Winter has come.

DeletedUser25148

Guest
Ik heb niet zoveel met dit soort afscheidstopics. Dergelijke zaken kunnen ook in de laatste uren op het stamforum tegen elkaar gezegd worden. Dit soort topics -groot op het AF- komen op mij over... als een stukje zelfverheerlijking.

En natuurlijk worden er ook altijd stammen vergeten... 187, naast Nilva de trouwste BG van Mental. Hoe zwaar het ook werd, ze lieten ons nooit in de steek en kozen voor het het volgende motto: wij blijven vechten, met alles wat we hebben, of het nu goed of slecht is, de dood of de gladiolen. Het werden gladiolen. Ze edelen nu Castiel weg en de meeste verloren dorpen zijn weer in hun bezit.

Maar goed... ik ga hier verder niet aan mee doen en wens gewoon iedereen het beste, of het nu op W37 of in RL
is.



vandaag hebben ze alleen maar 29 edels dood gelopen . timen is niet hun sterkste kant merk ik wel. elke edel minstens 2a3 uur ertussen . snap ook niet dat castiel dorpen kon verliezen aan hun .
krijg zelfs edels om kwart voor 2 snachts.
 

DeletedUser

Guest
Winter is Coming betekent vrijwel zeker iets positiefs, omdat de starks mede dankzij de winter zullen overwinnen(tenminste als G.R.R Martin niet iets anders verzint dan zoals het nu gaat)

Aan de andere kant kan je wel zeggen dat de White Walkers/Others over jullie heen zijn geraasd, met geruchten, dingen die niet klopten, ruzie en aan het Nilva front verliezen.

Zal zo nog inhoudelijk reageren.
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is allemaal maar een afleidingsmanoeuvre. Beetje tactisch leren spielen he ;):eek:
 

DeletedUser25148

Guest
Nu we toch verloren hebben zou ik graag van triador willen weten (was ook beloofd na verlies) hoe ik info aan hun doorspeelde.

ben zelf zeer nieuwschierig.:)
 
Reactiescore
1.367
Dat er zo snel opgegeven word vind ik echt prachtig ^^
Ene Voor heel cyan respect op bruno, jeremy en maks na, leugenaars eerste klas ;)
 

DeletedUser73487

Guest
Winter is Coming betekent vrijwel zeker iets positiefs, omdat de starks mede dankzij de winter zullen overwinnen(tenminste als G.R.R Martin niet iets anders verzint dan zoals het nu gaat)

Aan de andere kant kan je wel zeggen dat de White Walkers/Others over jullie heen zijn geraasd, met geruchten, dingen die niet klopten, ruzie en aan het Nilva front verliezen.

Zal zo nog inhoudelijk reageren.

Hou je mooond :p... Ik heb de boeken nog niet uit!
 

DeletedUser69459

Guest
Nu we toch verloren hebben zou ik graag van triador willen weten (was ook beloofd na verlies) hoe ik info aan hun doorspeelde.

ben zelf zeer nieuwschierig.:)

Ik stel me wel vragen bij het feit dat jullie nu al verloren hebben eerlijk gezegd. We stonden gelijk in de stats met paar dorpen verschil misschien. Inactiviteit? Als je voor W37 al geen nieuwe mensen kunt vinden stel ik me toch vragen bij jullie stam eerlijk gezegd...Slechte leiding? Leiders zijn niet permanent he. Een nieuwe leiding vormen is makkelijk, alleen moet je er tijd en moeite in steken.
 

DeletedUser25148

Guest
Ik stel me wel vragen bij het feit dat jullie nu al verloren hebben eerlijk gezegd. We stonden gelijk in de stats met paar dorpen verschil misschien. Inactiviteit? Als je voor W37 al geen nieuwe mensen kunt vinden stel ik me toch vragen bij jullie stam eerlijk gezegd...Slechte leiding? Leiders zijn niet permanent he. Een nieuwe leiding vormen is makkelijk, alleen moet je er tijd en moeite in steken.

Helemaal met je eens, ik vind ook dat er te snel is opgegeven, iedereen wist dat de fusie van mental kwam omdat mental inactief werd. veel vv onder de zelfde mensen. spelers die 5 dagen niet in loggen althans 5 minuten. Maar ik denk dat het meer kwam dat sommige het beu zijn besodemietert te worden. Een R-R die op zondag nog een massa aan het plannen is op mental en op maandag doodleuk verteld over te stappen naar mental. Is niet echt motiverend maar hoort bij het spel . Ook binnen cyan waren er teveel kleine conflicten. Sommige spelers dachten alleen aan hun eigen en niet aan de stam. kijk als leden al dorpen gaan ondersteunen tegen eigen stamgenoten zit er iets goed mis denk ik. al met al zijn het opeenstapeling van kleine dingen.Best jammer want er zaten echt goede teamspelers in de stam. Die ik ook wil bedanken voor de fijne tijd die ik toch in cyan heb gehad.

