worden.

Maar we zijn er niet om stoppende (chagrijnige) spelers (die slecht tegen hun verlies kunnen) een plezier te doen. Die moeten stoppen en hun mond houden of doorspelen en er een gevecht van maken.

Kijk eens naar de kaart, markeer nu een Mental & nilva, en als vijand Cyan, dan kan je toch duidelijk zien dat wij vrij weinig kansen hebben om er iets van te maken, jullie zijn degene die nu veel Safe gedeelte hebben en dat allemaal naar het front kunnen plaatsen, wij niet meer nu, het is nu eigenlijk verhouding, wij zijn 40% van Mental en Nilva bij elkaar als je op de kaart bekijkt, kom op, en dan weet iedereen ook dat het niet goed gaat in Cyan, wat de kans nog kleiner maakt..
 

DeletedUser25148

Guest
R_R kreeg van Mental een voorstel van een NAP met uitzicht op meer... wees dat vervolgens af. En kwam een maand later op onze deur kloppen of we nog interesse hadden (ze hadden genoeg van Cyan) en toen hebben wij er een fusie van gemaakt. In eerste instantie wilde we even rust aan de noordkant, zodat het eindelijk eens echt 1 vs 1 zou worden tussen Mental en Cyan en het is meer geworden.


sommige leden van hun inderdaad, Maar er zijn er ook die alleen maar gevolgd zijn maar liever met ons verder zouden gaan. contacten met ons waren beter werd/word er verteld
 

DeletedUser65242

Guest
Men moet eens minder naar geruchten/roddels luisteren... FWB? Ik weet helemaal niets van die stam... meer fusies dan met R_R, ik weet er van geen een. Mental is ook groot genoeg lijkt me. En de fusie is NOOIT ontstaan vanwege inactiviteit of daarmee de wereld te willen winnen.

R_R kreeg van Mental een voorstel van een NAP met uitzicht op meer... wees dat vervolgens af. En kwam een maand later op onze deur kloppen of we nog interesse hadden (ze hadden genoeg van Cyan) en toen hebben wij er een fusie van gemaakt. In eerste instantie wilde we even rust aan de noordkant, zodat het eindelijk eens echt 1 vs 1 zou worden tussen Mental en Cyan en het is meer geworden.

Dat zijn de feiten.

Je doet net alsof jullie ver in het nadeel waren voor jullie fusie met R_R, dat is gewoon niet zo, ik denk dat Mental en Cyan gewoon in een gelijkwaardige positie lagen. Qua safe zone en qua front.

Maar goed, ik ben iig nog niet gestopt op deze wereld. Zal kijken of er nog wat van te maken valt. :p
 
Bovenaan