En wat het verder zal brengen . ik speel gewoon met plezier door met een aantal oud cyan spelers en we zien het wel. De toekomst is haast wel duidelijk. Mental zal mij op een pro manier met mannetje of 20 weg bashen,zullen daar zeer trots op zijn dat dat lukt ( wat geen kunst is met een 20 man ) en vreet daarna de rest op.

Toch wil ik ze nogmaals feliciteren met hun overwinning (althans met de fusie) want zou best willen weten hoe het had gelopen zonder de fusie met R-R, maar ja dat is speculeren. Ze hebben het slim gespeeld en dat verdiend een compliment. Een ieder zou dat zo gedaan hebben als daar de winst uit te halen is.
 
Reactiescore
57
Helemaal met je eens, ik vind ook dat er te snel is opgegeven, iedereen wist dat de fusie van mental kwam omdat mental inactief werd. veel vv onder de zelfde mensen. spelers die 5 dagen niet in loggen althans 5 minuten. Maar ik denk dat het meer kwam dat sommige het beu zijn besodemietert te worden. Een R-R die op zondag nog een massa aan het plannen is op mental en op maandag doodleuk verteld over te stappen naar mental. Is niet echt motiverend maar hoort bij het spel . Ook binnen cyan waren er teveel kleine conflicten. Sommige spelers dachten alleen aan hun eigen en niet aan de stam. kijk als leden al dorpen gaan ondersteunen tegen eigen stamgenoten zit er iets goed mis denk ik. al met al zijn het opeenstapeling van kleine dingen.Best jammer want er zaten echt goede teamspelers in de stam. Die ik ook wil bedanken voor de fijne tijd die ik toch in cyan heb gehad.

En wat het verder zal brengen . ik speel gewoon met plezier door met een aantal oud cyan spelers en we zien het wel. De toekomst is haast wel duidelijk. Mental zal mij op een pro manier met mannetje of 20 weg bashen,zullen daar zeer trots op zijn dat dat lukt ( wat geen kunst is met een 20 man ) en vreet daarna de rest op.

Toch wil ik ze nogmaals feliciteren met hun overwinning (althans met de fusie) want zou best willen weten hoe het had gelopen zonder de fusie met R-R, maar ja dat is speculeren. Ze hebben het slim gespeeld en dat verdiend een compliment. Een ieder zou dat zo gedaan hebben als daar de winst uit te halen is.

Nette post cleonito. Je AF gedrag is behoorlijk verbeterd, mag ook wel eens gezegd worden.
 
Reactiescore
1.367
Toch wil ik ze nogmaals feliciteren met hun overwinning (althans met de fusie) want zou best willen weten hoe het had gelopen zonder de fusie met R-R, maar ja dat is speculeren. Ze hebben het slim gespeeld en dat verdiend een compliment. Een ieder zou dat zo gedaan hebben als daar de winst uit te halen is.

Nogmaals, dit is niet de keuze geweest van mental om zo te spelen.
kijk naar gas. die werd door cyan ingelijft, mentals BG, dat werd gerechtvaardigd "omdat ze toch kapot zijn gespeeld"
Als die niet ingelijfd zouden zijn zou het voor cyan nog moeilijker zijn geweest ;)

Tevens was het de eigen keus van cyan om te strijden tegen "de groten" door mental aan te vallen en nilva de oorlog te verklaren. Daardoor was cyan aangewezen op kleine opkomende stammetjes om ze te helpen.
 

DeletedUser60969

Guest
Helemaal met je eens, ik vind ook dat er te snel is opgegeven, iedereen wist dat de fusie van mental kwam omdat mental inactief werd. veel vv onder de zelfde mensen. spelers die 5 dagen niet in loggen althans 5 minuten. Maar ik denk dat het meer kwam dat sommige het beu zijn besodemietert te worden. Een R-R die op zondag nog een massa aan het plannen is op mental en op maandag doodleuk verteld over te stappen naar mental. Is niet echt motiverend maar hoort bij het spel . Ook binnen cyan waren er teveel kleine conflicten. Sommige spelers dachten alleen aan hun eigen en niet aan de stam. kijk als leden al dorpen gaan ondersteunen tegen eigen stamgenoten zit er iets goed mis denk ik. al met al zijn het opeenstapeling van kleine dingen.Best jammer want er zaten echt goede teamspelers in de stam. Die ik ook wil bedanken voor de fijne tijd die ik toch in cyan heb gehad.

En wat het verder zal brengen . ik speel gewoon met plezier door met een aantal oud cyan spelers en we zien het wel. De toekomst is haast wel duidelijk. Mental zal mij op een pro manier met mannetje of 20 weg bashen,zullen daar zeer trots op zijn dat dat lukt ( wat geen kunst is met een 20 man ) en vreet daarna de rest op.

Toch wil ik ze nogmaals feliciteren met hun overwinning (althans met de fusie) want zou best willen weten hoe het had gelopen zonder de fusie met R-R, maar ja dat is speculeren. Ze hebben het slim gespeeld en dat verdiend een compliment. Een ieder zou dat zo gedaan hebben als daar de winst uit te halen is.


Hoe kom je erbij dat Mental inactief is geworden? De sleutelfiguren binnen Mental hebben altijd standgehouden en zich ingezet voor Mental. Je hebt altijd wel in een stam waar spelers af vallen door inactiviteit, of omdat ze plots onder een grote aanval liggen.

De rollen zijn nu eigenlijk omgedraaid qua safezones en overmacht, iets wat ik persoonlijk iets teveel overmacht vind maar dat terzijde. Spelers die wij eventueel nu kunnen wegbashen is misschien geen kunst, maar Cyan is het ook niet gelukt terwijl ze die overmacht ook hadden. Als ik eerlijk ben vond ik massa's nooit goed uitgevoerd met omliggende stammen(/mogelijkheden), waarbij ik geluk heb dat de fusie op tijd kwam. Denk dat ik behoorlijk wat dorpjes had verloren bij de vorige massa, waar ik al bij de 1e massa bang voor was.

Desondanks was Cyan wel een stam waar ik tegenop zag, en toch ook wel toffe leden bij zaten die zich ook normaal gedraagden en zich niet verlaagden tot spelers van een ander niveau. Ook de tactiek van Cyan was niet verkeerd bedacht, maar met het wegvallen van R_R en de interne irritaties was het niet zo uitgepakt als het bedacht was, wat ook zeker anders had kunnen lopen dus.

Met de 'val' van Cyan is het spelplezier en de uitdaging wel stukken meer weg moet ik zeggen, maar we zullen zien of er nog weer uitdaging in zal komen.
Wat casi ook zegt, jezelf hergroeperen en terugslaan is altijd mogelijk en ik hoop ook zeker dat dat zal gebeuren!

Nette post cleonito. Je AF gedrag is behoorlijk verbeterd, mag ook wel eens gezegd worden.

Ook mee eens!
 
Reactiescore
579
.... iedereen wist dat de fusie van mental kwam omdat mental inactief werd. veel vv onder de zelfde mensen. spelers die 5 dagen niet in loggen althans 5 minuten.
Wat een ongelofelijke flauwekul weer... jij leeft echt in je eigen wereldje..
 

DeletedUser73147

Guest
Hé Hé

Ik was zeker wel inactief! :D

Nah jk, niet lullen over dingen waar je geen weet van hebt zeggen ze dan!
 

DeletedUser25148

Guest
Wat een ongelofelijke flauwekul weer... jij leeft echt in je eigen wereldje..



ik bedoel hier alleen mee dat er veel onder vv stonden die nu onder vv van R-R leden staan. Dit is bevestigt door R-R leden zelf (noem geen namen om deze personen niet in problemen te brengen)
Een weetnie die in 5 dagen 1x 5 min heeft ingelogd. Bevestigt door tommyboy zelf zijn buurman. Er was weldegelijk een gedeelte inactief.

qwa safezones denk ik dat mental ook het grootste gebied bezit en had. wij hadden vele fronten die gestacked moesten worden en overal losse clusters. Mental heeft 1 gebied waarvan het hele centrum gebied als safezone kan worden beschouwd. Ook na het vertrek van cabje kreeg mental er een safezone bij omdat cabje een nap had met hun, (persoonlijk nap).

@triador, jammer dat je alleen de negatieve dingen leest en niet bv de complimenten en felicitaties die ik overdraag, het is niet alleen negatief wat ik over mental zeg,zeker niet alleen dat word helaas niet gezien,

@casimodo en grondie: dank je wel voor het compliment. Heb in cyan ook veel geleerd inderdaad. Vooral de rust te bewaren is 1 van de waardevolle leringen die ik daar heb meegekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60969

Guest
Er zijn een paar minder actievere wat ook wel bekend is.
Maar om te zeggen dat de fusie plaats heeft gevonden omdat Mental inactief werd lijkt me erg overdreven en iets wat totaal niet klopt. Merendeel is 'gewoon' flink actief
 

DeletedUser81928

Guest
Winter is Coming betekent vrijwel zeker iets positiefs, omdat de starks mede dankzij de winter zullen overwinnen(tenminste als G.R.R Martin niet iets anders verzint dan zoals het nu gaat)

Aan de andere kant kan je wel zeggen dat de White Walkers/Others over jullie heen zijn geraasd, met geruchten, dingen die niet klopten, ruzie en aan het Nilva front verliezen.

Zal zo nog inhoudelijk reageren.
Het was enkel om het in het kader van de oorlogsverklaring te houden. Dacht dat ik ergens had geschreven dat we ons niet aan de ondertitel hadden gehouden. We stonden als stam ook vaak tegenoverelkaar ipv naast elkaar.
En de hele reden van de val van de stam is denk ik niet eens omdat er dorpen verloren werden. Eerder de interne problemen en de diplomatieke zetten van de tegenstander.


Ik stel me wel vragen bij het feit dat jullie nu al verloren hebben eerlijk gezegd. We stonden gelijk in de stats met paar dorpen verschil misschien. Inactiviteit? Als je voor W37 al geen nieuwe mensen kunt vinden stel ik me toch vragen bij jullie stam eerlijk gezegd...Slechte leiding? Leiders zijn niet permanent he. Een nieuwe leiding vormen is makkelijk, alleen moet je er tijd en moeite in steken.
Stel jij maar vragen ;) We stonden tov mental voor en tov nilva achter enkel hoor rr nu bij jullie en verandert dat natuurlijk weer. Stats zeggen niet zo veel en worden door iedereen weer anders gezien. Er is niet sprake geweest van een slechte leiding. Ik denk niet dat er mensen in cyan het beter hadden kunnen doen dan de leiders die cyan heeft gehad. En een nieuwe leiding vormen is niet zo makkelijk als jij hier doet voorkomen, helemaal niet in een stam zoals cyan. Nieuwe spelers werden met regelmaat wel gevonden dat is nooit echt een probleem geweest.


Helemaal met je eens, ik vind ook dat er te snel is opgegeven, iedereen wist dat de fusie van mental kwam omdat mental inactief werd. veel vv onder de zelfde mensen. spelers die 5 dagen niet in loggen althans 5 minuten. Maar ik denk dat het meer kwam dat sommige het beu zijn besodemietert te worden. Een R-R die op zondag nog een massa aan het plannen is op mental en op maandag doodleuk verteld over te stappen naar mental. Is niet echt motiverend maar hoort bij het spel . Ook binnen cyan waren er teveel kleine conflicten. Sommige spelers dachten alleen aan hun eigen en niet aan de stam. kijk als leden al dorpen gaan ondersteunen tegen eigen stamgenoten zit er iets goed mis denk ik. al met al zijn het opeenstapeling van kleine dingen.Best jammer want er zaten echt goede teamspelers in de stam. Die ik ook wil bedanken voor de fijne tijd die ik toch in cyan heb gehad.

En wat het verder zal brengen . ik speel gewoon met plezier door met een aantal oud cyan spelers en we zien het wel. De toekomst is haast wel duidelijk. Mental zal mij op een pro manier met mannetje of 20 weg bashen,zullen daar zeer trots op zijn dat dat lukt ( wat geen kunst is met een 20 man ) en vreet daarna de rest op.

Toch wil ik ze nogmaals feliciteren met hun overwinning (althans met de fusie) want zou best willen weten hoe het had gelopen zonder de fusie met R-R, maar ja dat is speculeren. Ze hebben het slim gespeeld en dat verdiend een compliment. Een ieder zou dat zo gedaan hebben als daar de winst uit te halen is.

Ik denk dat cleo hier wel een vinger op 1 van de zere plekken in cyan legt ja. Het leaven van oost, het kwijtraken van RR, wat tevens het einde van swag betekend terwijl die 2 stammen eerst zouden fuseren. eigenlijk zijn we gewoon onze beste bg kwijtgeraakt. En tja de inactiviteit speelde ook een rol samen met het egoistme van sommigen.
 
Reactiescore
24
Wereld is net een half jaar oud en men gooit nu al de handdoek in de ring :eek:

Matig
 

DeletedUser66129

Guest
vind ik ook, maar tis wel duidelijk dat mental dat juist wilt, ze willen er niet eens een strijd van maken, maar ze willen dat het nu al gespeeld is, wat ik persoonlijk heel jammer vind, aangezien de wereld nog niet eens zo lang bestaat..
 

DeletedUser68936

Guest
vind ik ook, maar tis wel duidelijk dat mental dat juist wilt, ze willen er niet eens een strijd van maken, maar ze willen dat het nu al gespeeld is, wat ik persoonlijk heel jammer vind, aangezien de wereld nog niet eens zo lang bestaat..

Onzin, Cyan is gevallen door gezeik binnen in de stam, het is onlogisch om mental erbij te betrekken, gewoon onze eigen domme fout;)
 
Bovenaan